مدیران محترم جهت پیگیری ثبت نام کتب درسی توسط دانش آموزان و گزارش گیری روزانه به شکل زیر عمل نمایید:
۱- وارد سامانه سناد شوید.
schsnd.medu.ir ابتدایی
m1-snd.medu.ir متوسطه اول
m2-snd.medu.ir متوسطه دوم
کد مدرسه :
کد ملی مدیر :
کلمه عبور :
۲- بعد از وارد شدن آیکن توزیع مواد آموزشی رو زده و از منوی باز شده سامانه توزیع مواد آموزشی رو بزنید.
۳-بعد از ورود آیکن بررسی سفارشات را بزنید.
۴- از آیکن های باز شده به هیچ کدام دست نزید ( پیش فرض خالی است ) وضعیت سفارش را به “دارد ” تغییر داده و تعداد ردیف در صفحه را به ” ۵۰ ” تغییر دهید.
۵- با فشردن آیکن جستجو در پایین صفحه کل دانش آموزان ثبت کتب کرده را نشان می دهد حتی آنهایی که در مدرسه دیگری ثبت نام کرده و بعدا به مدرسه شما آمده اند.
۶- پس از اتمام کار حتما خروج در بالای صفحه را بزنید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی