پربازدید امور اداری

آخرین خبر از نتایج رتبه بندی معلمان

بررسی اعتراضات و مستندات بارگذاری شده در #ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به اتمام رسیده و پرونده همکاران به همراه امتیازات و رتبه ای که کسب کرده اند به اداره کل استان ها و وزارت ارسال شده است.

در آیین نامه آمده بود که:
رتبه ۱ و ۲ در اداره منطقه
رتبه ۳ در اداره کل استان
رتبه ۴ و ۵ در وزارتخانه تایید شود.

❌ اما در این مرحله #برخلاف آیین نامه مصوب شده در هیات دولت وزارتخانه تصمیم گرفته تا
رتبه ۱ در اداره منطقه
رتبه ۲ در اداره کل استان
رتبه ۳ ، ۴ و ۵ در وزارتخانه تایید شود.

⭕️ رتبه برخی از همکاران تغییر نکرده و رتبه تعدادی نیز کاهش یافته است، اما مستندات بسیاری از همکاران در اداره منطقه خدمتشان تایید شده و مستحق رتبه بالاتری اعلام شده اند. (از رتبه ۱ تا رتبه ۵)

⛔️ پرونده های بسیاری از همکاران از وزارتخانه به اداره کل استان و همچنین برخی پرونده ها از اداره کل استان به اداره منطقه برگشت داده شده و خواسته اند که مجدد بررسی شده و امتیازات کاهش یابد تا رتبه پایین تری به آنها تعلق بگیرد.با بررسی مجدد بسیاری از پرونده ها امتیاز و رتبه قبلی مجدد تایید شده و به اداره کل و وزارت ارسال شده است اما همچنان تاکید بر کاهش امتیازات و رتبه وجود دارد.به گفته کانال فرهنگیان صدوبیست،با تمام سخت گیری ها در فرآیند بررسی و تعریف شاخص ها و مدارک ربط و بی ربط آموزش و پرورش قصد دارد به هر نحوی که شده رتبه همکاران پایین باشد تا بودجه کمتری را صرف پرداخت فوق العاده رتبه بندی کند.

💢 یادآوری:
از تاریخی که وزیر آموزش برای صدور احکام رتبه بندی بازنشسته ها اعلام کرده بود مدتی است می گذرد.
همچنین تا پایان نیمه اول شهریور تاریخی که اعلام شده بود نتایج تمام اعتراضات اعلام و احکام صادر می شود چند روز بیشتر باقی نمانده است، اما هنوز وزارتخانه اقدامی برای این مهم نداشته است و زمان به سرعت می گذرد.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید