اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریخبر فرهنگیانخبروزارت آموزش و پرورشصفحه نخست

از گران نمایی تا بی مسئولیتی!

[ad_1]

به گزارش خبرنگار قضایی فارس در ادامه برگزاری جلسه دوم دادگاه مفاسد بانک سرمایه نماینده دادستان در واکنش به دفاعیات متهم اظهارداشت: چند شبهه را برطرف کنم، آقای کاظمی می فرمایند که بانک را سود ده می کنند، مفسدین بانکی هیأت مدیره و مدیرعامل بانک انتخاب می کردند! آقای بخشایش می رفتند خانه هایشان و جلسه برگزار می کردند.

وی افزود: یکی از افراد تسهیلات گیرنده ۱۰۰ میلیارد تسهیلات گرفته در سررسید تسهیلات با سود شده ۱۳۰ میلیارد، در سررسید به ایشان ۱۳۰ میلیارد باز تسهیلات می دهند و ۱۵۰ میلیارد می گیرند. اما چه سودی؟ سود بادکنکی مواجه می کنند.

نماینده دادستان گفت: آقای کاظمی و سایر متهمان مدعی سودده کردن بانک هستند که ناشی از تهاتر ها است. سیل آسا املاک معرفی می شود اما به یکباره مشخص مس‌شود در قرچک که ملکی معرفی شده ۱۳۸ میلیارد گران نمایی می شود.

وی افزود: یک جا ملکی در مشهد که ارزش واقعی ۸۰۰ میلیارد بوده ۱۲۰۰ میلیارد تهاتر می شود و آقای کاظمی با ذینفعان آن شرکت ها با خانمشان که ذینفع تهاتر بوده آن هم در آن شرکت هست، زمانی که آن تهاتر ظالمانه نسبت به اموال مردم و معلمان صورت می گیرد ایشان بازرس هیأت مدیره می شوند در شرکت رامکال پیشرو.ملکی با ۱۰۰۰ درصد گران نمایی توسط هدایتی وثیقه گذاری می شود، اینها چه سوددهی بوده است.

نماینده دادستان تهران گفت: استعلامی که کردیم آقای هدایتی یک سیمکارت هم به نامشان نیست ما میگوییم آقای هدایتی اگر املاکی دارید بفروشید و رد مال کنید، اما هیچ چیزی به نام ایشان نیست.

وی گفت: شما می گویید تحریم ها دور زده شده، ضمانتانه ها به اسم شرکت های کارتن خواب تبدیل به قیر شده و از کشور خارج شده و امروز لاشه های آن پول در فیلم های خانگی و سینماها را داریم مشاهده می کنیم.

آقای مدلل ۴۵ درصدی که تهاتر می کند گران نمایی می کنند در صورتی که آقای کاظمی می فرمایند که من عضو هیأت مدیره غیره موظف هستم، دخالتی در امور اچرایی بانک ندارم. سوال ما این است آقای کاظمی شما اگر دخالتی در امور اجرایی نداشتید شرکت های آقای حاج محمد جواد چرا به شما نامه می زدند؟ شما هیأت مدیره غیر موظف هستید چطور دستور تشکیل پرونده می دهید، پس بنابراین عضو غیر موظف نبودید.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید