نکاتی در خصوص سامانه رتبه بندی ویژه مرحله تایید توسط مدیران مدارس

نکاتی در خصوص سامانه رتبه بندی ویژه مرحله تایید توسط مدیران مدارس

امکات تایید مجددا مستندات توسط مدیران
نکاتی در خصوص سامانه رتبه بندی ویژه مرحله تایید توسط مدیران مدارس ۱. در مورد دسترسی مدیران محترم مدارس به پرسنل، تنظیمات سامانه بر اساس حکم تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ می باشد و لیست معلمان مدرسه در آن زمان به مدیران در آن زمان داده شده است. در مورد مدیرانی که تغییر کرده اند، به […]

نکاتی در خصوص سامانه رتبه بندی ویژه مرحله تایید توسط مدیران مدارس

۱. در مورد دسترسی مدیران محترم مدارس به پرسنل، تنظیمات سامانه بر اساس حکم تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ می باشد و لیست معلمان مدرسه در آن زمان به مدیران در آن زمان داده شده است. در مورد مدیرانی که تغییر کرده اند، به همکاران فناوری مناطق دسترسی داده شده است تا مدیر جدید را به واحد سازمانی تخصیص دهند. لذا به هیچ عنوان نام کاربری و رمز ورود مدیر قبلی به مدیر جدید داده نمی شود.

۲. در مورد مدیرانی که لیست پرسنل را به کلی اشتباه مشاهده می کنند،اطلاع دهند.

۳. در مورد مدیرانی که در دو مدرسه مدیر هستند، (شیفت دوم، مدارس ضمیمه و یا مانند اینها)، فعلا مدیر صرفا مدرسه اصلی را مشاهده می‌کند. همکاران مرکز فناوری در حال توسعه سامانه برای فعال شدن تمام مدارس این مدیر می باشند.

۴. برای همکارانی که انتقال درون و یا برون استانی داشته اند، برای اینکه نیاز به سفر بین شهر و یا استانی برای این همکاران نیاز نباشد، مدیر مدرسه جدید با همکاری مدیر مدرسه قبلی ارزیابی ها را انجام خواهد داد. با توجه به اینکه در حال حاضر این فرد در مدرسه قبلی مشاهده می شود، همکاران فناوری در توسعه سامانه در حال بررسی این موضوع و رفع آن می باشند.

۵. در مورد مدیران مدارسی که اشتباها تایید نهایی را در بررسی زده اند، همکاران فناوری در حال طراحی گزینه بازگشت به مدیر در سامانه هستند که مدیر می‌تواند اطلاعات فرد را مجدد ویرایش نماید. انشالله به محض فعال شدن این گزینه اطلاع داده خواهد شد.

۶. در مورد همکارانی که بازنشسته هستند و یا در مرخصی بدون حقوق بوده اند همانند بند ۴ پس از بررسی همکاران فناوری دسترسی آنها به آخرین مدیر برقرار خواهد شد.

۷. در مورد بخش مستندات، ۴ بخش مدرک تحصیلی، سنوات خدمتی، ارزیابی عملکرد سالانه و گواهی های ضمن خدمت، با توجه به اینکه دسترسی مدیر مدرسه صرفا برای کنترل و اعلام مغایرت ها برقرار شده است و مرجع تایید و یا عدم تایید همکاران امور اداری در مرحله دوم هستند، امتیاز مکتسبه این موارد صفر نمایش داده می شود و مشکلی از جهت تایید نهایی از سمت مدیران محترم وجود ندارد.

۸. ممکن است یکی از دلایل عدم نمایش همکاران در لیست مدرسه خارج شدن پرونده فرد از تایید نهایی در سامانه رتبه بندی باشد. به همین دلیل تاکید شود که معلمان گرامی حتما یک باز سامانه رتبه بندی را کنترل نمایند که حتما در وضعیت کنترل نهایی باشد.

۹. افرادی که اداری هستند، رسته آنها آموزشی فرهنگی است ولی مشمول بخشنامه ۲۳۰ نیستند، مشمول رتبه بندی نمی شوند.

۱۰. برای هیچ یک از پرسنل در مدرسه پرونده فیزیکی و کاغذی تشکیل نمی‌شود و صرفا برای مواردی که نیاز به بارگذاری مستندات وجود داشته است و مدیر محترم به هر دلیل امکان مشاهده فایل را در سامانه ندارد یک کپی از آن مستند گرفته و بعد از کپی برابر اصل نمودن آن با مهر و امضا در پرونده پرسنلی فرد در مدرسه نگهداری می نماید.

۱۱. حتما به مدیران محترم مدارس تاکید بفرمایید در تکمیل سامانه در کنار سرعت نهایت دقت را داشته باشند تا بتوانی در اسرع وقت فرآیند را مراحل نهایی برسانیم. در این مورد حتما تاکید بفرمایید که قسمت شایستگی های رفتاری با دقت تکمیل شود. چرا که در ۵۱ سوال شایستگی های رفتاری گزینه به صورت به هم ریخته چیده شده اند و الزاما بالاترین گزینه بیشترین امتیاز و پایین ترین گزینه کمترین امتیاز را ندارد و یا برعکس.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

  1. سلام مورد ۵مدیر من اشتباهی تایید نهایی زده وهیچ مستندی از من تایید نشده لطفا زودتر رسیدگی کنید ممنون

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت