خبرهای فوری

» اخبارفرهنگیان » وزیراموزش وپرورش به اجرا کردن رتبه بندب عمل کند

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۸

 96700 بازدید
 دیدگاه‌ها برای وزیراموزش وپرورش به اجرا کردن رتبه بندب عمل کند بسته هستند

وزیراموزش وپرورش به اجرا کردن رتبه بندب عمل کند

 وزیر آموزش و پرورش به قولش مبنی بر اجرایی کردن طرح رتبه‌ بندی فرهنگیان عمل کند نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش به قولش مبنی بر اجرایی کردن طرح رتبه‌بندی فرهنگیان عمل کند. سلام امینی امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: در آستانه روز معلم قرار داریم و […]

وزیراموزش وپرورش به اجرا کردن رتبه بندب عمل کند
 وزیر آموزش و پرورش به قولش مبنی بر اجرایی کردن طرح رتبه‌ بندی فرهنگیان عمل کند
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش به قولش مبنی بر اجرایی کردن طرح رتبه‌بندی فرهنگیان عمل کند.
سلام امینی امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: در آستانه روز معلم قرار داریم و این مناسبت مهم را به عموم فرهنگیان و معلمان تبریک عرض می‌کنم.
وی با اشاره به مشکلات عدیده فرهنگیان عنوان کرد: در تذکر شفاهی در مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش تذکراتی دادم.
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن گرامیداشت مقام معلم قرار داریم، ادامه داد: ارزش و مقام معلم و فرهنگیان را باید پاس بداریم و وزیر آموزش و پرورش به قولش مبنی بر اجرایی کردن کامل طرح رتبه‌بندی فرهنگیان عمل کند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مطالبات معوقه معلمان و بازنشستگان باید پرداخت شود و این یکی از مطالبات به‌حق آنان است و تکلیف استخدام حق‌التدریسی‌ها هنوز مشخص نشده است.
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس یادآور شد: از همه دوایر دولتی می‌خواهم قانون را در خصوص جانبازان رعایت کنند و قانون اعاده به خدمت جانبازان را مد نظر داشته باشند.
امینی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه به صراحت آمده است، اما متأسفانه در بسیاری از موارد این قانون اجرایی نمی‌شود و انتظار است که مسؤولان به مشکلات جانبازان توجه کنند.
وی تشریح کرد: پرداخت مطالبات کارکنان مناطق جنگی نیز باید مد نظر مسؤولان دولت قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اخبارفرهنگیان

دیدگاه بسته شده است.