پربازدید امور اداریصفحه نخست

نحوه دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی فرابانک ملت چطور دریافت کنیم؟

بانک‌ها شرایط متفاوتی برای پرداخت وام فوری به سپرده گذاران خود ارائه می‌دهند. در این گزارش شرایط وام فوری سامانه فرابانک ملت بررسی می‌شود.

یکی از معضلات بزرگ متقاضیان دریافت وام، روند طولانی و آزاردهنده ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها است. با این حال برخی بانک‌ها طرح‌هایی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه می‌کنند که این مشکل را تا حدودی بر طرف می‌کند. در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری سامانه فرابانک ملت بررسی می‌شود.

شرایط وام فوری سامانه فرابانک ملت چیست؟

مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از سامانه فرابانک، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرند.

برای دریافت وام از بانک ملت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد. همچنین برای برخی تسهیلات این سامانه نیاز به ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت است.

بانک ملت با سامانه فرابانک، با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود ۲۳ درصدی ارائه می‌دهد. برای دریافت وام فوری از بانک ملت لازم است که وام گیرنده ازمشتریان این بانک باشد وهیچگونه بدهکاری و یا وام تسویه نشد‌‌ه‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. به علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام ۶۰ ماه و هر قسط وام ۲۰۰ میلیون تومانی حدود پنج میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، ۱۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود ۳۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. همچنین هزینه های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، ۳۰ هزار تومان است

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید