اطلاعیه مهم درباره برگزاری مجدد آزمون دوره تربیت در پرتو عبادت فرهنگیان

  تابلوی اعلانات > تابلوی اعلانات


ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم در ایام و لیالی با فضیلت ماه مبارک رمضان، به اطلاع می رساند به منظور رفع مشکلات پیش آمده در مرحله اول آزمون دوره تربیت در پرتو عبادت تدابیر ذیل اتخاذ شده است:

۱- برای مرحله اول آزمون دوره مذکور، آزمون جبرانی در نظر گرفته شده است. لذا کلیه همکاران محترم اعم از کسانی که در دوره ثبت نام نموده ولی در آزمون ۹و۱۰ خرداد شرکت ننموده اند و یا کسانی که در آزمون شرکت نموده و برای ایشان نمره ثبت شده است ( هر نمره ای در بازه ۲۰-۰ ) می توانند در آزمون جبرانی شرکت نمایند. لیکن نمره آزمون جبرانی به عنوان نمره آزمون مرحله اول برای ایشان ثبت خواهد شد و چناچه همکاری در آزمون جبرانی شرکت ننماید ، نمره آزمون ۹و۱۰ خرداد به عنوان نمره مرحله اول برای ایشان ثبت می شود. به عبارت دیگر برای کسانی که در آزمون جبرانی شرکت نمایند نمره آزمون جبرانی، به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت  می شود و برای کسانی که در آزمون جبرانی شرکت ننمایند نمره آزمون ۹و۱۰ خرداد به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود.

۲- آزمون جبرانی مرحله اول ، روز یکشنبه ۱۳۹۷/۳/۲۰ از ساعت ۹ لغایت ۲۲ برگزار می گردد.

۳- آزمون مرحله دوم تربیت در پرتو عبادت ( صفحه ۸۲ با عنوان روح عبادت تا ۱۶۲ با عنوان درمان اخلاقی ) روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۳/۲۳ از ساعت ۹ لغایت ۲۲ برگزار خواهد شد.

معاونت برنامه ریزی آموزش منابع انسانی

 

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید