برگزاری تورهای خارجی

سید شمس الدین انوار در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: این شرکت برنامه هایش را طبق برنامه اجرا می کند و ما هم اکنون به کشورهای زیادی در آسیا و اروپا مسافر اعزام می کنیم که این برنامه ها در ایام تعطیلات نوروز شتاب بیشتری می گیرد.

 وی در مورد تورهای ویژه این شرکت افزود: تورهای اروپایی ۱۹ روزه در ۶ كشور یونان ، ایتالیا ، فرانسه ، سوییس ، بلژیک و هلند را داریم که از ۲۳ اسفند شروع می شود و رفتن به این سفر با کشتی و هواپیما انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت زاگرس گفت: تور ۲۷ روزه دور اروپا در ۱۰ كشور یونان ، ایتالیا، سوییس، بلژیک ، هلند ، فرانسه ، آلمان، چک ، اتریش و مجارستان را هم در برنامه داریم.

  انوار ادامه داد: علاوه بر این برنامه های ویژه تورهای ارمنستان- دبی- مالزی- تركیه- بلغارستان-صربستان-آفریقای جنوبی-چین- سنگاپور-بالی اندونزی، روسیه و کرواسی را هم در برنامه داریم.

  وی در مورد تورهای داخلی این شرکت گفت: كیش- قشم-مشهد- اصفهان-شیراز-یزد مکان هایی است که به آنها اعزام داریم.
  مدیرعامل شرکت زاگرس با تاکید بر اعزام های ویژه این شرکت به عتبات عالیات گفت: در سه ماهه پاییز حدود هزار نفر از همكاران فرهنگی از خدمات ارائه شده توسط آژانس زاگرس بهرمند شدند كه تقریبا حدود ۳۰۰ نفر مسافر عتبات عالیات عراق بوده اند.

 

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید