اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریخبر فرهنگیانصفحه نخستنوبت دهی معاینه فنی

سامانه تهران من| ثبت نام سامانه نوبت دهی معاینه فنی

سامانه تهران من| ثبت نام سامانه نوبت دهی معاینه فنی

سامانه تهران من ثبت نام سامانه نوبت دهی معاینه فنی
سامانه تهران من| ثبت نام سامانه نوبت دهی معاینه فنی

سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو اینجا کلیک کنید

 

سامانه نوبت معاینه فنی
سامانه نوبت معاینه فنی

 

 

 

  • ابتدا به سایت تهران من به آدرس my.tehran.ir وارد شوید. توصیه می کنیم از مرورگر کروم یا فایرفاکس برای استفاده از سامانه نوبت دهی معاینه فنی استفاده کنید.
  • ۲در مرحله بعد نیاز است که شما بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

در مرحله بعدی نیاز است که شما شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و بر روی گزینه دریافت کد تایید کلیک کنید. در این زمان یک کد ۵ رقمی به شماره شما ارسال می شود که نیاز است در کادر مربوطه وارد شود.
البته می توانید برای ورود به سایت تهران من از طریق گزینه ورود با نام کاربری استفاده کنید.

 

اگرچه در گذشته افراد باید در زمان شلوغی مراکز معاینه فنی خودرو، مدت زمان زیادی را منتظر می مانند تا مراحل معاینه فنی خودرو خودشان را انجام دهند، اما در حال حاضر با روی کار آمدن سامانه نوبت دهی معاینه فنی بسیاری از مشکلات مربوط به معطلی در این مراکز برطرف شده است. این سامانه برای کاهش مراجعات حضوری و ازدحام در مراکز معاینه فنی خودرو راه اندازی شده است. البته سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو تنها مختص شهر تهران می باشد و تنها افرادی می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و با تعیین وقت قبلی به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند که ساکن تهران باشند. استفاده از سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو می تواند در وقت بسیاری از افرادی که قصد مراجعه به مراکز احراز هویت را دارند، صرفه جویی کند و افراد بدون هیچ دغدغه و نگرانی در زمان و تاریخ مشخصی به یکی از مراکز معاینه فنی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند. مدتی قبل افراد باید برای دریافت نوبت معاینه فنی خودرو به services27.tehran.ir مراجعه می کردند؛ اما در حاضر روند نوبت دهی معاینه فنی در سال۱۴۰۰ متفاوت شده است. افرادی که قصد دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو در استان تهران را دارند، می توانند با مراجعه به سایت تهران من به آدرس my.tehran.ir ابتدا در این سامانه ثبت نام کنند و سپس مراحل دریافت نوبت را انجام دهند.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید