پربازدید امور اداریصفحه نخست

شرایط اعطای وام خودرو به جانبازان در سال ۱۴۰۰

شرایط اعطای وام خودرو به جانبازان در سال ۱۴۰۰

، از شرایط جدید اعطای وام خودرو به جانبازان در سال ۱۴۰۰ برای جانبازان ۲۵درصد و بالای ۵۰درصد مطلع می شوید. این تسهیلات واگذاری خودرو، ویژه ۲۰ هزار جانباز بالای ۵۰ درصد و جانبازان ۲۵ درصد در بودجه ‌سال ۱۴۰۰ است. واجدین شرایط می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایند:

شرایط جدید اعطای وام خودرو به جانبازان ۲۵درصد و بالای ۵۰درصد سال ۱۴۰۰

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شرایط جدید اعطای وام خودرو به جانبازان ۲۵ درصد و بالای ۵۰ درصد در سال ۱۴۰۰ را به شرح زیر اعلام کرد:

شرایط اعطای وام خودرو به جانبازان در سال ۱۴۰۰

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از اختصاص تسهیلات برای خرید ۲۰ هزار خودرو به جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان بالای ۲۵ درصد دارای محدودیت جسمی حرکتی، با اقساط پنجساله در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مکلف است از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به اختصاص تعداد ۲۰.۰۰۰ خودرو برای تحویل به جانبازان بالای ۲۵% دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط ۵ ساله اقدام و گزارش عملکرد را هر سه ماه یک بار به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و کمیسیون صنایع و معدن مجلس ارایه نماید. کارمزد ۴% به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف ۱۳۱۶۰۰ تأمین می گردد.
مطابق ماده ۴۵ قانون جامع ایثارگران، دولت مکلف است سالانه اعتبار و تسهیلات لازم را برای تهیه خودرو مناسب برای کلیه جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر و آن تعداد از جانبازان ۲۵% الی ۴۹درصد که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد از نظر جسمی محدودیت حرکتی دارند هستند ، پیش‌بینی نماید.

✔️تبصره:آن تعداد از همسر و فرزندان شهید که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد معلول جسمی حرکتی شناخته می شوند می توانند از تسهیلات موضوع این ماده استفاده نمایند

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید