پربازدید

راهنمای دریافت نسخه الکترونیک جهت بیمه تکمیلی دانا

راهنمای دریافت نسخه الکترونیک جهت بیمه تکمیلی دانا
باسلام و احترام
همانگونه که استحضار دارید همکاران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی جهت ارائه مدارک هزینه درمان به شرکت بیمه دانا نیاز به ارائه نسخه الکترونیک (کد رهگیری) دارند. لذا مراحل ذیل جهت دریافت نسخ الکترونیک از سامانه‌های تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت(خدمات درمانی) جهت اطلاع و بهره‌برداری لازم اعلام می‌گردد.

الف) نسخه الکترونیک بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت:

۱- ورود به سامانه اینترنتی «خدمات شهروندی»از طریق نشانی https://csp.ihio.gov.ir

۲- دریافت نسخه الکترونیک مورد نظر از قسمت «تاریخچه خدمات»

ب) نسخه الکترونیک بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی:

۱- ورود به سامانه اینترنتی به نشانی https://eservices.tamin.ir

۲- ورود به قسمت «بیمه شدگان» از منوی بالایی صفحه باز شده

۳- انتخاب گزینه «خدمات سلامت الکترونیک»

۴- انتخاب گزینه «نسخ الکترونیک من»

تبصره: هر فرد بالای ۱۸ سال مستقلاً در صورت ثبت نام با وارد نمودن نام کاربری (کدملی) و کلمه عبور به سامانه و نسخه‌های مورد درخواست در بازه زمانی مورد تقاضا دسترسی خواهند داشت. جهت بیمه‌شدگان زیر ۱۸سال سن دسترسی از طریق اطلاعات سرپرست میسر می‌باشد.

کارشناس مسول تعاون و امور رفاهی

🆔 @newsakhbar20

کارگزین خبر اخبار فرهنگیان

اخبار آموزش و پرورش اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا