اخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریخبر فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون مربی پرورشی در آینده نزدیک برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون مربی پرورشی در آینده نزدیک برگزار می‌شود

کانال فرهنگیان | صبح امروز رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت. اهم مطالب این جلسه را به استحضار همران عزیز میرسانیم

🔰در ابتدای این نشست وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : برای سومین بار توفیق پیدا کردم در این فضای خدمت گذاری حاضر بشوم و باید بگویم هر کشوری در آموزش و پرورش خودش ساخته می شود و معلمان در این موضوع بسیار نقش تعیین کننده ای دارند.

♻️در ادامه جلسه افراد مختلف مطالبات خود را به صورت تلفنی یا تصویری با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردند.

☎️اولین تماس فردی بود که مطالبه استفاده کتب آموزش و پرورش از تصاویر و آموزه های شهدا را داشت و نسبت به گزینش معلمان انتقاداتی را مطرح کرد،

📞وزیر در پاسخ گفت: فعالیت های پرورشی در وزارت آموزش و پرورش شتاب جدی ای گرفته است.

▫️وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: به زودی فراخوان استخدام مربیان پرورشی صادر خواهد شد و ما در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی هستیم

☎️در تماس بعدی نماینده طلاب و دانشجویان قرارداد معینی که در سال ۱۴۰۱ روند استخدام شدند و وارد مراحل جذب شدند، تماس گرفت و گفت در مشهد و البرز به ما اعلام کردند مجوز استخدام را دیوان عدالت اداری باطل کرده است
📞صحرایی در پاسخ گفت: در ابتدا باید گفت؛ قانون استخدام را منوط به آزمون فراگیر سازمان اداری و استخدامی است، و الان آزمون مربی پرورشی هم در آینده برگزار می شود و به نظر بنده شما در این آزمون شرکت کنید.
وی افزود: در همان قرارداد معین هم نوشته بوده که الزامی برای استخدام وجود ندارد اما ما باز این مطالبه شما را پیگیری می کنیم.

☎️در ادامه نماینده معلمان غیر انتفاعی از استان فارس مطالبات این قشر را مطرح کرد و خواستار تعیین تکلیف استخدام معلمان غیر انتفاعی صورت بگیرد.

📞صحرایی در پاسخ به این مطالبه معلمان غیر انتفاعی گفت: موضوع استخدام شما معلمان غیر انتفاعی در دستور کار ما قرار گرفته است و در آزمون استخدامی امسال هم این موضوع رعایت شده است.

▫️وی افزود: می دانیم که معلمان خوبی در مدارس غیر انتفاعی هستند و در بحث حقوق ها سازمان مدارس غیردولتی مکلف شده که در بعضی جاها مطابق قانون کار باید داده شود.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید