bime.tavanir.org.ir

ورود به سایت خسارت قطعی برق bime.tavanir.org.ir +راهنما سامانه

ورود به سایت خسارت قطعی برق bime.tavanir.org.ir +راهنما سامانه

ورود به سایت خسارت قطعی برق bime.tavanir.org.ir +راهنما سامانه
ورود به سایت خسارت قطعی برق bime.tavanir.org.ir

راهنمای اعلام خسارت

پس از مراجعه مشترک به صفحه نخست این سامانه، با دو گزینه اعلام خسارت و پیگیری خسارت مواجه می گردد. در زیر به شرح مراحل هر یک از این بخش ها خواهیم پرداخت :
ثبت نامه جدید ثبت نام در ۵ مرحله بسیار ساده انجام می گردد:
۱ مرحله اول : ثبت شناسه قبض محل حادثه ، کد امنیتی ( Captcha code جهت جلوگیری از حملات روباتیک به
فرم ).
پس از ثبت اطلاعات مشترک میبایست دکمه بررسی شناسه قبض را بفشارد. در صورت صحت کد امنیتی و شناسه قبض وارد شده توسط مشترک ، علامت تأیید در سمت راست شناسه قبض نمایان خواهد شد و مشترک قادر به

فشردن دکمه «مرحله بعد» خواهد شد. در صورت فشردن دکمه مذکور ، فرم محرحله دوم برای کاربر نمایان
می گردد.

۲ مرحله دوم : ثبت نوع شخص (حقیق /حقوقی) ، نام و نام خانوادگی شخص خسارت دیده ، کد شخص (کد ملی ۷
شناسه ملی) ، شماره همراه شخص ، استان ، شهر ، آدرس و کد پستی محل حادثه . در این مرحله مشترک پس از درج اطلاعات درخواست شده و فشردن دکمه «مرحله بعد» در صورت صحت اطلاعات وارد شده قادر به ادامه فرایند ثبت خسارت در مرحله سوم خواهد بود. در غیر اینصورت اقلام دارای خطا با رنگ قرمز جهت اصلاح
متمایز خواهند شد

. ۳ مرحله سوم (نیت مدارک اولیه) : در این مرحله مشترک لازمست فایلهای کلیه مدارک عمومی مربوط به محل
حادنه و شخص حادثه دیده را در فرم انتخاب نماید . اقلامی که با ستاره قرمز رنگ متمایز شده اند، الزامی می باشند. پس از ثبت اطلاعات این فرم و فشردن دکمه «مرحله بعد و در صورت انتخاب فایلهای الزامی،

کاربر به مرحله ۴ هدایت خواهد شد و چنانچه یکی از موارد الزامی انتخاب نشده باشد، کاربر با خطا مواجه می گردد که نیاز به اصلاح خواهد بود.
توجه :حجم تصوير فایلهای این مرحله و سایر مراحلی که نیاز به ارسال فایل توسط مشترک را دارد حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت در نظر گرفته شده که و فایلها میتوانند از انواع
pdf ،png.jpg
باشند.

۴ مرحله چهارم (نیت اطلاعات حادثه) : ثبت تاریخ حادثه در قالب سال چهار رقمی ماه دو رقمی روز دو رقمی با درج علامت منها مابين هر قسمت، زمان حادثه در قالب ساعت و دقیقه و درج علامت : بین هر قسمت ، تعيين نوع خسارت ، شرحی درباره حادثه و ثبت مبلغ برآوردی خسارت از دیدگاه مشترک. در این مرحله مشترک پس ثبت اطلاعات این فرم و فشردن دکمه «مرحله بعد در صورت صحت صورتی اطلاعات درج شده، به مرحله ۵ هدایت خواهد شد و در صورت بروز خطا، قلم اطلاعاتی دارای خطا با رنگ قرمز برای مشترک جهت اصلاح متمایز خواهد شد.

۵ مرحله پنجم (ثبت مدارک تکمیلی حادثه) : در این مرحله مشترک میبایست کلیه مدارک درخواستی در این مرحله را از طریق این فرم بارگزاری نماید. اقلام اجباری که در مرحله ثبت پرونده نیاز به ثبت آن ها میباشد نیز با ستاره قرمز رنگ متمایز شده اند .
پس از تکمیل و تبت فرم و بررسی صحت اطلاعات وارد شده ، درخواست مشترک در سامانه ثبت شده و کد رهگیری درخواست برای مشترک نمایش داده می شود.
الازمست مشترک این کد را جهت پیگیری های آتی خود نگهداری نماید. ضمنا در همین زمان پیامکی حاوی تاییدیه ثبت نامه به همراه کد رهگیری به شماره همراهتان ارسال می گردد. از این پس مشترک میتواند با استفاده از کد رهگیری، | وضعیت پرونده خود را پیگیری نموده و از گردش پرونده خود مطلع گردد. ضمنا در صورت گردش پرونده و نیاز به ثبت هر گونه اطلاعات توسط مشترک، ایشان از همین طریق قادر به ثبت اطلاعات نیز خواهد بود.

پیگیری خسارت
شما با مراجعه به بخش پیگیری خسارت، قادر به مشاهده پرونده خود از این در گاه می باشید.
جهت پیگیری خسارت کافیست مشترک کد پیگیری خود را به همراه شناسه قبض محل حادثه در فرم مربوطه درج نموده و کد امنیتی را وارد نماید. پس از آن با فشردن دکمه ادامه در صورت صعت اطلاعات وارد شده، فرم مشاهده پرونده برای مشترک نمایان خواهد شد. در این قسمت کاربر قادر به مشاهده اطلاعات پرونده خود می باشد. اطلاعات حين تبت پرونده در ۵منو و اطلاعات مربوط به گردش پرونده در آخرین منو با عنوان جریان پرونده قابل مشاهده می باشد. در این فرم مشترک میتواند از جریان گردش پرونده و آخرین وضعیت و همچنین زمان دقیق کليه ارجاع ها با ترتیب جدید به
قديم مطلع گردد. ضمنا چنانچه نیاز به هر گونه ثبت اطلاعات توسط مشترک باشد، فرم مربوطه در بالای همین بخش نمایان می گردد و کاربر میتواند با پر کردن فرم ، پرونده خود را به مسئول پیگیری ارجاع بزند

نمایان می گردد و کاربر میتواند با پر کردن فرم ، پرونده خود را به مسئول پیگیری ارجاع بزند.
کاربر ممکن است طی فرآیند های مختلف نیاز به تکمیل فرمهایی از قبیل :

اعتراض به رای دستگاه ناظر

تأیید یا اعتراض به مبلغ خسارت بر آوردی بیمه تأييد با اعتراض به مبالغ واریزی توسط بیمه
:
• ثبت اطلاعات بانکی مشترک
داشته باشد .
توجه :در مراحلی که لازمست کاربر موردی را تأیید یا به آن اعتراض نماید، محدودیتی جهت نیت اعتراض وجود دارد که در صورت عدم مراجعه کاربر به درگاه و تبت اعتراض در مهلت مقرر، به منزله تأیید قلمداد خواهد شد و کاربر پس از آن قادر به تبت اعتراض نخواهد بود. این مهلت در حال حاضر برای ثبت اعتراض ۴۵ روز می باشد که توسط دستگاه ناظر مشخص گردیده است

ورود به سایت خسارت قطعی برق bime.tavanir.org.ir

ت

آدرس ثبت نام خسارت برق کدم سایت می باشد

آدرس و لینک فعال در پست بالا موجود می باشدآدرس https://bime.tavanir.org.ir/

مراحل ثبت نام چطوری می باشد؟

موارد انجام شده در همین مقاله توضیح داده شده

ارسال مدارک چطوری می باشد؟

حجم تصوير فایلهای این مرحله و سایر مراحلی که نیاز به ارسال فایل توسط مشترک را دارد حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت در نظر گرفته شده که و فایلها میتوانند از انواع باشند.pdf ،png.jpg

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. باسلام حدود ۲سال هست که دراثر قطع وصل مکرر برق برد یخچالم سوخته وخسارت من ۱۸۵۰۰۰۰ ریال شده ولی بیمه فقط ۵۰۰ تومن براورد کرده . ا یعنی من باید ۱۳۵۰۰۰۰ تومن راازجیبم بدم .عتراض زدم جواب نمیده.!!! سوال اینجاست که بعداز چندسال دیگه میخوان جواب بدن .وچرا کاری دراینمورد انجام نمیشه هرماه بعنوان بیمه مبلغی درقبض منظور میشود.آیا این انصاف هست که حق مارانمیدهند.لطفاجوابگوی مردم باشیدما سرمایه دار نیستیم .بلکه بازنشسته مستمری بگیریم

  2. سلام
    متاسفانه روز عید ۱۴۰۲شرکت توانیر باقطعی برق عیدی به ما دادن(سوختگی تلوزیون)چند روزه که نه با گوشی ونه ازطریق کافی نت نتوانستیم ثبت خسارت کنیم. مرحله چهارم اعلام خسارت فقط گزینه انتخاب رو نوشته ومابغی گزینه ها از طریق سایت روفراموش کردن بنویسن!!!!!
    مثال قیف وقیر و قیرپاش هست.
    لطفا اطلاعات سایت رو تکمیل کنیدوکمتر مردم رو به دردسر بندازید دولت اسلامی …..

  3. سلام، درکرمان سال ۱۴۰۰ خسارت دیدم مدارک را درسایت بارگزاری کردم ولی بعلت کم کاری اداره برق نتیجه ای نداشته والان که پیگیر شدم بیمه میگه سقف قرارداد بپایان رسیده وپول نداریم. حالا نمیدونم چکار کنم؟ اگر کسی راهنمایی کنه ممنون میشم.

  4. سلام .پیامک برای من امده که شماره شبا خود را وارد کنید در سایت بیمه.ولی هرچقد سعی میکنم گزینه ای برای وارد کردن شماره شبا را پیدا نمیکنم

  5. باسلام
    خسارت واره به پکیج بنده ۴۸۰۰۰۰ تومان بوده که برای پرداخت خسارت مبلغ ۱۴۴۰۰۰ تومان برآورد شده حدود یک سوم خسارت

  6. باسلام و عرض ادب اینجانب نزدیک یک هفته است شماره شبا ثبت کردم ولی واریزی توسط شرکت بیمه انجام نشده اگه مشکل شماره شبا هست اعلام کنید لطفا که در صورت نیاز شماره شبا دیگری ثبت کنم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید