💠 بارگذاری مدارك و مستندات در سامانه رتبه بندی RTB
سلام علیكم
با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد، با عنایت به اینكه تعدادی ازهمكاران از جمله نیروهای جدید الاستخدام اعم از قبول شدگان ماده ۲۸، فارغالتحصیلان سال ۱۴۰۲دانشگاه فرهنگیان، تبدیل وضع ایثارگران، نیروهایی که تغییر رشته و رشته شغلی داده و در مشاغل آموزشی بکارگیری شده اند و… مشمول دریافت مزایا یا فوق العاده رتبهبندی می باشند ولی به علت بسته بودن سامانه rtb.medu.ir نتوانسته اند اقدام به بارگذاری مدارک و تایید نهایی اطلاعات نموده و در نتیجه از مزایای رتبه بندی معلمان برخوردار نشده اند.
🔹با عنایت به اینکه از امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ سامانه مذکور برای ثبت خوداظهاری و بارگذاری مدارک و مستندات نیروهای یادشده و نیز نیروهایی که از مرخصی بدون حقوق و ماموریت برگشته اند و یا افرادی كه به دلیل عدم ثبت نام در سامانه RTB مزایای رتبه بندی اینگونه افراد از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱ قطع گردیده و تاكنون وارد سامانه RTB نشده و مدارك بارگذاری نكرده بودند، در دسترس می باشد.
🔹 بنابراین شایسته است به همکاران یادشده اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا در اولین فرصت ممکن و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ وارد سامانه rtb.medu.ir شده و نسبت به تکمیل قسمت خوداظهاری در شایستگی های مختلف و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه با توجه به راهنمای سامانه و بهره گیری از همکاران مجرب اقدام نمایند.
✔️ مراحل ذیل در مورد نیروهای مذکور بایستی تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۷ صورت پذیرد:
۱- مدیران مستقیم نسبت به تایید مدارک و مستندات اقدام نمایند.
۲- کارشناسان امور اداری مدارک چهارگانه را بررسی و تایید و به مرحله بعد ارسال نمایند.
۳- کارشناسان محترم حراست و گزینش نسبت به تایید مراحل حراستی و گزینشی در سامانه hrm اقدام نمایند.
🔹نیروهایی که برای آنان حکم ۲۷۹ صادر شده ولی در سامانه rtb اقدام به بارگذاری مدارک و مستندات ننموده اند نیز در مهلت یادشده فرصت دارند براساس این نامه اقدام به بارگذاری مدارک و مستندات نمایند.
🔹لازم به یادآوری است برقراری مزایای رتبه بندی برای نیروهای یادشده منوط به طی مراحل مذکور می باشد و چنانچه حتی همکاران مذکور به دلیل نداشتن سابقه یا مدارک مورد نیاز فاقد رتبه شناخته شوند، برای آنان نیز حکم مزایای رتبه بندی صادر می گردد.
ـــــــــــــــــــــــــ
#کانال_فرهنگیان
🌹با ما بروز باشید.👇
@newsfarhangian
فرهنگیان , [۲۱.۰۲.۲۴ ۰۹:۳۵]
اطلاعیه شماره (۴)؛ قابل توجه معلمان نمونه مرحله مدرسه ای
✍️ با توجه به رفع اختلال سامانه شناسایی معلم نمونه ، ضروری می باشد معلمان نمونه مدارس با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش (my.medu.ir)، وارد سکوی هوشمند سازمانی( سها) گردیده و از بخش شناسایی معلمان نمونه نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود اقدام نمایند.ضمنا مهلت بارگذاری مستندات تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۳ می باشد و قابل تمدید نمی باشد.همچنین قبل از بارگذاری مدارک ، کپی مدارک توسط مدیر مدرسه مهر و امضاء و سپس بارگذاری گردد.ضمنا در خصوص معلمان مدارس کمتر از ۳ نیرو ، می بایست با مراجعه به سامانه، در صورت فعال بودن خوداظهاری (که به منزله این است که معلم نمونه شده اند) نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی