دلایل نمایندگان برای استیضاح

مشکل آموزش و پرورش شخص «وزیر» نیست/هنوز طرح استیضاح فانی به کمیسیون آموزش نرسیده است

  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش هنوز به این کمیسیون واصل نشده است، گفت: مشکل آموزش و پرورش، شخص وزیر نیست.

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که «نظر شما در خصوص مطرح شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش چیست؟»، اظهار داشت: بنده شخصاً اعتقاد دارم که مشکل آموزش و پرورش، شخص وزیر آن نیست و با جابجایی وزیر مشکل آموزش و پرورش حل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل آموزش و پرورش ریشه‌ای است، یادآور شد: باید نگاه دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نسبت به آموزش و پرورش تغییر کرده و کارهای اساسی برای آن صورت گیرد.

میرزاده عنوان کرد: زمینه کمک به آموزش و پرورش در مجلس فراهم است و با تغییر وزیر به سادگی مشکلات آموزش و پرورش حل نمی‌شود؛بنابراین شخصاً موافق جابجایی وزیر نیستم.

این نماینده مجلس دهم اضافه کرد: هنوز بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح و اعلام وصول نشده است.

وی افزود: جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور سید محمد بطحایی معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان این وزارتخانه برگزاری شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محور مذاکرات اعضای این کمیسیون با مسؤولان وزارت آموزش و پرورش را مربوط به لایحه برنامه ششم توسعه،حول محور مشکلات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: این موضوع در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد.

به گزارش واژه نیوز، طرح استیضاح وزیر آموزش و پروش به تازگی از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به دلیل ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش در خصوص رفع مشکلات جاری فرهنگیان از جمله نارضایتی فرهنگیان و بازنشستگان از وضعیت پرداخت‌ها ، عدم کارآیی بیمه طلایی فرهنگیان و عدم شفافیت داشتن در مسائل مالی صندوق ذخیره فرهنگیان ارایه شده است.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید