به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ترکمن اظهار داشت : استفاده صحیح و برنامه ریزی شده از تخصص ،تجربه و نگاههای تحول آفرین کارشناسان آموزش و پرورش می تواند منزلت آموزش و پرورش را بالا ببرد .
وی افزود : مشکلات و معضلات نظام تعلیم و تربیت باید توسط کارشناسان حوزه های مختلف شناسایی و رفع شود .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد : آموزش و پرورش برای ورود به نقشه راه توسعه سند تحول بنیادین در درجه اول یک آسیب شناسی از خود داشته باشد .
وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید انسجام و رهبری سازمانی برای حل مسائل و مشکلات در آموزش و پرورش ایجاد شود .
علی الهیار ترکمن علت ابهامات در آموزش و پرورش را رها کردن علتها و تمرکز بر معلول ها بیان کرد .
وی خاطرنشان کرد :حل مسائل در هر زمان باید از طریق علت یابی حل شود و معلول محوری سازمان را به حاشیه می برد و قوانین حاکم بر آموزش و پرورش به قوانین عام ،متناقض ،متعدد و خارج از توان اجرایی است .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در برنامه ریزی مالی و برنامه ریزی نیروی انسانی نرخ نیاز به منابع از اهمیت زیادی برخوردار است اظهار داشت : باید تحلیل هایی صورت پذیرد که بتوان با متغیرهای آن کلیت نیاز را مدیریت کرد .
شایان ذکر است : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از روند ساخت پرو ژه های خانه معلم ،کانون پرورشی فرهنگی ، دارالقرآن و خوابگاه دانش آموزی شهرستان چابهار بازدید کرد .
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی