بخشنامه “ارزیابی عملکرد” و “رتبه بندی ” انجمن های علمی معلمان با فرم ارزیابی عملکرد

رئیس محترم اداره برنامه ریزی آموزش منابع انسانی

با سلام و احترام ؛ در اجرای بخشنامه ۱۸۰/۳۳۷۳۰ – ۱۳۹۶/۳/۳ به پیوست نمون  برگ های « ارزیابی عملکرد» و« راهنمای ارزیابی عملکرد» انجمن های علمی و آموزشی معلمان آن ارسال می شود ؛ خواهشمند است دستور فرمایند : با مد نظر قرار دادن ملاحظات ذیل ، اقدام مقتضی معمول گردد .
۱-یک نسخه از نمون برگ های « ارزیابی عملکرد » و « راهنمای ارزیابی عملکرد » در اختیار « شورای اجرایی » انجمن های علمی و آموزشی معلمان قرار گیرد .
۲- « شورای اجرایی » ، عملکرد انجمن را با بررسی مستندات و سوابق انجام فعالیت ، ارزیابی و امتیاز مربوط را در نمون برگ های ارزیابی عملکرد منظور نموده و فرم های تکمیل شده را تا  روز  چهارشنبه  ۱۳۹۷/۵/۱۰   به دبیرخانه کمیسیون راهبری استان تحویل دهد .
۳- نمایندگان « شورای اجرایی » انجمن ها و کمیسیون راهبری » استان ها با ملاحظه مستندات و سوابق و مدارک مربوط ، صحت فرایند انجام ارزیابی و احتساب امتیازات را بررسی و کنترل نمایند .
۴- نسخه pdf  نمون برگ های ارزیابی عملکرد انجمن ها پس از مهر و امضا توسط «رئیس کمیسیون راهبری» همراه با فهرست فضلی عناوین و امتیازات انجمن های استان تا روز سه شنبه ۱۳۹۷/۵/۲۳ از طریق نشانی الکترونیکی anjomanedu95@gmail . com به این مرکز ارسال شود .
شایان ذکر است : « شورای بررسی » با ارزیابی و  و رتبه بندی عملکرد انجمن ها ، انجمن های برتر کشوری را معرفی و به نحو شایسته از آنان تقدیر و حمایت خواهد نمود .
خواهشمند است با توجه به ضرورت نهادینه سازی مشارکت انجمن ها در توسعه آموزش و پرورش ، تدابیر لازم را در حمایت های مادی و معنوی از  انجمن ها ،  استفاده بهینه از ظرفیت آن در بهبود برنامه ها و فعالیت های علمی و آموزشی و مدیریت برگزاری منظم جلسات ادواری هیئت رئیسه انجمن ها معمول فرمایند.

معاونت برنامه ریزی آموزش منابع انسانی


دانلود فایل پیوست

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید