پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش آموزان ( شاد) سری۲
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، در پی شیوع بیماری کرونا در جهان که منجر به تعطیلی مدارس در همه کشورها ازجمله ایران شد و نظر به اهمیت و ضرورت ادامه آموزش دانش آموزان، وزارت آموزشوپرورش با تاکید برایجاد مدارس در فضای مجازی، تلاشهای بیوقفه را در این راستا آغاز کرد و در کوتاهترین فرصت شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را راهاندازی کرد.
براین اساس، شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) در فضایی ایزوله و با امکانات بومی و بهعنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزشوپرورش راهاندازی شده تا آنچه در مدرسه اتفاق میافتد در زمان تعطیلی مدارس دراین فضای امن مجازی صورت گیرد.
با راه اندازی این شبکه، ممکن است، مدیران، معلمان و دانش آموزان برای بهرهبرداری از این پیامرسان با ابهاماتی مواجه شوند که نیاز به شفافسازی و رفع این ابهامها است. بنابراین سؤالات متداول مطرحشده توسط کاربران به تفکیک در سطوح؛ عمومی، مدیران، معلمان، کادر آموزشی، والدین و دانش آموزان باهدف بهرهمندی بیشتر و تسهیل در دسترسی به این فضای مجازی به همراه پاسخ ارائه میشود.
سؤالات عمومی
۱٫ آیا بعد از نصب پیامرسان توسط مدیر، معلم، دانشآموز یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروههای درسی است؟
جواب: بهمحض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاسهای مدرسه بهصورت خودکار تعریف میشوند و نیازی به ساخت گروههای کلاسی نیست.
۲٫ مزیت استفاده از اپلیکیشن داخلی و اختصاصی در این طرح چیست؟
جواب: فراهم آوردن محیطی جذاب، پویا، امن و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانشآموزان ایرانی از مهمترین دلایل راهاندازی اپلیکیشن داخلی شاد است.
۳٫ تلفن همراهم اجازه نصب اپلیکیشن را نمیدهد. چهکار کنم؟ پیغامهایی نظیر این برنامه معتبر نیست یا ممکن است تلفن و اطلاعات شمارا به خطر بی اندازد؟
جواب. تمام مسائل امنیتی در خصوص اپلیکیشن توسط تیمی فنی موردبررسی قرارگرفته است. لذا کافی است به بخش تنظیمات (setting) دستگاه خود مراجعه کرده و اجازه نصب اپلیکیشن را فعال کنید.
۴٫ آیا مخاطبین همگروهها و مخاطبین ما را میبینند؟
جواب: خیر. تمام اطلاعات شخصی کاربران محفوظ بوده و برای سایر کاربران غیرقابل دسترسی است. افراد تنها امکان مشاهده مخاطبان خود که به شاد پیوستهاند را دارد.
۵٫ آیا پیامرسان نسخه دسکتاپ (ویندوز/ مک/ لینوکس) دارد؟
جواب: در حال حاضر فقط نسخه اندروید قابلدسترسی است.
۶٫ آیا پیامرسان نسخه وب دارد؟
جواب: بله. Shadweb.iranlms.ir.
۷٫ آیا پیامرسان نسخه IOS دارد؟
جواب: بله Shaddl.ir
۸٫ آموزشهای برخط تا چه زمانی ادامه دارد؟
جواب: آموزش برخط تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.
۹٫ آیا اینترنت رایگان در اختیار ما قرار میگیرد؟
جواب: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بهزودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن شاد فراهم خواهد شد.
۱۰٫ برنامه کلاسهای چندپایه/ پیشدبستانی/ نهضت سوادآموزی چگونه خواهد بود؟
جواب: فعلاً امکان حضور این افراد در سامانه شاد وجود ندارد. در اسرع وقت پس از امکانپذیر شدن ارائه خدمت اطلاعرسانی میشود.
۱۱٫ برای دانش آموزان محروم/ مناطق محروم از امکانات لازم چه باید کرد؟
جواب: موضوع در دست بررسی است و مراتب متعاقباً به اطلاع میرسد.
۱۲٫ آیا امکان گزارشگیری از فعالیت مدرسه و کلاسها در سطح منطقه و استان وجود دارد؟
جواب: بله. پنل گزارشگیری در بخش «ورود مدیر ستادی/ استانی/ شهرستانی» در اپلیکیشن شاد وجود دارد.
۱۳٫ امکان فعالیت کلاسهای پیشدبستانی وجود دارد؟
جواب: فعلاً خیر. اما بهزودی این امکان فراهم خواهد شد.
۱۴٫ آیا امکان ایجاد گروه و کانال (به هر نوعی) برای افراد وجود دارد؟
جواب: خیر. این امکان در حال حاضر در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.
۱۵٫ امکانات موردنیاز دستگاه هوشمند برای نصب این اپلیکیشن چیست؟
جواب: دستگاه هوشمند با سیستمعامل اندروید (نسخه ۴٫۴ یا بالاتر) و دارای حداقل حافظه لازم برای نصب و اجرای اپلیکیشن.
مدیران
۱٫ مدیران باید چهکاری انجام دهند؟ (شرح یکبهیک مراحل)
جواب: مدیران با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد میتوانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)
۲٫ چگونه اطلاعات معلمان (رسمی، حقالتدریس، نیروهای آزاد، فاقد ابلاغ سیستمی (خرید خدمات)) را در سناد ثبت و اصلاح کنیم؟ مشکل عدم پذیرش اطلاعات معلم توسط اپلیکیشن را چطور حل کنیم؟
جواب: کلیه اطلاعات معلمان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش است. مدیر و معلم باید از صحت اطلاعات واردشده در سناد اطمینان حاصل کنند و سپس فرآیند نصب و راهاندازی اپلیکیشن را اجرا نمایند.
۳٫ چگونه اطلاعات خود (مدیر) را در سناد ثبت کنم؟
جواب: این اطلاعات توسط مدیران مناطق در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش است.
۴٫ چه مقاطعی موظف هستند در سناد فرآیند ثبت اطلاعات را انجام دهند؟
جواب: تمامی مقاطع موظف به ثبت اطلاعات خود در سناد هستند. این کاربر عهده مدیران مدارس و مناطق بوده و دسترسی برای سایر افراد وجود ندارد.
سؤالات معلمان
۱٫ معلمان باید چهکاری انجام دهند؟ (شرح یکبهیک مراحل)
جواب: معلمان با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد میتوانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)
۲٫ با ورود کد ملی معلم در قسمت کلاسبندی، خطای «معتبر نیست» نمایش داده میشود. باید چهکار کنم؟
جواب: لازم است دقت کنید شماره تلفن شما با سامانه سناد مطابقت داشته باشد. همچنین شماره ملی را درست و با صفحهکلید زبان انگلیسی وارد کنید. در صورت نیاز، از مدیر درخواست کنید اطلاعات شمارا در سامانه سناد اصلاح کند.
۳٫ برخی از همکاران حقالتدریس با ابلاغ همکار دیگری در کلاس هستند. چه باید کرد؟
جواب: ابلاغ صوری خلاف است. باید اطلاعات دقیق در سناد درج شود.
۴٫ آیا امکان ادغام چند کلاس با محتوای مشابه توسط یک معلم وجود دارد؟
جواب: متأسفانه فعلاً این امکان وجود ندارد.
۵٫ معلمانی که تدریس غیرموظف دارند چه باید بکنند؟
جواب: فرهنگیانی که غیرموظف دارند، میتوانند از روز سه شنبه وارد پیام رسان شده و پس از انتخاب نقش معلم، کد مدرسه خود را انتخاب کنند.
۶٫ آیا امکان ترک کلاس را میتوان غیرفعال کرد؟
امکان ترک کلاس برای دانش آموزان وجود دارد که بهزودی غیرفعال خواهد شد.
راهنمای افزودن عضو در کلاس:
راهنمای انتخاب یکی از اعضای گروه (معلم) بهعنوان مدیر گروه
نحوه حذف مخاطب (بهجز اعضای احراز هوت شده)
سوالات کادر مدرسه/ سایر آموزشها
۱٫ معاونین مدرسه باید چه کاری انجام دهند؟
جواب: در حال حاضر، کادر مدرسه موظف به همکاری با مدیر مدرسه هستند. در مراحل بعد برای این افراد نیز نقشهای مجزا روی اپلیکیشن قابل تعریف است.
۲٫ مربیان پرورشی/ مشاوران باید چه کاری انجام بدهند؟
جواب: به زودی گروه مخصوص پرورشی/مشاوره در هر مدرسه تاسیس خواهد شد. ایدههای عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا در صورت امکان به نام خودتان اجرا شود.
۳٫ برای اجرای برنامه های سلامت و تربیت بدنی/ دروس عملی/ دروس مهارتی چه کنیم؟
جواب: متعاقبا اطلاع رسانی خواهدشد. ایدههای عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا در صورت امکان به نام خودتان اجرا شود.
پیغامهای خطا
۱٫ در هنگام احراز هویت دانش آموز، صفحه ثبت اطلاعات شناسنامهای ( کد ملی و سریال شناسنامه و …) نشان داده نشد و مستقیما به صفحهای وارد شود که پیام خطای ۴۰۳ ظاهر شود چه باید کرد؟
جواب ۱: هنگام کار با شاد و احراز هویت در گوشی، فیلترشکن خودرا خاموش کنید.
جواب ۲: زبان صفحهکلید گوشی یا کامپیوتر را روی انگلیسی قرار دهید.(اعداد را به انگلیسی وارد کنید)
جواب ۳: صحت مشخصات شناسنامه ای دانش آموز توسط مدیر مدرسه در سناد چک شود. اصلاحاطلاعات در سناد حداکثر تا ۲۴ ساعت در سامانه شاد اعمال خواهد شد.
جواب ۴: لینک صفحه اینترنتی احراز هویت را کپی کرده و با مرورگر دیگری در گوشی یا کامپیوتر همان صفحه را باز کنید و احراز هویت را ادامه دهید. (مراحل به را صورت تصویری بینید).
جواب ۵: معمولا مشکل از ترافیک و سرعت اینترنت شما یا خود برنامه است. مراحل احراز هویت را مجدداً و در زمانهای مختلف انجام دهید.
جواب ۶: احتمال دارد نسخه گوشی یا مرورگر اینترنت شما پایین باشد. در صورت آشنایی با بروزرسانیبرنامهها، مرورگر خود را از بازار یا فروشگاه گوگل آپدیت نمایید، یا یک مرورگر دیگر مثل گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس و … نصب نمایید.
جواب ۷: در صورتی که با این روش موفق به انجام احراز هویت نشدید، آسانترین راه این است که روی یک گوشی دیگر و با همین شماره موبایل اولی، برنامه را نصب و اجرا و مراحل احراز هویت را انجام دهید. پس از اتمام کار در گوشی دوم، در گوشی اول نیز دانش آموز به کلاس اضافه خواهدشد و میتوانید برنامه را از گوشی دومی حذف نمایید.
جواب۸: حاصل جمع دوعدد راهم درجای مشخص شده بنویسید.
۲٫ در صورت بروز خطای ۴۰۶ راه حل چیست؟
جواب: هر دانش آموز برای ثبت مشخصات شناسنامه ای ۵ دقیقه زمان دارد چنانچه در ۵ دقیقه نتواند اطلاعات خود را ثبت کند با خطای ۴۰۶ مواجه می شود. در این صورت مجددا اقدام به ثبت مشخصات کنید.
۳٫ در صورت بروز خطای ۴۰۲ و ۴۰۱ راه حل چیست؟
جواب: اگر بعد از ثبت مشخصات دانش آموز با خطای ۴۰۱یا ۴۰۲ مواجه شدید باید به یک مرحله عقب برگردید و مراحل را مجدداً ادامه دهید. در صورتی که بعد از مرحله احراز هویت به خطای ۴۰۱یا ۴۰۲موجه شدید، باید به قسمت دانش آموز سپس قسمت لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید.
۴- در هنگام ورود دانشآموز خطای عدم انطباق اطلاعات شناسنامهای وجود دارد.
جواب: توجه کنید که ممکن است دلیل بروز این ایراد، نقص یا اشتباه در مشخصات ثبت شده دانش آموز در سامانه سناد باشد. از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید.
سوالات دانش آموزان
۱٫ دانش آموزان باید چه کاری انجام دهند؟ (شرح یک به یک مراحل)
جواب: دانش آموزان با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد میتوانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)
۲٫ دانش آموز اتباع هستم. چگونه وارد سامانه شوم؟
جواب: در مورد اتباع سایر کشورها، کد هویتی اتباع به جای کد ملی درج شود و نیازی به ورود اطلاعات شناسنامهای نیست. امکان ورود این عزیزان به زودی فراهم می شود.هم اکنون مدیر امکان اضافه نمودن دانش آموز را دارد.
۳٫ آیا امکان ورود چند دانش آموز با یک خط وجود دارد؟ والدینی که معلم یا مدیر مدرسه هستند می توانند از همان خط برای ورود فرزندشان استفاده کنند؟
جواب: بله. فعلا این امکان وجود دارد. اما احتمال بروز هر خطای احتمالی توسط فرزندان در این زمینه بر عهدهی والدین خواهدبود. والدین باید در صورت نیاز، خط تلفن جداگانه برای ورود هر دانش آموز تهیه کنند.
۳٫ چگونه دانش آموزانی که خود گوشی ندارند و از گوشی پدر و مادر استفاده کنند؟
جواب: می توانید با نصب این برنامه روی دو گوشی مثلا (گوشی پدر و مادر) و فعالسازی آن با فقط یک شماره، در صورت در دسترس نبودن یکی، از گوشی دیگر استفاده نماید.
۴٫ دانش آموزان استثنایی چه کار کنند؟
جواب: برنامهریزی برای دانشآموزان استثنایی در حال پیگیری است. در صورت وجود پیشنهاد، ایدههای عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا به نام خودتان اجرا شود.
سوالات والدین
۱٫ والدین باید چه کاری انجام دهند؟
جواب: والدین می توانند پس از نصب اپلیکیشن، بر حضور دانشآموزان در کلاسهای درس در ساعت مقرر نظارت داشته باشند. فعلا امکان حضور فعال والدین در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.
۲٫آیا امکان ارسال گزارش حضور و غیاب بصورت هفتگی برای والدین وجود دارد؟
جواب: متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد. اما محتوای کلاس و فعالیت های کلاسی در دستگاه هوشمند مورد استفاده همواره قابل دسترسی است.
۳٫ آیاچنددانشآموزازیکخانوادهبایکشمارههمراه می توانند وارد شاد شوند؟
جواب: عضویتاینموردامکانپذیراست. بعدازعضویتیکفرزند حتمابایدازبرنامهخارجشدهومجددواردشوندتادانشآموزبعدیراعضوکلاسکنند.
فعالیت های داخل کلاسی
۱٫ آیا امکان انصراف از کلاس (ترک گروه کلاسی) وجود دارد؟
جواب: در حال حاضر امکان انصراف از کلاس ها وجود ندارد.
۲٫ آیا امکان ذخیره کلاس و محتوای ارائه شده را دارم؟
جواب: بله. اپلیکیشن شاد در این زمینه مشابه پیامرسانها عمل می کند و شما مشابه یک پیامرسان می توانید محتوای ارائه شده در آن را ذخیره کنید.
۳٫ آیا امکان حذف/ ویرایش پیام های ارسالی را دارم؟
جواب: بله. اپلیکیشن شاد در این زمینه مشابه پیامرسان ها عمل می کند و شما مشابه یک پیامرسان می توانید پیام های خود را حذف یا ویرایش کنید.
۴٫ ایا ارسال فایل متنی وصوتی و یا عکس یا فیلم محدودیت دارد؟
جواب:حداکثر حجم فایل قابل ارسال ۱۰۰ مگابایت است.
۵٫ ایا امکان انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر را دارم؟
جواب: بله. اطلاعات پیامرسان درون خود پیامرسان ذخیره شده اند و وابسته به ابزار مورد استفاده شما نیست. کافی است با دستگاه دیگر در حساب کاربری خودتان وارد شوید.
۶٫ آیا امکان ارتباط دوسویه و تعاملی بین دانش آموزان و معلم وجود دارد؟
جواب . بله. محیط شاد قابلیت ارتباط گیری دو سویه معلم و دانش آموزان در گروه های کلاسی را فراهم آورده است. البته امکان ارتباط گیری شخصی بین دانشآموزان در حال حاضر وجود ندارد.
۷٫ آیا ازمون ها/ امتحانات/ صدور کارنامه هم به همین روش انجام میشوند؟
جواب: در این مورد متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
۸٫ آیا امکان اشتراک گذاری (share) قسمتی از صفحه گوشی و یا دسکتاپ برای همه کلاس وجود دارد؟
جواب: متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد.
۹٫ آیا امکان حضور و غیاب آنلاین وجود دارد؟ چگونه بفهمیم دانش آموز از کلاس خارج نشده است؟
جواب: با مراجعه به لیست کلاس می توانید از وضعیت حضور هر یک از دانش آموزان اطلاع حاصل نمایید.
۱۰٫ آیا امکان ارسال تصویر یا صوت معلم به صورت همزمان (stream) وجود دارد؟
جواب: خیر. متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد.
بخش اول پاسخ به این پرسش ها را می توانید از اینجا مشاهده سری ۱ کلیک کنید.
بخش دوم پاسخ به این پرسش ها را می توانید از اینجا مشاهده سری ۲ کلیک کنید.
بخش سوم پاسخ به این پرسش ها را می توانید از اینجا مشاهده سری۳ کلیک کنید.
آیا اعضای گروه به جز مدیر میتوانند عکس های ارسالی بقیه اعضا را از گروه پاک کنند؟
من با نسخه تحت وب میرم توی شاد … ولی به تنظیمات دسترسی ندارم و فقط میتونم رنگ پس زمینه رو از سبز به آبی تغییر بدم…راه حلی داره؟
سلام ببخشید چطور میشه همه پیام ها رو داخل شاد حذف کرد
ببخشید اینجا جواب پاسخ ماهم میدن اگه میدن پاسخ مثبت رو بزنین اگه نه منفی رو بزنین آخه من نمی دونم جواب سوال هامون رو کجا دریافت کنم مچکرم
سلام سلام وخسته نباشید عرض میکنم ببخشید من نمیتوانم کسانی که آنلاین هستند را ببینم باید چیکار کنم تا درست بشه سپاس گزارم
سلام چرا توی این چند روز اخیر هر کاری میکنم نمیتونم عکس و فیلم بفرستم؟؟
چرا این مشکل پیش اومده لطفاً سریعاً اقدام کنید که دانش آموزان به مشکل نخورن🙏
سلام چرا توی این چند روز اخیر هر کاری میکنم نمیتونم نه عکس و نه فیلم بفرستم؟؟
چرا این مشکل پیش اومده لطفاً سریعاً اقدام کنید که دانش آموزان به مشکل نخورن🙏
چرا در برنامه شاد چند روزی هست نمیتوانیم عکس یا صدا ارسال کنیم؟؟
سلام چرا میخایم تصویری یا ویدیویی را ارسال کنیم نمیره
چرا انجوری میشه؟؟
سلام چرا میخایم تصویری یا ویدیویی را ارسال کنیم نمیره
سلام چرا در نرافزار شاد می خوایم تصویری یا فایل می خواهیم بفرستیم باز به خطا می زنه دیر عمل می کنه با وجود اینتر نت و بدون فیلتر شکن بازم دیر کار می کنه چرا این مشکل برای چمد نفر به وجود اومده بود؟؟
از امروز هست که من میخام تکالیفمو بفرستم اما قابل ارسال نیس و وویس هم ارسال نمیشه از دوستانم و بقیه هم پرسیدم گفتند از ما هم ارسال نمیشع مشکل چیه و چگونه حل میشود ؟لطفا به سوالات ما پاسخ داده و پیگیری نمایید….
هزار بار عکس رو حدف او ارسال کردم بازم نشد
سلام من تو شاد تو کانال کلاس تاریخچه پیام هارو حذف کردم چطور میتونم پیام هارو دوباره برگردونم.
چطور افرادی که نام کاربری و در مخاطب من نیست را پیدا کرد ؟
سلام ببخشید من اشتباهی روی آیکون تماس زدم زنگ خورد ولی بعدحذف دو طرفه زدم چیکار کنم اسمم رو گوشی اون نمونه یعنی نفهمه پیامی یا زنگی بوده؟
چرا نسخه وب شاد نظر سنجی ها رو پشتیبانی نمیکند؟
سلام من حافظه پنهان شادمو پاک کردم و الان دیگه نتش رایگان نیست چیکار کنم که باز رایگان شه؟
با سلام
توی شاد گزینه برای حذف اسم مخاطب هنگام ارسال مطلب وجود ندارد، حتی زمانی که اسمی بالای مطلب پیدا نیست، موقع ارسال مینویسه پیغام از طرف محمد،،، اینرو چطور برطرف کنیم، آیا راهکاری است
چرا در نسخه ی وب شاد نظر سنجی برای نمیاید ? لطفا جواب بدین
چگونه باید با کامپیوتر در اپلیکیشن شاد پیام صوتی ارسال کنیم؟
من دوتا سوال دارم
همونطور که دوستان گفتند چرا قسمت شادینو باز نمیشه؟
و اینکه من میتونستم قبلا از قسمت تنظیمات،تنظیکات ضاهری قسمت پوستر رنگی یک رنگ مشکی انتخاب میکنم ولی سفید میمونه و هیچ تغییری توی صفحه ی شاد من اتفاق نمیوفته البته قبلا اینطوری نمیشد
خیلی ممنونم اگر هر چه سریعتر بهم جواب بدید🌹🌷
تو نسخه وب شاد باید دانلود خودکار عکس هارو اضافه کنن که تمام عکسا به طور خودکار دانلود نشه
چرا برای من وقتی دانلود می کنم یک دو ر می چرخه دو باری به حالت دانلود نشده میشه چیکار کنم داده ها و زخیره سازمم تا تهش کشیدم
سلام من توی گروه یه چیزی اشتباها گفتم بعد خاستم پاک کنم پاک کردم برای همه رو هم زدم ولی فقط برای من حذف شده و تو گوشی بقیه هست…چرا اینجوری شده و من چیکار کنم پیامه مشکل ساز میشه اخه:/
چطور میشه که وقتی یه فایل رو می فرستیم بعد از این که خارج از برنامه میریم باز هم آن فایل فرستاده شود و قطع نشود
لطفا سخت نباشه
آیا در نسخه ى اندروید ۵لایو شاد می آد ؟ اگه نمیاد آیا می تونید یه کاری کنیدبرای نسخه ی ۵لایو شاد بیاد تو رو خدا جواب بدید ممنون
سلام من یک دانش آموزم چرا تصویر لایو شاد برام نمی آد
سلام من یک دانش آموزم چرا تصویر لایو شادبرام سیاه مى شه
چرا تصویر لایو شاد برام سیاه مى شه
سلام من امروز نسخه جدید شاد رو نصب کردم اما الان ن فیلم و عکسی دانلود میکنه ن میتونم عکسی یا فیلم و فایلی برای کسی بفرستم الانم امتحانات نزدیکه من چیکار کنم
چرا تو نسخه جدید شاد دوباره پیام میاد که باید بروز رسانی شه؟؟
امروز درحالی که که پسرم داخل گروه کلاسی مشغول آموزش بود پیامی روی صفحه ظاهر میشود که پایین پیام باشه رو می زنه متاسفانه ازگروه لفت داده میشه والان نه ار داخل اپلیکیشن ونه مدرسه نمیتونه مارو دوباره به گروه کلاسی اضافه کنه چکار کنیم
لایو رو دانلود میکنم مینویسه دانلود نشد دلیلش چیه چیکار کنم؟
شادینو باز نمیگه برام بگید
چطور احراز هویت رو عوض کنیم
سلام من نمیتونم وارد لایو بشم گوشیمم اندروید سامسونگه معلمم گفت که مسدود شدم دلیلش چیه؟
سلام من از دیروز صبح دارم تلاش میکنم که پیام کانالا یا گروه ها بالا بیاد نمیدونم اینترنتم هم سرعتش بالاست چرا نمیشه خاستم بدونم که اگه این مشکل رو شما هم دارید بگید ممنون
سلام هنگام نصب برنامه در جایی که باید شماره موبایل و وارد کرد هر شماره موبایلی که وارد میکنم فقط در حالت جستجو قرار میگیره و بعد از چند دقیقه به حالت اولیه برمیگرده چطور میتونم از این مرحله عبور کنم ممنون
برنامه شا د من روی قسمت ورود میزنم باز نمیکنه؟ بعدش کد شاد برای من ارسال نمیشه
برنامه شا د من روی قسمت ورود میزنم باز نمیکنه
سلام چرا پیامامون از شب ۶ آذر اخطار میخوره؟
سلام چرا شاد قطع شده هرچی پیام میدم نمیره چیکار کنم ؟؟؟؟
سلام الان بنده شادم قطع شده هرکاری میکنمنصب نمیشه…نه پیاممیاد نه میره…از همه چیمموندم…توروخدا رسیدگیکنید مندبیریار چندتا درس مهم رشته تجربی یازدهم هستم…لطفا کمک کنید…چیکار کنم؟
سلام من تاالان بایه شماره دیگه احراز هویت کرده بودم الان میخام بایه شماره دیگه وارد شاد بشم چه بکنم؟
چرا نظرسنجی ولیست حضور وغیاب برای کامپیوتر نمیاد نشون نمیده چرا؟ لطفا جواب دهید.
رمز شاد برامون ارسال نمیشه چیکار کنیم؟،
چرا وقتی عکس ارسال میکنم ،از شاد بیرون می آید
سلام . می خواستم بپرسم اگه در شاد تحت وب عکس ها وفایل ها دانلود وباز نشن مشکل از چیه؟وچطوری میشه این مشکل رو برطرف کرد؟
سلام چطوری آیدی رو در شاد حذف کنیم؟
یه عکسی مدیر مدرسه برای من فرستادن که رمز همگامم هست من تمام عکسام باز میشه فقط اون عکسی که مدیر مدرسمون فرستاده باز نمیشه چی کار کنم
سلام من امتحان داشتم هر چه سعی کردم عکس ها جواب نرفتند و نمرم اومد پایین الانم تکلیف میخوام بفرستم نمیرند لطفا رسیدگی کنید با تشکر از مسئولان گل
مشاور سلامت و روان
ببخشید چرا وقتی خانم ما ویس می گذارد ما صدایش را نداریم؟