اعتراض اساتید دانشگاه ها به رتبه بندی معلمان. جزییات خبر..

اعتراض اساتید دانشگاه ها به رتبه بندی معلمان. جزییات خبر..

ترمیم حقوق یا رتبه‌بندی معلمان؟
اعتراض اساتید دانشگاه ها به رتبه بندی معلمان. جزییات خبر.. اعتراض اساتید دانشگاه ها به رتبه بندی معلمان:چرا از عنوان استاد برای رتبه بندی استفاده شده است! /چرا افزایش حقوق معادل ۸۵ درصد اعضای هیئت علمی در نظر گرفته شده است! ✍️بیانیه شورای هماهنگی تشکل­‌های صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه­‌ها و پژوهشگاه‌­های ایران پیرامون لایحه […]

اعتراض اساتید دانشگاه ها به رتبه بندی معلمان. جزییات خبر..

اعتراض اساتید دانشگاه ها به رتبه بندی معلمان:چرا از عنوان استاد برای رتبه بندی استفاده شده است! /چرا افزایش حقوق معادل ۸۵ درصد اعضای هیئت علمی در نظر گرفته شده است!

✍️بیانیه شورای هماهنگی تشکل­‌های صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه­‌ها و پژوهشگاه‌­های ایران پیرامون لایحه رتبه­‌بندی معلمان:

▫️حقوق دریافتی افراد در هر شغل و صنفی، باید متناسب با فعالیت­‌ها، تکالیف و شرح وظایف آنان در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و دیگر مؤلفه‌های تعیین‌کننده در این قبیل حوزه­‌ها باشد.

▫️ طراحان باید بفرمایند که بر­اساس کدام معیارها و سنجه­‌های علمی به درصدی که در لایحه ذکر شده است، برای حقوق معلمان رسیده‌اند؟ و چرا این درصد بیش­تر یا کم­تر نیست؟

▫️پیوند­ زدن عنوان ارزشمند معلمی با پیشوندهایی که برای مرتبه­‌های اعضای هیئت علمی در دانشگاه­‌ها و پژوهشگاه­‌ها به کار میرود با چه هدفی صورت گرفته است؟

▫️افزایش حقوق معلمان و تأمین معیشتی در خور شأن ایشان، هیچ نیازی به ابداع واژگان این­چنینی نداشته و ندارد و چنان­چه هدف، برطرف کردن مشکلات مالی وحقوقی ایشان باشد، بدون این قبیل عناوین نامتعارف هم می‌­توان به چنین هدفی دست یافت.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

پشتیبانی سایت