توضیحاتی در مورد هزینه سفر (هزینه انتقال دائم)

توضیحاتی در مورد هزینه سفر (هزینه انتقال دائم)

توضیحاتی در مورد هزینه سفر (هزینه انتقال دائم)
توضیحاتی در مورد هزینه سفر (هزینه انتقال دائم)  هر سال بعد از انتقالات باید مدارک ذکر شده را به امور اداری تحویل دهند تا امور اداری بر اساس قوانین موجود هزینه انتقال(هزینه سفر) را محاسبه و به حسابداری ارسال نمایند تا سند زده شود    این هزینه انتقال (هزینه سفر) از سال ۹۰ّ تا کنون […]

توضیحاتی در مورد هزینه سفر (هزینه انتقال دائم)

 هر سال بعد از انتقالات باید مدارک ذکر شده را به امور اداری تحویل دهند تا امور اداری بر اساس قوانین موجود هزینه انتقال(هزینه سفر) را محاسبه و به حسابداری ارسال نمایند تا سند زده شود

 

"توضیحاتی

 این هزینه انتقال (هزینه سفر) از سال ۹۰ّ تا کنون پرداخت نشده است

 این هزینه تا سال ۹۶ بر اساس اخرین حکم سال ۸۷ یا معادل آن محاسبه می شد اما از سال ۹۶ طبق حکم زمان انتقال محاسبه می گردد برای مسافت کمتر از ۱۵۰ کیلومتر تقریبا نصف بندهای مشمول کسور حکم و برای بالاتر از ۱۵۰ کیلومتر تقریبا برابر جمع بندهای مشمول کسور حکم است

هزینه انتقال(هزینه سفر) به انتقال موقت تعلق نمی گیرد

 هزینه انتقال موقت به انتقال داخل و خارج استان تعلق می گیرد اما برای داخل استان باید دو شهرستان جدا باشد به عنوان مثال برای انتقال از یک ناحیه به ناحیه دیگر که هر ود اداره در یک شهرستان باشد تعلق نمی گیرد

 همکارانی که به صورت دائم منتقل شده اند باید درخواست و مدارک را جهت پرداخت هزینه جابجایی ( هزینه سفر ) به امور اداری منطقه مبدا تحویل نمایند?

مدارک لازم جهت پرداخت هزینه جا به جایی افرادی که به صورت دائم منتقل شده اند.
۱-درخواست کتبی مستخدم
۲-حکم انتقال دائم ورودی
۳-حکم انتقال دائم خروجی
۴-تصویرصفحات اول ودوم شناسنامه فرد ذینفع
۵-تصویرصفحات اول ودوم شناسنامه افراد تحت تکفل .

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

پشتیبانی سایت