سایت ثبت نام نقل انتقالات فرهنگیان فعال شد

اطلاعیه مهم

با سلام خدمت همکاران گرامی
سایت انتقالات خارج استان فعآل است لذا همکارانی که تمایل به انتقال دارند میتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام نمایند
سایت داخل استان،  هر استان بصورت زمانبندی  مختص  هراستان اعلام می شود

الف- ضوابط و مقررات انتقال دائم:  جهت اطلاع
۱- نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدا.
۲- دارا بودن حداقل پنج سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی.
تبصره: مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر و …، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزو سابقه خدمت محسوب نخواهد شد.
۳- همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده (۱۷) آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۳) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان (بدون داشتن شرایط فوق) منتقل می‌شوند.
ب- شرایط و ضوابط انتقال موقت:
۱- دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در آموزش و پرورش تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی (با رعایت تبصره بند الف).
۲- مستخدمینی که در سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۶ با رعایت مفاد بخشنامه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیر از دانشگاه‌های علمی کاربردی و پیام نور) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشد.
۳- همسر همکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز، متقاضی انتقال موقت یا مامور به تحصیل (مشمولین تبصره ذیل ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری) باشد.
۴- متقاضیانی که به تشخیص کارگروه راهبری توسعه مدیریت منطقه و تایید کمیته راهبری توسعه مدیریت استان مبدا و مقصد دارای شرایط حاد و خاص می‌باشند.
ج- شرایط و ضوابط تبدیل انتقال موقت به دائم:
۱- نداشتن تعهد خاص به منطقه مبدا.
۲- دارا بودن حداقل سه سال سابقه متوالی انتقال موقت.
۳- انتقال موقت بابت تحصیل خود یا همسر نباشد.
به گزارش ایسنا، بر اساس جدول زمانبندی نقل و انتقالات برون استانی؛ مهلت ثبت نام در سامانه برای متقاضیان تا ۱۴ تیرماه خواهد بود و اعلام نتایج نقل و انتقالات و صدور ابلاغ پس از طی فرآیندهای لازم حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه انجام خواهد شد.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید