مشکل تقلیل رتبه فرهنگیان در زمان بازنشستگی حل شد
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

مشکل تقلیل رتبه فرهنگیان در زمان بازنشستگی حل شد

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:
مشکل تقلیل رتبه فرهنگیان در زمان بازنشستگی حل شد

وزیر آموزش و پرورش از حل مشکل تقلیل رتبه فرهنگیان در زمان بازنشستگی با قول مساعد سازمان بازنشستگی کشور خبر داد.

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش  و در پاسخ به این پرسش که «معلمانی که از سال ۱۳۸۹ بازنشسته شده‌اند در هنگام بازنشستگی یک رتبه تقلیل پیدا می‌کنند، دلیل این موضوع چیست؟»، اظهار داشت: با رئیس سازمان بازنشستگی کل کشور صحبت داشتیم و قول مساعد دادند که این مشکل حل شود و امیدوارم که تا چند روز آینده این مشکل به طور کلی حل شود.

وی افزود: وقتی این مشکل حل شود، حق و حقوقی که از آنها ضایع شده است، برخواهد گشت و امیدوارم بتوانیم مشکلات افرادی که از قبل، این مشکل را داشته‌اند هم مرتفع کنیم؛ امیدواریم بتوانیم عطف ماسبق کنیم اما افرادی که از این به بعد بازنشسته می‌شوند این مشکل را نخواهند داشت، البته قبلی‌ها را هم پیگیری می‌کنیم.

 

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟
پشتیبانی سایت