پربازدید امور اداری

✔️احتمال برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری

✔️احتمال برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری

🔹 نتایج اعتراضات تا پایان مهرماه اعلام خواهد شد!

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره روند بررسی اعتراضات گفت: برخی افراد به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگار اعتراض داشته و خواستار بررسی مجدد نمرات هستند.

داوطلبان معترض باید اعتراض خود را در سامانه کارا ثبت کنند، نتایج ارزیابی تکمیلی در سامانه ثبت شده است همچنین افراد اسناد و مدارک خود را در زمان مقرر بارگذاری کرده‌اند و اکنون این موارد مجدد بررسی خواهد شد.

داوطلبان پذیرفته نشده در آزمون آموزگاری تا ۶ مرداد برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند و پس از آن پرونده آنها و امتیازات کسب شده بررسی خواهد شد.

هر داوطلب در کانون‌های ارزیابی توسط ۸ نفر ارزیابی و بررسی شد و در این مرحله اعلام کردیم اگر فردی به روند ارزیابی اعتراض دارد ثبت کند.

نتیجه اعتراضات تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد.

🔹آیا این آزمون تکمیل ظرفیت خواهد داشت؟
طریفی حسینی درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری گفت: برای تکمیل ظرفیت باید از سازمان اداری و استخدامی مجوز بگیریم البته اکثر ردیف‌های استخدامی تعیین تکلیف شده و تعداد محدودی باقی مانده است.

تکمیل ظرفیت برای آزمون آموزگاری در مواردی همچون خالی ماندن سهمیه‌ها و جنسیت مرد است و اگر بتوانیم مجوز استفاده از سهمیه‌ها برای گروه آزاد را دریافت کرده و جنسیت را تغییر دهیم، تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد البته تکمیل ظرفیت از میان افرادی است که در ارزیابی تکمیلی حضور داشتند.

حدود ۶ هزار ظرفیت خالی مانده است که ۴۸۰۰ نفر مربوط به افراد رد شده در گزینش یا کد ۱۹ است.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید