حوزه علمیه برای تسهیل رتبه‌بندی معلمان کمک می‌کند

لایحه رتبه‌بندی معلمان برای رفع برخی ابهامات و اشکالات به مجلس برگشت
حوزه علمیه برای تسهیل رتبه‌بندی معلمان کمک می‌کند مدیر حوزه‌های علمیه گفت: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله علیرضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم که در دفتر حوزه […]

حوزه علمیه برای تسهیل رتبه‌بندی معلمان کمک می‌کند
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله علیرضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم که در دفتر حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: شما نیروی آشنا به کار، خدوم، جهادی و انقلابی هستید و امروز کار بزرگی بر عهده شما گذاشته شده است و حوزه و مراکز حوزوی انتظاری زائد بر آنچه که وظیفه آموزش و پرورش است، ندارد و برحسب وظیفه و با تمام قدرت در خدمت همکاران فرهنگی و این دستگاه عظیم خواهیم بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، افزود: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم چرا که معتقدیم اگر جامعه معلم و مدیران به دستگاه تعلیم و تربیت و عملکرد مسئولان این دستگاه، اعتماد کنند و آن را تکیه گاه بدانند، قطعاً گام های بعدی را محکم و جدی‌تر اجرایی خواهیم کرد.

آیت الله اعرافی با بیان این که نگاه به وزیر جدید، نگاه مثبتی است، تصریح کرد: وقتی نشاط و انگیزه در بدنه شکل گرفت برای آینده هم نتایج بهتری به دست خواهد آمد و انسان‌های متفکر و فرهیخته‌ای می‌توان تربیت و وارد جامعه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دانشگاه فرهنگیان و رسالت مهم آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید تلاش کرد جایگاه این دانشگاه را ارتقا داد و در ذیل این ارتقا صدهزار نفر به عنوان سرمایه نیروی انسانی و متخصص تربیت و وارد جامعه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه بر استفاده جمعی از پژوهشگران، محققان و اندیشه‌ورزان حوزوی و دانشگاهی برای اجرای طرح تحول آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تولید فکر برای آموزش و پرورش نیازی دائمی است. این تولید فکر در دانشگاه و حوزه‌های علمیه شکل می‌گیرد لذا به منظور بهره‌مندی بیشتر و توزیع مسئولیت‌ها باید مجموعه نهادهای پژوهشی، آموزشی، تحقیقی کارآمد که متناسب با نیازهای آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند را همانند یک منظومه ببینید و تعامل داشته باشید چرا که می‌تواند با این نگاه ادامه مسیر تحولی در آموزش و پرورش را تضمین کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد امتیاز: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

پشتیبانی سایت