پربازدید امور اداری

لطیفی افزایش حقوق کارکنان دولت در سازمان اداری استخدام

لطیفی افزایش حقوق کارکنان دولت در سازمان اداری استخدام
تقویت حقوق کارکنان دولت در دستور کار

لطیفی ؛
با مکاتبه با رییس‌جمهور و سازمان برنامه و بودجه قرار شد امسال احکام حقوق کارکنان تقویت شود
– معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشورروز یکشنبه در جشنواره شهید رجایی اعلام کرد :

▫️ماهانه ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت می شود اگر این مبلغ در ارزش افزوده داشته باشد، باید افزایش یابد اگر نه باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

▫️وی با تاکید بر اینکه باید هر روز نسبت به خودمان ارزیابی داشته باشیم و ببینیم آیا با توجه به هزینه از بیت المال آیا ارزش افزوده برای کشور و مردم حاصل شده است

▫️معاون رئیس جمهور همچنین اعلام کرد: نتایج ارزیابی را شفاف در اختیار همگان قرار داده‌ایم و سامانه دولت سنج راه‌اندازی شده و نمره دستگاه‌های مختلف و کارکنان به همراه مستندات وجود دارد.

▫️لطیفی با بیان اینکه در حوزه حقوق و دستمزد ۴ ناترازی داریم و ۲ سال است که درگیر این موضوع هستیم، افزود: برای رفع این ناترازی ۲۷ اقدام صورت گرفته و طی نامه‌ای به رییس جمهور این مسائل را اعلام کرده‌ایم.

▫️وی توضیح داد: ناترازی‌های درون دستگاهی به دلیل تکثر قوانین و نوع ورود افراد است. ناترازی دیگر نیز از نوع بین دستگاهی است. ناترازی سوم نیز از نوع ملی و کشوری است. همچنین ناترازی دیگر مربوط به بخش خصوصی و دولتی است.

▫️وی درباره احکام حقوقی کارمندان دولت گفت: در نامه ای به رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کردیم تا افزایش ها در احکام گنجانده شوند بر این اساس قرار شد امسال احکام تقویت شود، البته در تمام این اقدامات باید ملاحظات ۶ میلیون کارمند دولت را لحاظ کنیم.

▫️رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به برقراری فوق العاده ویژه برای دستگاههایی که شرایط آن را دارند، تاکید کرد: رییس جمهور و مجموعه دولت دغدغه معیشت همکاران را دارند ، مشکلات یک شبه حل نمی شود اما اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید