ورود به سامانه حمایت معیشتی | ثبت اعتراض یارانه و دهک‌بندی خانوار – hemayat.mcls.gov.ir
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

ورود به سامانه حمایت معیشتی | ثبت اعتراض یارانه و دهک‌بندی خانوار – hemayat.mcls.gov.ir

ورود به سامانه حمایت معیشتی
برای ورود به سامانه حمایت معیشتی hemayat.mcls.gov.ir اینجا کلیک کنید 💡 ورود مستقیم به سامانه حمایت معیشتی 💬 hemayat.mcls.gov.ir – پورتال رسمی حمایت معیشتی وزارت کار 🔹 استعلام یارانه با کد ملی 📋 اعتراض یارانه معیشتی 1404 🔎 پیگیری اعتراض یارانه 💰 پیگیری واریز نشدن یارانه 📊 اعتراض به دهک‌بندی خانوار 🧾 پیگیری با کد […]

برای ورود به سامانه حمایت معیشتی hemayat.mcls.gov.ir اینجا کلیک کنید


ورود به سایت حمایت معیشتی
💡
ورود مستقیم به سامانه حمایت معیشتی

💬
hemayat.mcls.gov.ir – پورتال رسمی حمایت معیشتی وزارت کار

📰 اطلاعیه وزارت کار درباره سامانه جدید بازبینی دهک‌بندی خانوارها

🔹 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: هموطنانی که پیش‌تر درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خانوار خود را ثبت کرده‌اند، می‌توانند در سامانه جدید «حمایت»، ضمن مشاهده نتایج بازبینی، اطلاعات مربوط به کارت‌های بانکی، وضعیت خودرو و سطح درآمد را جهت بررسی مجدد ارسال کنند.

🔹 در این سامانه، سرپرست خانوار قادر است دهک اقتصادی تعیین‌شده، توضیحات مربوط به دریافت یا عدم دریافت یارانه و اسامی اعضای خانواده را مشاهده کند.

💭 برای هرگونه سؤال یا استعلام درباره یارانه معیشتی، از بخش ارسال نظرات سایت پیام بفرستید.

📢 آخرین اخبار یارانه و سهام عدالت در کانال ایتا

برای پیگیری فوری اطلاعیه‌های به‌روز درباره یارانه نقدی، دهک‌بندی، سهام عدالت و پرداخت‌های حمایتی سال ۱۴۰۴، عضو کانال خبری رسمی کارگزین خبر در پیام‌رسان ایتا شوید:


🔔 عضویت در کانال ایتا کارگزین خبر

🌐 ایـتا – منبع به‌روز اطلاعیه‌های وزارت کار و سازمان هدفمندی یارانه‌ها
📆 به‌روزرسانی روزانه | نسخه سال ۱۴۰۴

📢 آخرین اخبار یارانه و سهام عدالت در کانال ایتا

برای پیگیری فوری اطلاعیه‌های به‌روز درباره یارانه نقدی، دهک‌بندی، سهام عدالت و پرداخت‌های حمایتی سال ۱۴۰۴، عضو کانال خبری رسمی کارگزین خبر در پیام‌رسان ایتا شوید:


🔔 عضویت در کانال ایتا کارگزین خبر -سهام عدالت +یارانه +وام

🌐 ایـتا – منبع به‌روز اطلاعیه‌های وزارت کار و سازمان هدفمندی یارانه‌ها
📆 به‌روزرسانی روزانه | نسخه سال ۱۴۰۴

🟢 اطلاعیه مهم جاماندگان یارانه
👤 همچنین افرادی که تاکنون یارانه دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از
روز شنبه و به‌مدت ۱۵ روز
با مراجعه به
سامانه حمایت معیشتی
به نشانی
hemayat.mcls.gov.ir
نسبت به ثبت‌نام و بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود اقدام کنند.✅ فرآیند ثبت‌نام کاملاً غیرحضوری بوده و نیازی به مراجعه حضوری به ادارات دولتی ندارد.


🔗 ورود به سامانه حمایت (ثبت‌نام و بررسی وضعیت)

⏱️ مهلت ثبت‌نام محدود است | تنها مرجع رسمی: hemayat.mcls.gov.ir

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 219

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام و درود، من نه خونه دارم نه ماشین نه درآمد زیادی نمیدونم چرا دهک خانوارم باید ۹ باشه؟ سایتم باز نمیشه که بشه اعتراض زد، چرا همیشه مردم رو باید به زحمت بندازید؟ چرا اذییت میکنید اینقدر مردم رو؟

    به این نظر امتیاز بده
  2. اونایی که خونه دارن ماشین دارن پولدار شدن دهک ۱ تا ۳ مایی که هیچی نداریم شدیم دهک ۷ تا ۱۰ .مثل زمان ثبت نام مسکن مهر هر چی پولدار بود رفتن چند تا چند تا خونه گرفتند.مایی که اون زمان پول پیش خونمون ۳میلیون بود باید اون پول رو از صاحب خونه می‌گرفتیم می‌دادیم مسکن مهر بعد تو چادر زندگی می‌کردیم. تو این جمهوری اسلامی هیچ چی سر جای خودش نیست .

    به این نظر امتیاز بده
  3. چرا راه ساده ای برای استعلام دهک بندی دراختیار مردم خضوضا کم سوادها قرارنمیدهید؟سایت معرفی شده باز نمیشود.

    به این نظر امتیاز بده
  4. من یک کارگر ساده هستم به این پول نیاز دارم چرا دهک من شده ۷

    به این نظر امتیاز بده
  5. سلام من یه کارگر ساده کم درآمدهستم دهک من چرا شده ۷واقعا سخته به یارانه نیاز داریم

    به این نظر امتیاز بده
  6. من نه خونه دادم نه ماشین توی یه زیرزمین مستاجرم دهک منو زدن ۱۰😯با اعتراض تازه شده ۸.آخه این چه اوصاعیه این دکلت درست کرده😔😔😔

    به این نظر امتیاز بده
  7. سلام اعتراض به دهک بندی ۶ماه نوشتیم کوجواب ازاولین چرا

    به این نظر امتیاز بده
  8. سلام خسته نباشید این چه عدالتی من یه ماشین مدل ۸۴دارم نه خونه دارم مستاجر هستم بیکارم چطور دهک بندی شده

    به این نظر امتیاز بده
  9. سلام خسته نباشید من سرپرست خانوار با دوفرزند هستم ومستاجر .باحقوق ۸۳۰۰ بااین تورم .دهک من ۸ شده قبلا پایین بود لطفا بررسی شود نه خونه دارم فقط ی پراید مدل ۸۹ گرفتم اونم با کلی قسط و قرض .تورو خدا بررسی کنید سامانه حمایتی هم که نمیشه اعتراض کنم خیلی تلاش کردم

    به این نظر امتیاز بده
  10. سلام بنده مستاجر هستم کارم میوه فروشی سیاره.ن خونه دارم ن ماشین دارم دهک منو زدن ۹ این چه عدالتی آخه بیمه سلامت ماروهم حذف کردن هر جا میرم میگن ب ما مربوط نیست پس ب کی مربوطه این دهک کی ایجوری نا عادلانه گذاشته؟ منو خونوادم داریم نفرین میکنیم.

    به این نظر امتیاز بده
  11. سلام خسته نباشیدبنده یه نخاعی شدیدهستم مددجوبهزیستیم خودم سرپرست هستم ودرآمدی هم ندارم جزحقوق بهزیستی اول دهک سه بودم الان یه مدته دهک هفت شدم دلیلشم نمیدونم اعتراض هم زدم ولی درست نشدالان میشه کمکم کنیدبایدبه کجامراجعه کنم ممنون🙏🏻

    به این نظر امتیاز بده
  12. سلام 58سال دارم نه ویلادارم نه خونه تنها دارایی من یه پارس 960که با هزار تا بد بختی و وام تهیه کردم همون جور که گردش حساب چک می کنید میتونید ورودی پول حساب را چک کنید اگر پول تو حساب هست وام گرفتیم که دار 30درصد قسط می‌دیم هرچه کار میکنیم سود بانکها میشه چرا دهک من 10هست نمیدانم علت را ؟یعنی درآمد من با وزرا و نمایندگان مجلس یکی می باشد.ولی فامیل خودم بازنشسته نفت و شش پلاک خونه دار خدمات کامل بیمارستان نفت داره ولی یارانه بش پرداخت میشه.خدای ما هم بزرگ من کارگر قانون کاری می باشم

    به این نظر امتیاز بده
  13. من هرچی سعی کردم نتونستم ورود به اعتراض کنم الان 3ماهه نمیشه اگر واقعا سر کاریه نکنین این کارو واقعا شکم سیر از گشنه خبری نداره شما پارا فراتر گذاشتین مسخره هم میکنین نکنین نکنین نکنین اون بالا خدایی است

    به این نظر امتیاز بده
  14. با سلام و عرض ارادت ، بنده یک نفر یارانه بگیر بودم ولی متاسفانه یکدفعه یارانه من قطع شده ، لطفاً پیگیری کنید

    به این نظر امتیاز بده
  15. سلام من الهه کلاهی حسابداری دولتی خوانده بوده ام و پدرم محمدرضا کلاهی بازنشسته امورمالیاتی است و مادرم مهناز مرادوند متاسفانه فشارخون پایین دارد ومن الهه کلاهی فقط انگلیسی کمی بلد هستم وسرکارحسابداری نرفتم چون همش دارم قلاب بافی میکنم در خانه وپدرم محمدرضا کلاهی کمردرد دارد وپس لطفایارانه خانوادگی مارا پرداخت کنید

    به این نظر امتیاز بده
  16. باسلام بنده پدر سه دانش آموز هستم کشاورز هستم در روستا زندگی میکنیم دهک خانوار مارا از5 به 6 تغییر دادند می خواستم پیگیری شود برای چی دهک ما را آوردین بالا ما که فصلی کار داریم زمستان ها بیکاریم باید چیکار کنیم خرج این بچه هارا ازکجا بیاورم

    به این نظر امتیاز بده
  17. سلام من دهک 3بودم وخودم که خانوم هستم سرپرست خانوارم ویک نفر هستم الان یکساله که یارانه من رو قطع کردند ودهک من رو هم از 3بردند دهک 10لطفا کمکم کنید.

    به این نظر امتیاز بده
  18. سلام نزدیک به هشت ماهه یارانه خودم و پسرم قطع شده خانمم سرپرسته ولی مال خانمم قطع نشده هیچی به اسمم نیست نه خانه دارم نه چیز دیگه لطفاً بررسی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  19. با سلام یارانه ما دوسال هس قطع شده چکار کنم تا یارانه واریز کنن

    به این نظر امتیاز بده
    1. سلام.من یک کارگر قراردادی هستم و یک خانه مسکن مهر و یک ماشین چینی دارم وتمام…ولی ۲ سال یارانه من راقطع کردند و هرچه زنگ و پیگیری میکنیم میگویند درست میشود و هنوز کاری نکردندو دهک ما راهم ۱۰ اعلام کردندو خیلی جالبه…وافرادی که چند ویلا و خانه و چند ماشین دارند آنها راهم ۱۰ اعلام میکنتد؟؟؟؟؟؟

      به این نظر امتیاز بده
  20. هرچه تلاش کردم هیچ پنجره ای باز نشد وقتی باز نمیشه چرا مردم و سرکار میزارید

    به این نظر امتیاز بده
  21. با سلام معیارهای برای قطع یارانه صرفا بررسی کارت بانکی، وداشتن خودرو میباشد یا داشتن سن وسال خودم و فرزندانم که باداشتن ۳۶سال و ۳۸سال،و۴۲سال،هنوز نتوانستن ازدواج کنند و یا سرپناهی برای خود داشته باشند و. یا اینکه من که پدرشان هستم بعداز بازنشستگی از سال ۸۸ هنوز دارم با داشتن تمامی بیماری‌های آرتروز سیاتیک دیسک کمر وگوارشی که به علت کار زیاد ۳۰سانت از روده ام را بریده اند دارم با چنگ و دندان لقمه نانی برایشان تهیه می کنم آیا سزاوار قطع یارانه بودم قضاوت با وجدان خودتان

    به این نظر امتیاز بده
  22. با سلام. چطوریه ما یه روآ 85از خودم دارم دیگه هیچ خدایی ندارم ن ملکی ن زمینی ن خونه ای از خودم ندارم. بعد دهک من رو 6 چطوری دارید اینارو حساب می‌کنید واقعا متاسفم که یه مشت پلشت دارن اینطور تصمیم می‌گیرند و این دهک بندی اعمال می‌کنند. در ضمن کسی که میاد اینجا نظر میده حتما مشکل داره و شما باید پیگیری کنید. ما که هرجا میریم برا مشکلاتمون انگار پدر کشتگی با هم داریم اصلا جواب گو نیستند.لازم به ذکر است که بهتون بگم این سایتی که درست کردید اصلا ب درد نمیخوره.خواهشا حداقل اینو درست کنید که خودمون اعتراض به دهک بندی کنیم. ولی اینم جوابگو نیست متاسفم براتون.

    به این نظر امتیاز بده
  23. این سایت حمایت که آدرس نوشتید جهت اعتراض به قطع شدن یارانه بر مبنای خرید صندوق بالای ده میلیون تومان بوده که الان دو کیلو گوشت و دو بسته مرغ و روغن و رب بالای ده میلیون میشود خرید از هایپر میکنم ،،،، سایتتون بسته ست و اصلا نمیشه وارد شد ،،،، چرا دست میندازین مردم را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  24. سلام بیشترازازسه ساله که یارانه نقدی بنده با حمایت وپشتیبانی دولت محترم قطع شده میخوام علتش رابدانم به هرکجامیری جواب سربالا میدن این سایتهاهم ماشاالله الان کلیک کنی بعدیکسال جواب میده مادردمان رابه کی بگیم شاید بچه ناتنی و اضافیه کلاغ هستیم خودمان خبرنداریم

    به این نظر امتیاز بده
  25. سلام اصلا معلوم نیست با چه معیاری یارانه بنده رو قطع کردن که یه کارگر ساده هستم لطفا یه خورده به نظر خود تجدید نظر کنید

    به این نظر امتیاز بده
  26. با عرض سلام و ادب بنده بیکار هستم فرزند دارم درامد ندارم ماشین ندارم خونه ندارم حساب بانکی ندارم پول سپرده ندارم چرا یارانه بنده قطع شده است زمانی که یارانه رو اقای احمدی نژاد برقرار کرد ۴۵ هزارتومن بود و گفتن به تمام‌ایرانی ها تعلق میگیرد قرار شد با این پول یارانه قبض آب و برق و گاز و بنزین و پرداخت کنیم چرا حالا بازی در اوردن و دهک بندی و داستان درست کردن مگر ما قبض برق و اب نمیدهیم مگر در این مملکت زندگی‌نمیکنیم بنزین ۵ هزار تومنی نمیزنیم حتی هم اگر مالی داشته باشیم نباید یارانه قطع شود طبق چه دلایل و مدارک و اسنادی یارانه بنده را قطع کردید اگر من وضع خوبی داشته باشم که دنبال ۳۰۰ ازار تومن شما نیستم یکم به خودتون بیاید تا کی بی عدالتی

    به این نظر امتیاز بده
  27. سلام شوهر من راننده ماشین سنگین هست ماشین مال خودش نیست فقط راننده است ولی چون کارت هوشمند داره کرایه بار به حساب اون. میاد و سر برج تا سر برج صاحب ماشین پولشو بر میداره چندغاز حقوق به ما میده ولی چون کرایه ها رو باید به حساب صاحب کارت هوشمند بزنن تراکنش مالی ما رفته بالا دهک مارو زدن نه چهطور باید اعتراض کنیم هیچی هم نداریم نه خونه فقط ی پراید 86 همین با دوتا بچه محصل
    کجا باید اعتراض کنم

    به این نظر امتیاز بده
  28. سلام ما یه خانواده کارگری هستیم جیزی هم بنام ما نیست اما دهک ما ۶ شده

    به این نظر امتیاز بده
  29. متأسفانه با گذشت 63سال ازعمرم که در راه انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران جبهه وجنگ و جانباز ورزمنده 8سال دفاع مقدس کمک معیشتی دریافت میکردم که درسال 1404به یکباره دهکم به 9تبدیل شدوکمک معیشتم که ایثارگران که ماه مبلغ 8750هزارتومان می‌گرفتم قطع شدوجای تأسف داره که سایت باز نمیشه که اعتراض کنم گذران امور زندگی برایم سخت شده وبیکارهستم لطفاً راهنمایی بفرمایید

    به این نظر امتیاز بده
  30. یارانه ام قطع شده رفتم نگاه کردم دهکمو زدن 10فقط یه ماشینی به اسمم هست نه چیزی دیگه نه ملکی به اسم دارم نه چیزی یه ماشینی اونم مال ده سال پیش بوده

    به این نظر امتیاز بده
  31. یارانه ام قطع شده … رفتم میگه .. ۵ تا ماشین بنامت هست .. آقا ۴ تاش مجانی مال خودتان یکی بدید من سوارشم دعاتون هم میکنم… آخه این چه وضعی هست .. همتون باسواد هستید . هوش مصنوعی دارید خداراشکر… اما همچین غلط از آب درمیاد… سایت باز نمیکنه … کد ملی میگه اشتباه .. تلفن میگه بنامت نیست…. اجاره نشینم… ماشین ندارم .. دو فرزند دانشجو دارم درآمدم هم اندازه بخور نمیر هست….. چنتا وام ۲۰ میلیونی ۳۵ میلیونی وووکوچک… بنامم هست که قسط میدم .. بازدن کد ملی همه مشخصات میاد بالا خداراشکر اطلاعاتتان برای قطع کردن خوبه …. پس لطفا بازبینی کنید .. یا راهی نشان بدید .. سایت ساده برای من کم سواد معرفی کنید … بخدا خسته شدم بس اعتراض کردم … ممنون از شما که وقط میزاریید

    به این نظر امتیاز بده
  32. بخدا صاحب نداریم… چندسال جنگ کردیم دفاع از ناموس کردیم .. خدا خوشس میاد اینطور بسرمان بیارید…. آقا .. خانم … یکی پیدا نمیشه جواب اینهمه مردم بی گناه رابده .. اولا یارانه و معیشتی را بردارید … ‌حقوقها رادرست کنید… تورم را ثابت نگه دارید .. چنتا بازرس درست بگذارید نه رشوه بگیر… البته همشون آنطوری نیستن….. درکل اگر میخواهید کاری کنید همه کد ملی دارن همچین هم مشخص هست خداراشکر اطلاعاتتان خوبه برای قطع همه چی …… خداراشکر اینترنت خیلی قوی هم داریم که وارد سایت بسیم… که هی میگه برو اینجا برو آنجا .. العان من با کد ملی وارد شدم میگه تلفن به کد ملی تعلق نداره درصورتی که ۸۳ تا حالا یک خط بنامم هست …… ارابه خدا چنتا آدم با سواد بزارید جواب مردم رابدید

    به این نظر امتیاز بده
  33. اصلا باز نمیکنه….. همه را سرکار. گذاشتید هر مرحله میرسم جلو یه سایت دیگه معرفی می‌کنه گیچ شدیم تلفن گویای ثابت هم حتما باید بسته بخریم .. عزیز میگن یارانه بگیر نمیگن بشما باید باج بدیم همش پور پول پول… یه سایت ساده معرفی کنید . همه مردم سواد شماها راندارن

    به این نظر امتیاز بده
  34. باعرض سلام و ادب
    حدود ۱سال میباشد یارانه من و ۲فرزندم قطع شده است و بعد از چند ماه متوجه شدم که خودم عضو همسرسابقم شدم و بچه هام عضو پدرشان شده اند.لطفا راهنمایی فرمایید که چطوری یارانه فرزندانم رااز یارانه پدرشان جدا نمایم و دهک ۲بودم شدم دهک ۵

    به این نظر امتیاز بده
  35. اینجانب معین سالاری دهک 3 بودم و الان شدم دهک 6 وی فرزند پسر دارم چیزی به نامم نیست

    به این نظر امتیاز بده
  36. سلام من مریض هستم نه خونه دارم نه ماشین تازه هم ازهمسرم جداشدم درخواست مجددبرسی دارم جهت دهک یارانه

    به این نظر امتیاز بده
  37. سلام من مریض هستم نه خونه دارم نه ماشین تازه هم ازهمسرم جداشدم دهک بندی من رواز ۴کردن دهک ۶ درخواست برسی مجدد دارم

    به این نظر امتیاز بده
  38. سلام خسته نباشین نمیدونم چرا یارانه نقدی من قطع شده

    به این نظر امتیاز بده
  39. سلام.من چهار نفر عیال وارم که دو تا دانش آموز و خودم هم بیمار قلبی عروقی با باطری در قلب و داروهای گران قیمت و آزاد .درآمدم زیر سی و پنج میلیون بود و دهک ۶,بودم .برای یکی از فامیل ثبت نام ایران خودرو قبول کردم و پول را به حساب من ریخت و برنده شدن و ماشین را زدم به نامش .اصلا ماشین مال من نبود .چون تراکنش من با این پول بالا رفت بلافاصله دولت دهک مرا به نه تغییر داد .من داروهای خودم را هم قادر نیستم تهیه کنم و بر خلاف دستور پزشکم دارو ها را نصف می خورم .سامانه هم برا اعتراض باز نمی سه تا مدارک دو مرتبه سکته و بالون و نصب باطری را تو سایت بارگذاری کنم .ترا خدا حد اقل شما به متولیان این کار اعتراض ما را برسانید .کد ملی۷۲۱ ۶۲۰۹۴۸۰

    به این نظر امتیاز بده
  40. سلام.من چهار نفر عیال وارم که دو تا دانش آموز و خودم هم بیمار قلبی عروقی با باطری در قلب و داروهای گران قیمت و آزاد .درآمدم زیر سی و پنج میلیون بود و دهک ۶,بودم .برای یکی از فامیل ثبت نام ایران خودرو قبول کردم و پول را به حساب من ریخت و برنده شدن و ماشین را زدم به نامش .اصلا ماشین مال من نبود .چون تراکنش من با این پول بالا رفت بلافاصله دولت دهک مرا به نه تغییر داد .من داروهای خودم را هم قادر نیستم تهیه کنم و بر خلاف دستور پزشکم دارو ها را نصف می خورم .سامانه هم برا اعتراض باز نمی سه تا مدارک دو مرتبه سکته و بالون و نصب باطری را تو سایت بارگذاری کنم .ترا خدا حد اقل شما به متولیان این کار اعتراض ما را برسانید .کد ملی۷۲۱ ۶۲۰۹۴۸۰ ۷. مقصود سلطانی.

    به این نظر امتیاز بده
  41. باسلام من عتراض دهک بندی یارانه دارم خاهشن برام اصلاح کنید من الان نزدیک هشت ماه که هیچ یارانه برام واریز نکردان

    به این نظر امتیاز بده
  42. خدا سرشاهده من نه از درآمد ونه ازاملاک واهل ماشین هم نیستم من تنها اشتباه که کردم دوتا کارت بانکی به برادرم دادم پول می‌ریزه داخلشون ودیدام دهک ده برام زدان خدایا گناه من چی هست خواهش اصلاح کنید

    به این نظر امتیاز بده
  43. خدا سرشاهده من نه از درآمد ونه ازاملاک واهل ماشین هم نیستم من تنها اشتباه که کردم دوتا کارت بانکی به برادرم دادم پول می‌ریزه داخلشون ودیدام دهک ده برام زدان خدایا گناه من چی هست خواهش میکنم برام اصلاح کنید والله العظیم روز مزدی کار میکنم

    به این نظر امتیاز بده
  44. باسلام من قبلان یارانه نقدی برام واریز می‌کند والان نزدیک هشت ماه که برام دهک ده زدان خاهشن برام اصلاح کنید

    به این نظر امتیاز بده
  45. من حسابدار یک شرکت می‌باشم و هزینه های شرکت را پرداخت میکنم و حقوق کارگران را نیز پرداخت میکنم به همین دلیل یارانه ام قطع شده لطفا مجددا احیا شود

    به این نظر امتیاز بده
  46. سلام با توجه به تماس های زیادی که گرفته می شود نه سایت عمل می کند ونه شماره تلفن لذاخواهش مندم از این طریق جواب بگیرم من یارانه نقدی نمی گیرم باز نشسته هستم اگر امکان دارد برسی وایمیل ارسال فرمایید با تشکر از مسایدت شما

    به این نظر امتیاز بده
  47. سلام من یه خانم خانه دارم که مطلقه هستم دهک بنده ۸ هس نه شاغلم نه ملکی به نامم نه در آمدی دارم جز ماشین پدرم که اونم مال بیست سال پیش دیگه جز ماشین های فرسوده هس لطفاً برای دهک بندی خواهشن بررسی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  48. سرپرست خانوار هستم و بیکارم و ملکی ندارم ولی یارانه من قطع شده و امکان ورود به سایت جهت اعتراض هم ندارم لطفا بررسی نمایید

    به این نظر امتیاز بده
  49. سرپرست خانوار هستم و بیکارم و ملکی ندارم ولی یارانه من قطع شده لطفا بررسی نمایید

    به این نظر امتیاز بده
  50. باسلام وخسته نباشید. من دهک ۵ هستم مستاجر هستم دارای یک فرزند دانش آموز هستم .حقوق وزارت کار دارم .خواهشا بررسی کنید .دهک من خیلی بالاست.

    به این نظر امتیاز بده
  51. سلام، من قبلن دهک3بودم، نمیدونم چرامنودهک5کردن. میخام اعتراض کنم ولی نمیتونم، چیکاربایدبکنم

    به این نظر امتیاز بده
  52. چرا یارانه یکی از افراد خانوار این ماه کسر شده

    به این نظر امتیاز بده
  53. سلام چرا سایت اعتراض باز نمیشه .دهک ۲بودم مستمری بگیر هستم الان شدم ۸.چه تغییری کرده حقوق زیاد شده حساب بانکی من زیاد شده؟چرا ؟

    به این نظر امتیاز بده
  54. سلام
    با توجه به اینکه نه ماشین دارم نه حقوق بالایی دارم و هیچ ملکی هم ندارم دهک بالای 8 محسوب میشدم که از طریق سامانه حمایت چند ماه قبل اعتراض زدم الآن شدم دهک 6 ، چرا دهک 6 با توجه به اینکه منبع درآمدی درستی ندارم

    به این نظر امتیاز بده
  55. من اعتراض دهک دارم ی ماشین دست دوم خریدم دهک من رفت بالا دهک من خیلی رفت بالا خواهشاً بررسی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  56. باسلام دهک ۵ هستم درصورتیکه تا ۴ ماه پیش ۳ بودم هیچ تعقیری هم نکردم گردش مالی یا شاغل نیستم و ندارم خودم سرپرست هستم خواهشمندم بررسی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  57. سلام دهک‌من ۵ هست در صورتیکه مستاجرم خودم سرپرست خانواده هستم حساب بانکی ندارم گردش حساب ندارم شاغل نیستم خانه دار هستم

    به این نظر امتیاز بده
  58. سلام همسرم مسدودی سیم کارت دارد و حساب بانکی فعال ندارد سیم کارت توقیف شده و حتی اعتباری هم نمیدهند چون خطش همراه اول بود در سامانه شکایتها و شماره پرونده را میگذارم ولی رد میکنن رایانه واریز میگردد اما دسترسی برداشت نداریم فرمانداری و اداره کار و ثبت احوال هم رفتم خودم را سرپرست کنید و به شماره حساب من واریز کنید پسر محصل هم دارم دهک ۳ هستیم هیچ درآمدی نداریم

    به این نظر امتیاز بده
  59. سلام من سه تا فرزند دارم مستأجر هستم با وام وقرض و شراکتی ماشین سنگین خریدیم که وسیله کارمان باشد و بتوانیم کسب درآمدی داشته باشیم چرا ماشین را جزو دارایی ما محسوب می‌کنند
    با بزرگ شدن فرزندان نیاز های آنها هم بیشتر میشود به ولله که نمیتوانیم پاسخ گوی نیازهای عادی آنها باشیم چه برسد …

    به این نظر امتیاز بده
  60. باسلام وعرض ادب من دارای ۴ فرزند هستم ودهکم را بررسی کنید ازکار بیدارشدم ۴ماهه

    به این نظر امتیاز بده
  61. سلام من کارگر با ۱۶ تومن حقوق با ۲ فرزند محصل یارانه ام قطع شده خیلی بی انصافیه گیر کردم تو وام و قرض هایی که کردم به یارانه خیلی احتیاج دارم

    به این نظر امتیاز بده
  62. سلام وقت بخیر
    ماخانواده چهار نفره هستیم خونه نداریم مستاجر هستیم ماشین هم نداریم دهک۷ هستیم خواهشمندم بررسی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  63. سلام من دهک بندی خودم که دهک ده می‌باشد اعتراض دارم تقاضا دارم که دوباره بررسی شود من حتی ماشین وخودرو هم ندارم و روزگارم به سختی میگذرد

    به این نظر امتیاز بده
  64. من نه خونه دارم نه ماشین نه شغل نه بیمه نه پدرونه مادرم درقید حیات نیستند ازدواجم نکردم سرمم لخطه خون داره هر ماه میرم دکتر چرا دهک من باید ۸ باشه این عدالته

    به این نظر امتیاز بده
  65. سلام من سرپرستم مستاجرم یه ماشین قسطی خریدم که ۸ماهه قسطشو‌نتونستم بدم اونوقت منو دهک ۱۰زدن همراه به سختی هزینه هامو پرداخت می کنم اگر پولی قرض میشه وارد حسابم میشه من میشم ثروتمندبه خدا همش باقرض دارم زندگیمو میگذرونم‌

    به این نظر امتیاز بده
  66. باسلام چرا هر کاری می‌کنیم میگه مجاز نیست یک کاری کردین نمیشه به سایت وارد شد این چه وضعیه چرا دهک ما 9 هست نه خونه دارم نه ماشین درست و حسابی یکی مونده به ریس جمهوری

    به این نظر امتیاز بده
  67. سلام من دهک پنچ هستم هیچی ندارماخه چرا سرپرست خودمم حقوق ندارم چطور زندگی کنمطلاق گرفتم

    به این نظر امتیاز بده
  68. خانواده من ۷نفره دهک من ۹شده شغل هم راننده بیمه هم روستاییان و عشایر هست خونه هم اجاره هست ۳تا وام خانگی و ۲تا وام بانکی دارم ماهی ۲۵ تومن قسط با اجاره یه دانشجو و ۴تا دیگه محصل خدایی باید چقدر در بیارم که فقط بخوریم تا زنده بمونی دهکم که ۹ هست اگر تراکنش بانکی باشه که من قسط اینا رو باید از بانک واریز کنم بانک هم ۲۵ تراکنش داشت پس دهک ۹ خوب لامصب قسط بوده

    به این نظر امتیاز بده
  69. سلام من یه کارگر ساده هستم در نانوایی کار می‌کنم نه بیمه دارم دوتا بچه دارم اجاره نشین هستم دهک من کردن 8 همسایه ما تریلی داره 3تا دهک ش 5شده

    به این نظر امتیاز بده
  70. سلام بنده یه کارگرهستم سه تا بچه دارم یکیش سرباز دوتاش دانش آموز ماهی 7میلیون اجاره میدم دهک خانوارم‌ 3بودالان‌ رفته 6لطفا رسیدگی بشه ممنونم

    به این نظر امتیاز بده
  71. سلام بازنشسته تأمین‌اجتماعی و یارانه نگیر هستم. از دی ماه دارم تلاش میکنم برای ثبت نام کالابرگ. اما موفق نشدم . مشخصات خودم رو در سایت ثبت احوال وارد کردم ncr ir و و سامانه هدفمندی اطلاعات لازم رو وارد کردم .simin.hadafmandi .ir اما با هر روش پیگیری میکنم اعتبار من صفر است. چون یارانه نمی گرفتم دهک بندی خانوار مشخص نیست. و کارشناس محترم ۶۳۶۹ به من گفت باید منتظر بمونم تا دهک بندی اعلام بشه. اما فرصت ثبت نام کالابرگ فقط تا ۲۲ بهمن هست . از طرفی معاون وزارت رفاه اعلام کردند بازنشستگان بطور خودکار اسمشون برای کالابرگ ثبت میشه. . همه جا مشخصات من ثبت شده اما چون برای گرفتن یارانه ثبت نام نکرده بودم حالا کالابرگ هم به من نمیدن .

    به این نظر امتیاز بده
  72. سلام اگر نام سرپرست اشتباه شده ویارانه شخصی برای کسی که فرزندبااونیست مي رودچگونه باید این مشکل را حل کنیم

    به این نظر امتیاز بده
  73. من باز نشسته کشوری هستم چون وضعیت حقوق خیلی کم بود مجبور بود کاری انجام بدم تأسیسات کار میکردم خرید پمپ برای مشتری پول پمپ و لوازمات را به حسابم واریز بعد خرید میکردم درضمن اجاره مسکن هم باید از حقوق برای دخترم هم در شهرستان پرداخت میکنم ۸۵۰۰ت وپسری دارم که با خانوادش
    را من باید تامین کنم و… جواب رزمندگی ماست که ۴ سال بودم خیلی ممنون حق مان را آنجا ندادید انجاهم حقی گرفتید خدا را شکر

    به این نظر امتیاز بده
  74. یه خانواده سه نفره بایه بچه معلول تا دی ماه دهک ۳ بودیم الان دهک ما شده ۸ کالا برگ هم شارژ نشده نمیدانم با چه حسابی این قدر تغییر کرده است

    به این نظر امتیاز بده
  75. سلام یه خانواده سه نفره بایه بچه معلول تا دی ماه دهک ۳ بودیم کالا برگ شارژ نشده دهک ۸ شده نمی‌دانم به چه حسابی این قدر تغییر کرده است

    به این نظر امتیاز بده
  76. سلام بنده هیچی ندارم یه ماشین به نامم هست که اون موقع داداش بزرگم زده به نامم الان صاحب ماشین پلاک عوض نمیکنه دیگه هیچی ندارم به زور خرج خونه میدم اون وقت دهک من باید ۸باشه کد3690624908

    به این نظر امتیاز بده
  77. من 2 سال اعتراض، میکنم به
    دهک بندی و ثبت نمیشه
    چرا؟؟؟؟
    چرا چک. نمیشه

    به این نظر امتیاز بده
  78. سلام بنده سرپرست خانواده هستم با یک فرزند هیچ سند و ملکی ب نام ندارم خودم مستاجرم چرا دهک مارو از سه به شش تغییر دادید ممنون میشم بررسی کنید با تشکر.

    به این نظر امتیاز بده
  79. سلام من سرپرست خانوارهستم به کدملی ۲۲۹۱۹۲۰۵۵۳۲دو دختر دانشجودارم چرا کالا برگ بچه‌ام واریز نشده
    همینطور یارانه همسر و بچه‌ام واریز نشده لطفا راهنماییم کنین

    به این نظر امتیاز بده
  80. با سلام و صلوات ؛ من مادر دو فرزند بی کار و سرپرست خانواده هستم. ولی فرزندان یارانه ندارن چطور برا اون ها تقاضای یارانه کنم؟ ممنون از توجه شما

    به این نظر امتیاز بده
  81. باسلام.نامبرده بازنشسته اداره آب فاضلاب استان قزوین.شهرستان تاکستان هستم.بجز حقوق بازنشستگی هیچگونه درآمدی دیگری ندارم.اگه در تراکنش قبلی بنده رو ثروتمند کردین.پسرم مجرد بوده با ما زندگی می‌کرده .حالا از سال /6/261401 متأهل شدن وارد ما جدا شدن و حالا اونا یارانه میگرن یارانه ب حقیر در حال قطع مونده.اگه دین حضرت علی ع رو می‌پرستید راست حسینی برسی کنید.نیرو که زیاد دارین طبق ادرس بفرستین جهت کنترل.نمیدونم دیگه چی بنویسم.توهبن یا دعا…

    به این نظر امتیاز بده
  82. 4430542090وهمراه09133514462کالابرگ فرزندم شارزنشده سه نفریم امادوتاکالابرگ دادند ضمنایک ماشین بابیست سال کارکرددارم چطور دردهک بندی قرارم دادیداستدعادارم 4423183013کدملی فرزندم منظورفرماییدباسپاس

    به این نظر امتیاز بده
  83. سلام من دهک 2بودم یهو شدم دهک 7 واقعا اعتراض دارم با چه حساب و کتابی وضع بنده که خوب نشده بلکه بدتر هم شده

    به این نظر امتیاز بده
  84. سلام ،اینجانب بازنشسته و دارای دو فرزند دانشجو هستم دهک درآمدی من را 9 ویارانه نقدی اینجانب را قطع کرده اند ،چگونه ممکن است یک بازنشسته جزئ ثروتمندان جامعه باشد و یارانه نقدی آن قطع گردد؟

    به این نظر امتیاز بده
  85. با سلام واحترام
    بنده از دار دونیا یک ماشین دارم و یک مسکن مهر 70 متری که به تازگی با کلی قرض و وام خریدم دارم با دو فرزند که یکی به تارگی به دنیا آمده آن وقت من باید تو دهک 10 باشم کد سر برست خانوار 3179956224

    به این نظر امتیاز بده
  86. با سلام من برای عروسی پسرم کلی وام گرفتم و به قرض افتادم و مستاجر هستم و ماهی 14 میلیون اجاره میدهم . به اسمم هیچ ملک و زمینی نیست و خانم من هم بازنشسته است 11 میلیون حقوق میگیرد . و نماینده ساختمان هستم و حسابم هم کمی بیشتر کار میکند و دهک من از 7 شده 9 و یارانه ام قطع شده واقعا بی عدالتی است که حق منو بریدند اگه حلال حرام سرشون بشه من کسی که برسی میکنه حلال نمیکنم . 55 سالمه مستاجرم و شرمنده خانواده . خدا شرمندشون کنه کسی که باعث قطعی یارانه ام شده

    به این نظر امتیاز بده
  87. سلام.بنده بازنشسته آموزش و پرورش بادوفرزند،همسرخانه دار،بدون ملکی بجزمحل سکونت،خودرومدل۹۳وهیچ دارایی دیگر.چرابایددهک۹باشم؟کدسرپرست5649522091

    به این نظر امتیاز بده
  88. خودتون رو مسخره کردین یا مارو ، یارانه منو از عید قطع کردین الانم برای کالا برگی ک گفتین به همه میدین باید ثبت نام کنیم اونم تو سایت هایی ک نمیرن

    به این نظر امتیاز بده
  89. سلام بنده دهک 3 بودم بدون تغییر در درامدم شدم دهک7 خواستم دلیلشو بدونم کدملی سرپرست 4539388363

    به این نظر امتیاز بده
  90. 5 ساله جدا از همسرم زندگی میکنم ماه اذر یارانه به حسابم واریز میشد الان برام پیامک اومده شما سرپرست نیستی چون بطور قانونی جدا نشدیم حقوقم زیر 20 میلیون میگن کالا برگ هم شامل حالت نمیشه چکار باید بکنم جدا سازی انجام بشه بتونم کالابرگ ویرانه بگیرم

    به این نظر امتیاز بده
  91. باسلام وعرض ادب نامبرده دارای چهار فرزند میباشم سه دانشجو دانشگاه آزاد ویک محصل دبیرستانی الان مدت سه ماه است که یارانه ام را حذف نمودن وفاقد کالا برگ هم شدم وخود هم یک بازنشته هستم غیر از حقوق ناچیز هیچ گونه درآمد دیگری ندارم وتنها نان آور خونه خودم میباشم یاداوری کنم حتی فاقد سهم عدالت هم هستم لذا ار ان مقام عالی خواستارم نسب درخواست نامبرده اقدام لازم را مبذول فرمایید

    به این نظر امتیاز بده
  92. با سلام و دورود
    مبلغ واریزی کالابرگ برای هر نفر ۴ تومن واریز شده الان که ما ۲ نفر هستیم نفری ۳ تومن واریز شده اگر بخوام علتش را بدونم به کجا مراجعه کنم
    با سپاس

    به این نظر امتیاز بده
  93. باسلام وخسته نباشید،بیست سال قبل بصورت قراردادی حدود هشت سال راننده اداره تعاون بودم که اخراج شدیم بعدازاون هیچ درآمدی نداشتم الان ده سال پیک موتوریم که بیشترین درآمدم روزی 500تومن اگه بازارباشه نهایت ماهیانه خوب باشه ده تا دوازده میلیون در بیارم چرابااین شرایط بایددهک هشت باشم ولی از بستگان نزدیکم که پنج واحد خانه اجاره دادن چهارتاماشین تو پارکینگ دارن حقوق بگیرهستن زمین کشاورزی دارن دهک چهارباشن،فقط اونیکه این دهکبندی انجام میده دستم بهش برسه جوری بهش ریاضی یادبدم که حساب و کتاب یاد بگیره حق ماخوردن نداره برارم

    به این نظر امتیاز بده
  94. باسلام تنهاهستم ومستمري بگيرپدرم چرايارانه وكالابرگ ندارم ممنون نه ملك نه ماشين دارم مستاجرم هستم

    به این نظر امتیاز بده
  95. سرپرست خانوارم نه خونه ایی دارم نه ماشینی نه ملک واملاکی مستاجرم ماهی ۹ میلیون تومن اجاره میدم کل پیش پولم ۱۰۰ تومنه .رو چه حسابی یارانه من قطع شده وکالا برگ ندارم دلیلش چیه واقعا

    به این نظر امتیاز بده
  96. سلام برای من پیامک شد که دریافت کالا برگ شامل من میشود ولی وقتی به مراکز خرید مراجعه میکنم کالا برگ من صفر میباشد میخواستم علت ان را بدانم

    به این نظر امتیاز بده
  97. مدرک دکترا،ورودی و فارغ التحصیل ۴۸ دانشگاه تهران و ۳۰ سال سابقه کار دولتی حقوق بازنشستگی بدون هرگونه قسط و….. و تنها بیمه خدمات درمانی و تکمیلی و مالیات که اگر مقایسه کنید از یک سوپر با درآمد خالص روزانه ۵ میلیون تومان بیشتر خواهد بود، فقط ۲۰۵۰۰۰۰۰ (بیست میلیون و پانصد هزار تومان) است! معلم محترمی از حقوق ۳۰ میلیون تومانی خود در همین نطرات گلایه به حق نموده اند .
    نمی دانم چه کسی مسئول حساب پرداخت حقوق های بازنشستگان است البته حدس می‌زنم امام جمعه قزوین که بزرگی و کوچکی یک عدد ۴ رقمی را در سیمای جمهوری اسلامی و پیش چشم میلیونها بیننده، تشخیص دهند مسئول محاسبات باشند!

    به این نظر امتیاز بده
  98. من دهک دهم هستم می خواهم بدانم آن ….که مرا در دهک دهم قرار داده است . چه سمتی دارد و دلیل یا دلایل خود را برایم مشخص نماید که مرا در دهک دهم قرار داده است. والسلام

    به این نظر امتیاز بده
  99. باسلام خدمت مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران بنده یک بازنشسته ام حدود27تومن حقوق ماهانه دریافت می کنم لذا تنها دارایی بنده یک منزل مسکونی هست اعتراض به دهک بندی هم نکردم چطور میشه که آقایی فروشگاه بزرگ موادغذایی توآمل داره چندتاملک ومغازه و….داره تو دهک4هست من که یه خونه 90متری دارم دهک6جالبه اینه درباره دهک3دردولت من دهک4 در عمل دهک 6 این یعنی چی این عدالته واقعا دولت و مسئولین خودشان فهم اینو دارن که در دولت جمهوری اسلامی هستند یا فقط اسلام را یدک می‌کشند درود

    به این نظر امتیاز بده
  100. در این دنیا خودم هستم و شناسنامه ام .نه خونه ای نه ماشینی و نه بیمه و درآمدی. یارانه ام قطع و معیشت داده نمیشه. جالبه در فامیل کسایی هستن ۳تا خونه دارن با دوتا ماشین .و هم حقوق بازنشستگی داره هم یارانه و سبد معیشتی میگیره. من نمیدونم این مسئول دهک کیه؟؟؟؟؟ با چه حساب کتابی دهک حساب میکنه. ای کاش به جای نهج‌البلاغه خوندن عدالت رعایت بشه.

    به این نظر امتیاز بده
  101. آخه این چه سایت مسخره آیه که هر چی کد رو وارد میکنی میگه با خطا مواجه شده نشد یه سایت طراحی کنید که راحت جواب مردم رو بده فقط وقت مردم رو تلف میکنید

    به این نظر امتیاز بده
  102. سلام من یک زن بی سرپرست والا بلا درآمدی ندارم دهک ۲ بودم شدم دهک ۷ بخاطر اینکه پسرم فروش اینترنتی کرده پول مشتری اومده تو کارت من الان شدم دهک ۷ شرکت ب پسرم فقط یک درصدی میدادن بابت فروش پولایی که مشتری واریز می کرد تو کارت من میرفت حساب شرکت الان شدم دهک ۷ آخه خدارو خوش میاد از مسولین تقاضای رسیدگی دارم ممنونم

    به این نظر امتیاز بده
  103. باسلام/من جانبازسی درصدجنگ تحمیلی وبازنشسته هستم ازبنیادشهیدهیچگونه حقوقي دریافت نمی کنم،
    .تاآبان ماه۱۴۰۴دهک ۵بودم،نمی دانم چه کسی ارزیابی نموده است.ودهک خانوارم رابه ۹تغییرداده است.
    آقای مسئول مگر هزینه درمان من را(به دلیل
    وجودترکش درسیستم تنفسی وگوارشی)
    شماپرداخت می نمائید؟چراظلم می کنید؟
    چگونه به نتیجه رسیدی وبرچه منای
    ازدهک ۵به دهک۹تبدیل نمودی؟

    به این نظر امتیاز بده
  104. من سرپرست یک خانواده پنج نفره هستم که همه اعضای خانواده در سامانه ثبت شده
    به نظر شما این درآمدی که من دارم برای این خانواده کفایت می‌کند من همیشه پانزدهم هرماه شروع میکنم به قرض کردن که این قرض ها انباشته شده که مجبور شدم خونه پسرم را بفروشم تا بدهی ها را تسویه کنم وحساب بانکی من هم چون کارپرداز شرکت هستم تراکنش زیادی دارد

    به این نظر امتیاز بده
  105. دهک ۳ بودیم. ۲۰۶ خریدم. یه بار چک کردم شدم دهک ۷. امروز توی بله چک کردم شده ۶. کالابرگ ثبت نام کردم. چک میکنم دوباره میگه خانوار شما مشمول يارانه نیست. الانم کالابرگ برامون شارژ نشده.
    تکلیف چیه؟ چه باید کرد؟

    به این نظر امتیاز بده
  106. دهک ۳ بودم. ۲۰۶ خریدم. یه بار چک کردم شدم دهک ۷. امروز توی بله چک کردم شده ۶. کالابرگ ثبت نام مردم. چک میکنم دوباره میگه خانوار شما مشمول يارانه نیست. الانم کالابرگ برامون شارژ نشده.

    به این نظر امتیاز بده
  107. سلام ابراز هویت در سایت دوهفته پیش، دادم هنوز از کالابرگ. خبری نیست

    به این نظر امتیاز بده
  108. من یک خانوم معلول سرپرست خانوارم که دو تا فرزند دانشجو دارم ، مستاجرم و تحت پوشش بهزیستی
    ماه گذشته به خاطر عدم موجودی چک اجاره خونه ام برگشت خورده و همه حسابام مسدود شده
    دهک خانوارم یهو از یک شده هفت
    کالا برگ برای بچه هام واریز نشده
    به نظر میرسه یهویی وضع مالیم خوب شده!!!!!!!
    لطفا بررسی و راهنمایی بفرمایین که با این شرایط بد اقتصادی چکار کنم؟

    به این نظر امتیاز بده
  109. خانوم معلول سرپرست خانوارم تحت پوشش بهزیستی دو تا فرزند دانشجو دارم و مستاجرم که چک اجاره خونه ماه گذشته من به خاطر عدم موجودی برگشت خورده و حسابام مسدود شده ، دهک یک بودم یهویی شدم دهک 7
    کالابرگ برای بچه هام شارژ نشده
    الان احساس پولدار بودن به من دست داده به نظرتون دارم توهم میزنم یا واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  110. من سرپرست خانوار هستم و پیامک واریز کالابرگ 12م واسم اومده اما الان اعتبار حسابم فقط برای یک نفر هست خواستم بدونم برای بچه هام چرا واریز نشده
    ضمنا من دهک یک بودم و تحت پوشش بهزیستی الان یهویی دهک من شده 7 ، در حالیکه شرایط مالی من هیچ تغییری نکرده

    به این نظر امتیاز بده
  111. آقا وقتی کارت بنده را برای برگشت چک می‌بندید من چه طوری یارانه بگیرم

    به این نظر امتیاز بده
  112. بنده کارمند نظامی دولت با ۲۰ میلیون میباشم و یه خانواده خودرو کوییک داریم و یک خودرو پژو متعلق به شرکت به نامم بود که منتقل کردن به‌خود ارگان و خانمم ۱۴ سال سرپرست خانوادهمیباشد خدا رو شکر درآمدی دیگر هم نداریم و دزد هم نیستیم چرا دهک ما رو بردید ۹ پیگیری میکنید

    به این نظر امتیاز بده
  113. سلام یارانه معشیتی من و پسرم نریختن و یارانه معشیتی
    خانمم و دخترم رو ریختن و در ضمن خانمم ۱۴ساله سرپرست خانوار ما است چرا اینجوری واریز کردن و معیشتی برا دو نفر از ما نریختن شماره موبایلم ۰۹۱۹۷۲۴۲۵۶۶.

    به این نظر امتیاز بده
  114. با سلام یارانه من زمان دولت‌ آقاي روحانی حذف شده علت را جویا شدم یک دستگاه پراید بنامم بود که پسرم استفاده میکنه ویک دستگاه النود مدل ۹۵ وتا کنونی هیچگونه یارانه ای نگرفتم

    به این نظر امتیاز بده
  115. سلام خسته نباشین من سعید نژادکاظم چورسی من بادوتا بچه دهک من ۶ …با ۱۵تومان پول میگیرم کار میکنم پول هم ندارم اگه امکان رسیدگی بفرماییدتشکر

    به این نظر امتیاز بده
  116. سلام خسته نباشین من ۳۸ سالم ۱۵تومان پول میگیرم کار میکنم دهک من ۶…….با دو تا بچه .تو حسابم پول ندارم اگه امکان داره بررسی کنید تشکر

    به این نظر امتیاز بده
  117. چراکالابرگ مابرداشته شده مادهک ۷ بودیم مارودهک 8کردن به خدا خانه ندارم اجاره نیشن هستم ماهی ۲۰ تومان حقوق دارم یک دانشجو هم دارم

    به این نظر امتیاز بده
  118. چراکالابرگ مابرداشته شده مادهک ۷ بودیم مارودهک 8کردن من ماهی 20 تومن کارمیکنم اونم بادوبچه خرج خونه ندارم یک دانشجو دارم

    به این نظر امتیاز بده
  119. چراکالابرگ مابرداشته شده مادهک ۷ بودیم مارودهک 8کردن من ماهی 20 تومن کارمیکنم اونم بادوبچه خرج خونه ومدرسه کم میارم توروخدا رسیدگی کنین

    به این نظر امتیاز بده
  120. سلام
    حدود پنج ساله یارانه ما قطع شده
    مغازه اجاره ای خونه اجاره ای زندگی میکنیم

    به این نظر امتیاز بده
  121. سلام شما فقط واریزی ها را چک میکنید وامها ی دریافتی که برای خرید خودرو برای فرزند متاهل که خود توانایی خرید خودرو ندارند و در باید باید وام بگیرد تا خودروی مانند پراید ی که بی ارزش است را منظور میکنید ولی وام‌های گرفته شده را در نظر نمیکیرید

    به این نظر امتیاز بده
  122. سلام چرا من که ی روستایی هستم با دست فروشی زندگیم میچرخونم اونم ۵ سال رو گردو پدرم چند تا باغدار میارم میفروشم پول بار اونا میاد به حسابم بعد فروش محصول پول برمیگردونم براشون شاید هم این وسط بعضی مواقع ضرر هم بکنم بخاطر بار مردم که پولش میفروشم میاد حسابم مثل ی امانت باید من دهک ده قرار بدند این انصاف نیست بیان از نزدیک زندگی منو ببینن بابا ده تا مغازه داره باز یارانه میگیره چون دستگاه کارتخوان نداره

    به این نظر امتیاز بده
  123. والله این دین اسلام نیست چطور برسی میکنن من نمیدونم آدمی میشناسم والهی حساب دارایی از دستش رفته به اون آدم یارانه وکمک معیشتی میدن بعد ما که یه خونه و ماشین داریم قطع کردن این عادلانه است

    به این نظر امتیاز بده
  124. عادلانه نیست از ۸سالگی جون کندم یه خونه وماشین خریدم حالا دولت محترم اومده یارانه رو قطع کرده آدما رو میشناسم پولشون رو پارو میکنن به اونا یارانه تعلق میگیره ولی ما هیچ اصلا قانونی نیست

    به این نظر امتیاز بده
  125. سلام چرا وضعیت یارانه و دهک من نامشخص ثبت شده این اولین سوال من در این مورد است لطفاً رسیدگی شود

    به این نظر امتیاز بده
  126. سلام باز نشسته هستم خودرو وخانه ندارم دهک دهم هستم به خدا دلیلش قضاوت با شما

    به این نظر امتیاز بده
  127. نه خانه نه ماشین دارم نه موجودی بانکی براساس چه دهک هفتم

    به این نظر امتیاز بده
  128. به خدا انصاف نیست یارانه مارو قطع کردین نه ماشین نه خونه هیچی که ندارم کارگر هم هستم

    به این نظر امتیاز بده
  129. با سلام واحترام
    بنده کارمند شرکت هستم
    یه سوال کنم از شما کسی که متاهل دارای دو فرزند یک آپارتمان 70 متری و یک ماشین دارد آیا جزء سرمایه دار محسوب می گردد ملاک و معیار شما چیه برای حذف یارانه بنده یعنی بنده و امسال من هیچ فرقی با شخصی که دارای کارخانه ، کلی ملک و املاک املاک میلیاردی دارد فرقی نمی کند . لطفا رسیدگی فرمایید

    به این نظر امتیاز بده
  130. بنده کارمند هستم با حقوق دریافتی 20 میلیون و 10 میلیون قسط پرداخت میکنم، دهک 10 هستم

    به این نظر امتیاز بده
  131. چراکالابرگ مابرداشته شده مادهک 3 بودیم مارودهک 8کردن من ماهی 20 تومن کارمیکنم اونم بادوبچه خرج خونه ومدرسه کم میارم توروخدا رسیدگی کنین

    به این نظر امتیاز بده
  132. بنده یک بازنشسته هستم دو تا بچه دانشجو دارم که یارانه نقدی ام قطع شده وبدون دلیل به دهک ده رفتم و یارانه چهار ملیونی هم تعلق نگرفته ام .

    به این نظر امتیاز بده
  133. دهک من را به 10 تعقیر دادید ودرتاریخ هفتم دیماه برای تمدید بیمه سلامت مراجعه کردم بعلت عمل قلب و مبلغ کل بیمه را آزمون کسر کرده‌اند و همچنین با قطع یارانه مواجه شدم لطفاً بررسی بفرمایید .

    به این نظر امتیاز بده
  134. دهک رو کدوم بیشرفی انتخاب میکنه منی که هیچی ندارم برای منو قطع کردن ولی امسال خوده بیشرفش همه چی دارن یارانه هم میگیرن

    به این نظر امتیاز بده
  135. متوجه نمیشم من هیچی ندارم یه لباس فروشی دارم ک منبع درآمد منه ک اونم خیلی فروش نیس مغازه محلی هست .دهک من ده هست نه یارانه دارم نه کالا برگ
    گفتن هفتاد میلیون نفر کالا برگ دادیم مگه من چی دارم ک جزو اینا نیستم .من حتی خونه هم مسکن ملی گرفتم ک هنوز نتونستم پولشو بدم برم توش

    به این نظر امتیاز بده
  136. با سلام من حسابدار هستم حقوق اینجانب 25 میلیون در سال 1404 است یک پسرم دانشجوست پسر دیگرم سوم ابتدایست بخدا نمیدونم چجوری خودم تا آخر برج برسونم منو دهک 10 زدن با چه حسابی نمیدونم یارانه ام قطع شده سهام عدالت ندارم کالا برگ هم ندادن عدالت علی کجاست هر جا هم مراجعه کردم و اعتراض دادم نتیجه ای نگرفتم حالا من چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  137. سلام . من تازه دوساله ازدواج کردیم شوهرم یه پراید مدل 84 داره که میره اسنپ تازه بنزینی هم هست مستاجریم ماهی 9 تومن کرایه میدیم بیمه هم نیستیم هیچ حقوقی هم از جایی نداریم خودمم تازه 20 روزه لگنم رو عمل کردم و از هردوتا پا معیوبم دهک مارو 10 زدین و از عید یارانه و کالا برگ رو قطع کردین آخه رو چه حسابی ؟ اعتراض هم زدیم ولی فایده نداشت . کی باید جواب لده

    به این نظر امتیاز بده
  138. شوهر من مریضه نه میتونه کار کنه ن حقوق داریم نه چیزی کالا برگ ما رو قطع کردند تو روخدا پیگیری کنید این چه بلای سر مردم در میارید

    به این نظر امتیاز بده
  139. سلام من با حقوق بازنشستگی که می گیرم تا دهم برج الی 15 دوام می آورم 15روز دیگر را باسختی می گزرانیم تراکنش یانکی را باید دید به کدام حساب ها می رود یک حقوق ومقداری سود سهام جوایگوی سه تا خانوار من نیست سه فرزند فوق لیسانس بی پارتی بی درآمد را من جورشان را باید بکشم جناب میدری وزیر محترم این عدالت نیست مادرشان که از غصه تومور مغزی گرفت تحت مداواست خلاصه کلام خانوارر من در اصل 9نفر چرا از یک بازنشسته باید یارانه اش را قطع کنید

    به این نظر امتیاز بده
  140. ایجانب سرپرست خانواده توفیق فتحی به اطلاع می رسانم بنده مستاجر وهیچ نوع ماشینی ندارم وبا کمبود توانایی مالی دست وپنجه نرم میکنم گویا یارانه ی بنده را به مدت چهار ماه قطع کردن لزا خواهش مندم نسبت به بررسی او ضاع مالی بنده دستور واقدامات لازم را عنایت بفرماید

    به این نظر امتیاز بده
  141. ای جانب سرپرست خانواده توفیق فتحی به اطلاع مرسانم لنده مستاجروهیچ نوع ماشینی ندارم وبا کمبود توانایی مالی دست وپنجه نرم میکنم گویا یارانه ی بنده را به مدت چهار ماه قطع کردن لزا خواهش مندم نسبت به بررسی او ضاع مالی بنده دستور واقدامات لازم را عنایت بفرماید

    به این نظر امتیاز بده
  142. با سلام
    علت اینکه کالا برگ اینجانب هنوز اعلام نشده چیست.

    به این نظر امتیاز بده
  143. سلام بنده کارگر نانوایی هستم مغازه‌ اجاره میکنم هرچه درآمد نانوایی هم هست خرج بیمه مزد کارگر و اجاره مغازه‌ می‌شود خانه هم ندارم مستاجر هستم فقط یه ماشین بنام دارم

    به این نظر امتیاز بده
  144. سلام بنده ملکی بنام ندارم در یک مغازه اجاره ای نانوایی‌ کار میکنم یه وسیله نقلیه ماشین فقط دارم در امدم هم همه خرج خود نانوایی وکارگران وحق بیمه می‌شود نسبت به دهک خود اعتراض دارم یارانم سه ماه قطع شده مريض هم هستم لطفآ بررسی نمایید

    به این نظر امتیاز بده
  145. مبنای محاسبه دهک چیست؟از کجا میتونم دارایی های ثبت شده ام را ببینم

    به این نظر امتیاز بده
  146. با سلام. من کارمندم خونه هم ندارم تا چندسال پیش درمنزل پدری بودم بعدفوت والدین منزل اقوام.دهک من 10 محاسبه شده؟؟؟؟ یعنی من با مسئولین و روسا هم تراز هستم؟؟؟؟؟؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  147. سلام
    بازنشسته تامین اجتماعی هستم
    2تا دانش آموز دارم
    خانمم هم خانه دار هستش
    بعد از بازنشستگی باز هم کار می کنم
    چطور دهک 10شدم

    به این نظر امتیاز بده
  148. یارانه حق همه هست مایه خانواده پنج نفره هستیم دوتادختروپسرمحصل چرانباید کالابرگ ویارانه دریافت کنیم حق الناس برگردن شماست

    به این نظر امتیاز بده
  149. سلام خدمت شما یارانه ی ما قطع شده در صورتی که من خانه دار هستم و سرپرست خانواده هستم نمی‌دانم چطور جزو دهک ۱۰ هستم و اعتراض دارم

    به این نظر امتیاز بده
  150. لطفاً پیام اعتراض من را جواب دهید من در خواستی دارم که عنوان نشده جواب م

    به این نظر امتیاز بده
  151. سلام چندین بار اعتراض خود را به همه جا که مربوط به یارانه می‌باشد ارسال کردم متاسفانه اصلاً پیام من را پاک کردید آقای محترم از اول پرداختی یارانه من یارانه می‌گرفتم ظرف یکماه از 4 به دهک 8 رسیدم جواب من را میگویید تکراری است

    به این نظر امتیاز بده
  152. سلام من یه کارگر ساختمانم با چهار سرعائله چرا دهک من رو۹ قرار دادن یاران ومعیشتی من قطع شده به اعتراضم توجه نمیشه؟این چه وضع دهک بندیه؟

    به این نظر امتیاز بده
  153. سلام
    من یه کارگر ساده روستای هستم که نصف سال رو تو کوره آجرپزی تو شهر دیگه کار میکنم و هر ۲۵ روز به بار میام خونه پیش خانوادم که سه بچه دبیرستانی راهنمایی و ابتدایی دارم و خانومم از برج ۲ تا برج ۹ بیابون کارگری برا سیب زمینی جمع کردن و گوجه جمع کردن میره ، شب چله پیش بچه هام شرمنده کردین خدا ازتون نگذره من دهک ۳ بودم منو دهک ۸ گذاشتین نامردا من ماشین ندارم فقط یه خونه روستای دارم سال ۱۲ ماه کارگری میکنم من چیم به دهک هشتیها میخوره خدا ازتون نگذره به خدا پیش خانومم خجالت میکشم که من مرد خونه باشم و ولی اونم کارگری کنه الآنم کمر درد شده نامردا باید بچه هام پیش همکلاسی هاشون از هر لحاظ اقتصادی خجالت بکشن خدایا خودت فریادرس ما باش

    به این نظر امتیاز بده
  154. چطور همه چیز رو میبینید ماه ۳۰م اجاره خونه ویا اقساط ازدواج بچه هام رو ندیدید ومابقی مانده حقوق هم که پول اب وبرق و چیزای دیگه میشه ماهم باد هوا میخوریم چطور این همه اجناس رو گرون میکنید نمی بینید وحقوق ما دوزار افزایش میدید صدبار همه چیز رو گر‌ون میکنید نمیبینی دیگه دیوار کوتاتر ندارید از مابازنشسته ها خوب حقوق ما رو همانطور که شب میخوابیم تا صبح همه چیز فرق کرده انگار ۳۰۰سال خواب بودیم اینهارو نمیبینید اضافه کنید این یارانه پول اب برق گاز وهمه چیزهای که ۱۰۰۰برابر شده هست که حق همه هست چون از همه این پول رو میگیرید الان امدید برای دهک پایین درنظر گرفتید که۱۰۰۰ران نفر که از ما وضع مالی بهتر دارن میگیرند بجز ما این حق وناحق هست هرکاری دوست دارید بکنید ولی من ماههی حدودا ۵۵م قسط واجاره میدم.

    به این نظر امتیاز بده
  155. سلام همسرم کارگره نه ماشین داریم نه خونه و نه موتور مستاجرم هستیم اونوقت اومدن ما رو تو دهک بندی دهک ۶ قرار دادن نمیدونم بر چه اساس و مبنایی؟

    به این نظر امتیاز بده
  156. درود چرا منی که ماهی یازده میلیون بابت بدهکاری باید بدم و حقوقم از بیست میلیون کمتر است،ونه خونه وماشینی دارم ویرایش مایحتاج زندگی از این اون پول قرض کنم باید دهک پنجم باشم

    به این نظر امتیاز بده
  157. سلام بنده بازنشسته کشوری که هیچگونه درآمدی ندارم خودرو هم ندارم اعتراض هم گذاشتم ولی متاسفانه بررسی نشده همون دهک هشت پول بازنشستگی که واریز شده از دهک سه به دهک ۸ارتقا دادن چراا ما کالابرگ نمیگیریم
    تقاضای رسیدگی دراسرع وقت دارم
    سپاسگزارم

    به این نظر امتیاز بده
  158. سلام وقت بخیر ،همسر بنده پسر دوم خانواده هست و متاسفانه بعد از فوت پدرشوهرم جانشین ایشون شدن،ملک پدری فروش رفته و از آنجا که فرزندان دیگه صلاحیت نگهداری از مال خود رو ندارند و اعتیاد دارند، اموال اونها بنام همسر من هست،و یارانه ی ما قطع شده و اجازه ثبت نام مسکن ملی هم از ما سلب شده با اینکه نه خانه ای از خود داریم و نه زمین و ملک دیگری،و همچنین مبالغی که در این ماه به حساب همسر من واریز شده مال وراث بوده و تنها به ما تعلق نداشته،شما که همه چیز رو رصد می کنید برای ماهم راه حلی قرار بدید ،تمامی مدارک و شواهد هم موجود هست

    به این نظر امتیاز بده
  159. سلام وقت بخیر ،همسر بنده پسر دوم خانواده هست و متاسفانه بعد از فوت پدرشوهرم جانشین ایشون شدن،ملک پدری فروش رفته و از آنجا که فرزندان دیگه صلاحیت نگهداری از مال خود رو ندارند اموال اونها بنام همسر من هست،و یارانه ی ما قطع شده و اجازه ثبت نام مسکن ملی هم از ما سلب شده با اینکه نه خانه ای از خود داریم و نه زمین و ملک دیگری،و همچنین مبالغی که در این ماه به حساب همسر من واریز شده مال وراث بوده و تنها به ما تعلق نداشته،شما که همه چیز رو رصد می کنید برای ماهم راه حلی قرار بدید ،تمامی مدارک و شواهد هم موجود هست

    به این نظر امتیاز بده
  160. سلام بنده کارمند دولت هستم با ۲۲ سال سابقه و دریافتی حداکثر ۳۰ میلیون در ماه و همسر و ۳ فرزند که یکیشون دانشجو هست حالا شما یارانه بنده را از اول مهر امسال قطع کردید بنظرم اینکار غیر قانونی و غیر منصفانه هست درخواست بازبینی هم دادم اما کسی جوابگو نیست فکر کنم این درخواستها الکیه و کسی بررسی مجدد نمیکنه

    به این نظر امتیاز بده
  161. یارانه حق همه مردمه قانونه که خدا بیامرزد پدر مادر احمدی نژاد داد به مردم حالا باید به هر ایرانی ۷ میلیون یارانه بدن دست کردن و حق مردم را قطع میکنن چرا از حقوق خودتان کم نمیکنید زوزتان به مردم رسیده انشالله بزودی همتون به زانو در میآید.

    به این نظر امتیاز بده
  162. سلام بنده یک فرد بازنشسته و حقوق بگیر دولت چرا باید یارانه ومعیشت خانوار بنده قطع شده باشد مگر ایرانی نیستم این یارانه حق من است ودرحق شما حق‌الناس می‌باشد ومن آن را برای شما حرام میکنم

    به این نظر امتیاز بده
  163. چرا کالا برگ من که نه کاری دارم نه بیمه هستم نه ملکی دارم برداشته شده تو را خدا این کارهای چرا سر مردم میارید

    به این نظر امتیاز بده
  164. سلام نه درآمدی دارم نه خونه و ماشین و نه پولی در حساب بانکی ، مستاجر هستم و هرماه به سختی و یا قرض گرفتن اجاره خونه رو پرداخت میکنم و زندگی رو میگذرونم ماه پیش ۱۴ میلیون از صندوق خانگی دریافت کردم که ۶ میلیونش بابت بدهیم واریز شد و با ۸ میلیون الباقي مايحتاج خونه رو خریدم دهکم بود این ماه شد دهک ۶!!! این ناعدالتیه که فردی که به سختی زندگی میگذرونه و هیچ مستغلاتی نداره و پولی هم داخل حسابش نیس بخاطر بالا رفتن تراکنش یکماهش و پرداخت بدهی و خرید مایحتاج دهکش تغییر کنه در صورتیکه هیچ یک از شرایط تغییر دهک رو ندارم لطفا بررسی و تجدید نظر کنین ممنون

    به این نظر امتیاز بده
  165. بنده یک باز نشسته بدون خونه که تا کنون دهک چهار بودم چه درآمدی به بنده اضافه شده کالا برگ من قطع شده

    به این نظر امتیاز بده
  166. سلام دلیل قطع شدن کالا برگ ما چیست دوبار گرفتیم این دفعه برایمان واریز نشد

    به این نظر امتیاز بده
  167. یه پسرمجرد پدر مادرم فوت کردن شغل ندارم تو یه زیر زمین زندگی میکنم پول پیش ۲۵ملیون دادم ماهیانه ۲ملیون و نیم نمیدونم چرا دهک من ۳بود تازه این ماه شد ۷ اگه من دهک ۷این جامعه بودم احتیاجی به یارانه نداشتم کاش رسیدگی میشد

    به این نظر امتیاز بده
  168. با سلام من یه سرایدار مدرسه هستم تو سمیرم اصفهان .ماهیانه ۱۷ تومن با ۲۴ سال سابقه به من میدن دولتی سرتون یه پیکان شکسته دارم که با سلام صلوات روشن میشه وسلام .دهک من زدن ۹ میخوام بدونم چه جوری ؟؟؟؟ کی مسئول ای کاره .رو چه حساب کتابی .ما که هیچی نداریم گشنه ای سنار بسته مغیشتی نیستیم ولی اگه تومسائل دیگم اینجوری حساب کتاب میکنین که وامصیبتا.

    به این نظر امتیاز بده
  169. سلام. من. خانم. طاهره. نوری. 39ساله. مطلقه. هستم. وسه. تافرزنددارم. بچه. شیرخشکی. دارم. چرادولت. یارانه. ی. یک. زن. بی. سرپرست. قطع. میکنه. چراجزودهک. 6قرارش. بده. چون. من. یک. مستمری. بگیرحقوق. پدرم. هستم. اون. که. بازن. پدرم. نصف. میشه. بااین. گرونی. ده. میلیون. باسه. تابچه. ومستاجری. چی. میشه. خداشاهده. دارم. قسم. میخورم. من. همین. العان. که. 4برج. هست. پول. نونم. ندارم. دوماه. ماگوشت. وبرنج. ندیدیم. یک. سال. جرات. گرفتن. میوه. راندارم. بعدم. یارانه. من. 300تومان. کردن. توسایت. که. نگاه. کردم. شمارابه. خداپیگیری. کنین. چرایارانه. ی. من. قطع. کردن. یاجزودهک. 6من. گذاشتن. یارانه. ی. بچه. هام. پدرشون. میگیره. من. فقط. یارانه. ی. خودم. میگرفتم. لطفاوخواهشاواسم. یک. کاریـکنین. حداقل. سرماه. امیدم. همون. یارانه. بودممنون. وسپاسگذارم

    به این نظر امتیاز بده
  170. با سلام به مسئولان محترم کشور
    بنده معلم هستم ماهی بیست و دو تومن می گیرم دهک ۷ بودم
    اعتراض کردم حالا دهک ۹ شدم هيچ درآمد دیگری ندارم نمی دانم
    یک معلم خشک و خالی چطور شده با سرمایه دار ها و کارخانه دار ها هم دهک شده است. آیا واقعا این توضیح عادلانه یارانه ها است؟

    به این نظر امتیاز بده
  171. من سرپرست خانواده هستم دهک ۶ بودم چرا رفتم دهک ۹ کارگرم مستاجر هم هستم به برکت جمهوری اسلامی ماهی ۲۰ تومن حقوق میگیرم ۱۰ تومن کرایه منزل میدم سه تومن کرایه ماشین میدم
    با ۷تومن دارم به سمت مرگ تدریجی میرم
    بعد شما کالابرگ معیشتی من قطع کردید

    به این نظر امتیاز بده
  172. از خدا بیخبرا هرجور دلشوم میخواد دهک رو واسه مردم میزنن…اخه من که ماهی ۱۵تومن میگیرم مستاجرم ماشین ندارم دهک ۹بدون واریز یارانه باشم.الهی خدا از همتون که مفتخورید نگدره

    به این نظر امتیاز بده
  173. سلام .نمیدونم چرا از دهک ۳ آمدم دهک ۸ یک پرایدمدل ۸۴داشتم خنم دوسال قبل خانمم ثبت نام ماشین کرد پارسال به ما تحویل دادن ماشین سورن اونم با وام وقرض ۴۶۰ میلیون خریدیم.دهک ماتغییرکرد.خودم کارگرشرکتی هستم خانمم بیکار هست نمیدونم مسئولین چه جوری حساب کردن حتی یارانه معیشتی ما از پارسال حذف شد.اعتراض کردیم ولی درست نشد.

    به این نظر امتیاز بده
  174. من 2 ساله حسابام مسدوده
    حتی یارانه هم مسدوده
    چجوری دهک منو بردید بالا مگر تحقیق نمی‌کنید مگر استعلام نمیگیرید

    به این نظر امتیاز بده
  175. سلام.نمیدونم برچه مبنایی ازدهک ۳ آمدم ۴ یک ماشین مدل پایین پراید۸۴ داشتم خانمم توی ثبت نام دوسال قبل ماشین سورن ثبت نام کردپارسال تحویل گرفتن خودم کارگر شرکتی هستم طبق قانون کارحقوق میگیرم.خانم بنده هم بیکارهست خانه هم بنام خودم ندارم.نمیدانم مسئولین محترم چه جوری حساب کردن.

    به این نظر امتیاز بده
  176. چرا دهک من چهار به بالا است من کارگرساده غذاخوری هستم دوتا هم بچه دارم

    به این نظر امتیاز بده
  177. سلام خسته نباشید اگه همین جوری ادامه بدید دیگه کسی از بی خانمانی فریاد نمی‌زند ما که دهک خانوار مون رو ۸ زدن

    به این نظر امتیاز بده
  178. سلام خسته نباشید اگه همین جوری ادامه بدید دیگه کسی از بی خانمانی فریاد نمی‌زند

    به این نظر امتیاز بده
  179. دهک من نمیدونم چرا ۸ هست من تازه ازدواج کردم یه خونه دارم که مادرم نشسته و خودمم ۹ تومن ماهی اجاره میدم کاش از مشکلات درون هم خبر داشتین اگه یچیزی حق ایرانی هست به همه بدین حتی سرمایه دارها

    به این نظر امتیاز بده
  180. سلام دهک خانوار من سه به هفت تغییر کرده سرپرست خانواده هستم فعلا بیکارم حالا باید چیکار کنم کی درست میشه

    به این نظر امتیاز بده
  181. سلام علیکم من یک پرستار بازنشسته بدون درامد ثانویه چطور دهک ده هستم؟لطفا جواب بدید

    به این نظر امتیاز بده
  182. سلام علیکم من یک پرستار بازنشسته بدون درامد ثانویه چطور دهک ده هستم؟

    به این نظر امتیاز بده
  183. سلام خانمی تنها هستم نه درآمدی دارم. خونه و ماشین هم ندارم مستاجر هستم و هرماه به سختی و با قرض گرفتن اجاره خونه رو پرداخت میکنم و زندگی رو میگذرونم ماه پیش 14میلیون از صندوق خانگی دریافت کردم که 6میلیونش بابت بدهیم واریز شد و با 8میلیون الباقی مایحتاج خونه رو خریدم دهکم 3بود این ماه شددهک 6!!!این ناعدالتیه که فردی که به سختی زندگی میگذرونه و هیچ مستغلاتی نداره و پولی هم داخل حسابش نیس بخاطر بالارفتن تراکنش یکماهش و پرداخت بدهی و خرید مایحتاج دهکش تغییر کنه در صورتیکه هیچ‌یک از شرایط تغییر دهک رو ندارم لطفا بررسی و تجدید نظر کنین ممنون

    به این نظر امتیاز بده
  184. باسلام و درود
    من دارای دو فرزند هستم دخترم دانشجو و پسرم هم در دانشگاه افسری مشغول هستند و از وقتی پسرم رفته دانشگاه افسری دهک ما از ۳ به ۷ بردن دلیلش میخواست بدانم

    به این نظر امتیاز بده
  185. طبق استدلال دولت باید یارانه تمامی کارمندان دولت قطع شود…
    سوال این جاست..چرا بعضی کارمندان با دریافتی یکسان یارانه می‌گیرند و کارمندی دیگر یارانه اش قطع شده در صورتی که شرایط برایشان یکسان است…

    به این نظر امتیاز بده
  186. سلام
    من یک بازنشسته پروژه ای هستم همسرم هم باز نشسته است دو فرزند دوقلو ۳۲ ساله مجرد دارم که یکیشون بیکار اون یکی فعلا رفته سر کار
    نمی دانم چرا اولا دهک بندی ما را از 7 ارتفاع دادند به 9 درصورتیکه حقوق بازنشسته که ثابت است و ثانیاً خانم من سنوات خودش را دریافت کرده بود که آن راهم غالبا پرداخت بدهی شده نمی دانم چرا یارانه معیشتی من را قطع کرده اند

    به این نظر امتیاز بده
  187. سلام
    من یک بازنشسته پروژه ای هستم همسرم هم باز نشسته است دو فرزند دوقلو ۳۲ ساله مجرد دارم که یکیشون بیکار دومی فعلا رفته سر کار
    نمی دانم چرا اولا دهک بندی ما را از 7 ارتفاع دادند به 9 درصورتیکه حقوق بازنشسته که ثابت است و ثانیاً خانم من سنوات خودش را دریافت کرده بود که آن راهم غالبا پرداخت بدهی شده نمی دانم چرا یارانه معیشتی من را قطع کرده اند

    به این نظر امتیاز بده
  188. سلام
    من یک بازنشسته پروژه ای هستم همسرم هم باز نشسته است دو فرزند دوقلو۳۲ ساله مجرد که اولی کار میکنه دومی بیکار هست
    نمی دانم چرا اولا دهک بندی ما را از 7 ارتفاع دادند به 9 درصورتیکه حقوق بازنشسته که ثابت است و ثانیاً خانم من سنوات خودش را دریافت کرده بود که آن راهم غالبا پرداخت بدهی شده نمی دانم چرا یارانه معیشتی من را قطع کرده اند

    به این نظر امتیاز بده
  189. بنده مستاجرام خودم و خانواده ام خانه نداریم فقط یه دستگاه ماشین مدل ۹۵ دارم .با اینکه بیش از ۱۰۰ ساعت اضافه کاری میمونم. و تمام وقت زندگی خود رو وقف کار کردم در حدود پنجاه میلیون دریافتی دارم چطور دهک من شده ۹

    به این نظر امتیاز بده
  190. سلام چرابایدیارانه وسبدکالای من قطع بشه من بخاطرپول پیش خانه مجبورشدم صندوق خانگی بزارم تامشکلم حل بشه این مبلغ پولی که به حساب من واردمیشه مال پول مردم هست که درصندوق شرکت کردن وبخاطراین مبلغ یارانه وسبدکالای من قطع شده اخه مگه یارنه ناچیزی که واریزمیکنیدچقدرهست که آنراقطع کردین مشکل وبایدحل کنیدنه اینکه قطع میکنیدمن اجاره ماهی۵۵۰۰میلیون وپانصدمیدم وندارم

    به این نظر امتیاز بده
  191. باز نشسته هستم با درامد ثابت طبقه ده حساب شدم بدون ملک و باغ و غیره دو دختر یکی بیکار یکی شاغل دهها نفر رو می شناسم باغ وملک که ارزشش بالای صد ملیارد تومان هست

    به این نظر امتیاز بده
  192. سلام ..بنده نه خانه ایی بنام من هست و نه ماشینی ونه نه یک متر زمین ..نه بیمه دارم نه کار بل در ماهیانه..چطور دهک بندی میکنید لطفا توصیح بدید

    به این نظر امتیاز بده
  193. من بیکار هستم، متاهل و دو فرزند دارم. هیچ جا هم بیمه برام رد نمیشه، گاه وقتی دست و پا شکسته حدودا سالی یک یا دو ماه بیمه شاید برام واریز بشه. چرا من به جای اینکه از دهک ۳ به ۱ منتقل بشم، رفتم دهک ۴؟؟
    اصلا این مسخره بازیا چیه، چه دهک بازیه درآوردین، مگه همه چی واسه همه گرون نشده، پس چرا واسه یارانه گروه بندی میکنید؟مگه واسه گرونی تقسیم بندی دارید که واسه یارانه اینطوری میکنید. کارد رو به استخون مردم رسوندید. زود بررسی کنید. سایت هم که مسخره بازیه، هر چیزی ما میزنیم یه صفحه ی بی خاصیت فقط باز میشه

    به این نظر امتیاز بده
  194. من بیکار هستم، متاهل و دو فرزند دارم. هیچ جا هم بیمه برام رد نمیشه، گاه وقتی دست و پا شکسته حدودا سالی یک یا دو ماه بیمه شاید برام واریز بشه. چرا من به جای اینکه از دهک ۳ به ۱ منتقل بشم، رفتم دهک ۴؟؟
    اصلا این مسخره بازیا چیه، چه دهک بازیه درآوردین، مگه همه چی واسه همه گرون نشده، پس چرا واسه یارانه گروه بندی میکنید؟مگه واسه گرونی تقسیم بندی دارید که واسه یارانه اینطوری میکنید. کارد رو به استخون مردم رسوندید. زود بررسی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  195. من دبیر باز نشسته امروز از دهک ۷ به ۹ تبدیل شدم پسر مجردم بامن زنگی می‌کند وحقوقیش بمن ربطی ندارد پولش را جمع می‌کند شاید بتواند ازدواج کند.

    به این نظر امتیاز بده
  196. بنده یک مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم با ماهیانه 14 م مستمری … در سال جدید من در دهک 8 قرار گزفتم و کالا برگ من حذف و میزان یارانه 300 ت شده .. نه ماشین دترم و نه هیچ ملکی بنامم ثبت شده حتی بنام خانواد هم هم ثبت نشده

    به این نظر امتیاز بده
  197. سلام من فرهنگی و بازنشسته هستم خانواده چهار نفره دهم 4 بودم دو فرزندم یکی متاهل و یکی مجرد هستند به تازگی دو فرزندم در جایی شاغل شدند و درآمد آنها ربطی به من ندارد ولی دولت به یکباره دهک من را از 4 به 9 تغییر داد و یارانه کالا برگ من را حذف کرد لطفاً رسیدگی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  198. من دهک ۸ هستم نه تومان حقوق بازنشستگی میگیرم پسر دانشجو دارم باچه مد کی من دهک هشتم باچه روشی زندگی کنیم دولت دروغ گو

    به این نظر امتیاز بده
  199. سلام
    من یک بازنشسته ام همسرم هم باز نشسته است دو فرزند 30.20ساله مجرد که اولی بیکار دومی دانشجو هست
    نمی دانم چرا اولا دهک بندی ما را از 7 ارتفاع دادند به 9 درصورتیکه حقوق بازنشسته که ثابت است و ثانیاً خانم من سنوات خودش را دریافت کرده بود که آن راهم غالبا پرداخت بدهی شده نمی دانم چرا یارانه معیشتی من را قطع کرده اند

    به این نظر امتیاز بده
  200. سلام من سرپرست خانوار هستم و دهک ازسه به هفت تغییر کرده مستاجر هستم و کارگر

    به این نظر امتیاز بده
  201. سلام چرا ازن ماه دهک خانوار من به ۹ رسیده است مگه وضع معیشت من تقیر کرده یه تعاونی که در طی یکسال داشتم بیست ملیون به حسازم امد با ۲۰ ملیون من سرمازه دا ر شدم چرا

    به این نظر امتیاز بده
  202. سلام شوهرم یک راننده تاکسی هست ما دهک چهار بودیم الان دهک ما شده نه کالابرگ ما رو قطع کردن تازه شوهرم سرپرستی مادر پیرش رو هم داره حساب مالی خوبی هم نداریم پس چرا کالا برگ ما رو قطع کردید

    به این نظر امتیاز بده
  203. من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم که تا ماه قبل دهک هفت بودم والان دهک هشت شدم و کالا برگم قطع شده ..ایا در اول سال که مستمری ما اضافه شد و متعاقب ان هزینه تورم به هفتاددر صد رسیده اتفاق دیگه ای افتاده که کالا برگ منو قطع کردید ..شما متوجه مخارج و درامد ما نیستید .از میزان تورم خبر دارید ..میدانید چه بلایی داره سرمون میارید ..یه مشت مفت خور اون بالا نشستن .خبر از ماها حال ماها دارن؟

    به این نظر امتیاز بده
  204. سلام من دهک چهارم هستم نمی دونم چرا هیچی ندارم ادم بیکار هستم درآمد هم ندارم لطفاً پیگیری کنید ممنون میشم با تشکر فراوان

    به این نظر امتیاز بده
  205. سلام .من بازنشسته لشکری هستم تا ماه قبل دهک ۷ بودم ولی این ماه دهک نه شدم و کالا برگ من قطع شده…ایا در وضعیت معیشت من اتفاق تازه ای افتاده که دولت به این نتیجه رسیده که این مبلغ با منت رو هم دیگه پرداخت نکنه

    به این نظر امتیاز بده
  206. چطور شما دهک بندی می کنید الان من دارم از حقوق کارگری پول در میارم من الان دهک ۲بودم اومدم ۶ واقعا که نه به اسمم ماشین دارم یدونه خونه دارم ۴۰۰ میلیون میره تکلیفش معلوم نیست الان من چرا باید بشم دهک ۶ سامانه رو هم بستید کسی اعتراض نکنه اگه رو دارید سامانه رو بازکنید

    به این نظر امتیاز بده
  207. سلام بنده کارگر هستم در حال حاضر چند ماه است که یارانه بنده و خانواده ام را قطع نموده اند و نمی‌توانم اعتراض خود را ثبت نمایم،چکار باید بکنم؟

    به این نظر امتیاز بده
  208. سلام
    مسلمان، آن زمان که مجلس درآمد ۱۰ میلیونی را تصویب کرد، نه دلار ۱۳۲ تومان بود و نه ارزاق عمومی تورم ۵۰ درصدی را گذرانده بود.
    بی انصاف ها خودتان با ده میلیون بروید بازار جهت تهیه مایحتاج، ببینید.

    به این نظر امتیاز بده
  209. سلام بنده ۷تافرزند دارم وکارگرهستم در مضیقه مالی هستم تا الان دهک سه بودم الان نمیدونم برای چی در دهک ۶قرار گرفتم سبد کالا هم برای من واریز نکردن لطفا مساعدتهای لازم را در مورد این بنده مبذول فرمایید

    به این نظر امتیاز بده
  210. سلام بنده یه کارگر فصلی هستم یه بچه معلول فلج 7ساله هم دارم با بدبختی زندگی میکنم دهک با بنده را زدن 4هرچه اعتراض میکنم اصلا کسی نیست جواب بده این سامانه شما بدرد خودتان میخوره یعنی خدا را خوش میاد با بچه فلج هیچی هم ندارم نه شغلی نه درآمدی دهک 4زدن خدا را خوش میاد بابا بیاد از نزدیک زندگی مارا ببینید رضاغلامی هستم این شماره موبایلم 09196682582زنک بزنید آدرس بدم بیاید زندگی من ببینید

    به این نظر امتیاز بده
  211. این چه عدالتی که برقرار کردین من نه حقوق بگیرم نه خانه یا زمینی به اسمم هست نه ماشینی با سه تا بچه تو این اوضاع اقتصادی با شوهر کار گر دهکم زدیم 8 یعنی این پول کارگری تو این وضعیت و بدبختی چی میشه باهاش کرد که دهک هارو میبرید بالا این انصافه

    به این نظر امتیاز بده
  212. سلام ضمن عرض ادب بنده جانباز شیمیایی هستم وازهیچ جایی حقوق نمی‌گیرم خواهشمندم نسبت به پرداخت باره پس از

    به این نظر امتیاز بده
  213. باسلام من شغلم کارگر ساختمانی هست 4تا فرزند دارم ۳تا مدرسه می روند الان به خاطر یک ماشین من از دهک گرفتم به دهک ۴ واقعا این جای انصافه نه خانه ای دارم نه چیزدیگر خواهشاً پیگیری کنید

    به این نظر امتیاز بده
  214. با سلام. امروز ۲۶ آذر متوجه شدم یارانه من و فرزندم به حسابم واریز نشده. دهک بندی م را هم ۶ اعلام شده! من یه مرد مجردم که سالهاست متارکه کردم. کارم و تنها منبع درآمدم کار روزانه در اسنپ هستش که الان با توجه به سکونت کمتر از یکماه در شهر کرج و طرح زوج و فرد مجبورم یک در میان با سواری پراید مسافر کشی کنم. به کمک پسرم یه مبلغی وام گرفتیم . من تو آدرس جدیدم ..

    به این نظر امتیاز بده
  215. سلام این چه وضعیه من کارگرم یه روز سر کار یه روز بیکار نه زمینی نه ماشینی نه حقوق ماهانه ای از دهک 2افتادم دهک 6مندم چه لحاظی دهک بندی می‌کنند

    به این نظر امتیاز بده
  216. سلام بنده یک خانم هستم ۵۰ ساله تحت پوشش کمیته امداد بودم من را باز نشسته کردن برج ۴ میلیون برام واریز میشه با مادر پیرم زندکی می کنم تو خونه کاه گلی زندگی می کنیم تمام وسایل های خونه من ۲۰ میلیون نمیشه بخاطر مادرم نمی توانم برم سر کار حالا من را دهک ۶ کردن خدا وکیلی این انصاف هست چرا مدیریت نمیشه بیایید تحقیق آدر من خراسان رضوی تربت حیدریه بخش زاوه شهرستان زاوه دولت آباد خیابان ملاعباس روبه روی آسیاب قربانیان منزل زهرا آرمش شماره من ۰۹۱۵۶۶۰۳۵۰۴ هست من مادر پیری دارم کسی را ندارم نباید پولی پس انداز کنم برای بیماری مادرم یا بخاطر مرگ ومیر چرا اول تحقیق نمی کنید بعد قط کنید هم خونه من را ببینید اگر شما یک روز اونجا زندگی کردین من این پیام را از طرف همسایه مان نوشتم

    به این نظر امتیاز بده
  217. سلام خداوکیلی این چه وضع ما۴تابرادریم ۴۶،۴۴،۳۷،۳۴ساله همه مجرد بامادرم که تحت پوشش بهزیستی هست زندگی میکنیم ۲نفرمون وانت داریم هر۲تاش ۵۰۰میلیون نمیشه باربری میکنیم ی خونه ۵۰متری هم ازپدرمون رسیده ۵نفرمون اونجازندگی میکنیم ۲نفردیگه یکی کارگره یکی دستفروشه چطوری بی انصافا مادهک ۸قرارگرفتیم که سبدکالا به مانمیدید😡😡😡😡

    به این نظر امتیاز بده
  218. سلام من تادیروزدهک ۳بودم چ اتفاقی دروضعیت من پیش آمده که الان شدم دهک ۶ لطفا پیگیری بفمرمائید

    به این نظر امتیاز بده
  219. بنام خدا باسلام بنده یکی از معترضین شدیدنسبت به دهک بندی یارانه وکالا برگ الکترونیکی میباشم زیرا یکی ازمستمری بگیرحداقل تامین اجتماعی بوده واگربدرستی وضعیت اقتصادی بنده بررسی بشه جزو دهک پنج هم نخواهم شد چه رسد دهک هشت من تعجب می‌کنم این کارشناسان بیسواد ونادان چگونه به این جمع بندی رسیدندباتوجه به اینکه خودم ازایثارگران دوران دفاع مقدس نیزمیباشم مستدعیست به این مورد درراستای استیفای حقوق تضیبع شده ام واحقاق حق واعاده آن مجددا رسیدگی عادلانه شود.باتشکر

    به این نظر امتیاز بده
  220. اینجانب‌دارای‌بک‌معاول‌تحت‌پوشش‌بهزیستی‌بنام
    بهار‌قنبرپور‌چرا‌در‌دهک‌هفتم‌هستم

    به این نظر امتیاز بده
  221. این چ جور زندگیه برا مردم ساختید ملت چهارتا ماشین خونه زمین دارن دهکشون 3هست اونوقت ما نه خونه داریم ن زمین یه ماشینم با دونفر شریک تونستیم ثبت نام کنیم بعد فروختیم ولی چون سندش رهنه تا کل پول پرداخت نشه نمیشه به نام طرف زد دهکمون 8 هسته چ خبره بخاطر یه ماشین دهک بره اینقدر بالا وقتی ک حتی یه زمین ندارم یکم رسیدگی کنید الکی دهکامردم نبرید اینقدر بالا

    به این نظر امتیاز بده
  222. سلام مجدد..خانه و ماشین با بدبختی تمام داریم ولی درآمدمون صفر…چطوری با دو تا معلول…خودم وپسرم که هر روز باید دارو بخوریم که زنده بمونیم از کجا وچجوری باا این گرونیا …. خواهشاً یارانه وکالا برگمون درست کنید چراکه ما تحت پوشش بهزیستی مشهد هستیم همه مدارک و شواهد اونجا هست که من سرپرست خانوار هستم وبدون حقوق یا درآمدی

    به این نظر امتیاز بده
  223. سلام وقت بخیر من محمد هستم سرپرست خانوار دارای دو فرزند و همسر…الان چند سالیست بعلت تصادف و پیشرفت مریضی در بستر بیماری هستم درمنزل که همسرم نگهداری می‌کنه.من معلولیت جسمانی خیلی شدید دارم وتحت پوشش بهزیستی هستم متاسفانه ما بیمه نداشتیم و حقوق بازنشستگی نداریم واز کار افتاده ام.خانه ای 50متری ته کوچه داریم بدون پنجره و نور داریم به سختی زندگی میکنیم.دوسال پیش همسرم با کمک فامیلا و وام زیاد که هنوز داریم قسط و غرض میدیم ماشین ثبت نام کرد…که خدا خیرشان دهد اقوام برای سنگینی پرستاری من از دوش همسرم کم بشه همت کردن این ماشین به بدبختی بود گرفتیم ولی با آمدن ماشین شما یارانه ما کم کردین اعتراض هم کردیم ولی جوابی ندادید..ما تنها درآمدی که داریم همین یارانه و مستمری بهزیستی هست که همش رو همدیگه 10تومن هم نمیشه..از شما تقاضا دارم که یارانه ما به 400تومن مثل اول برگردانید چراکه ما نیازمند همین 400 تومان هستیم… و همچنین کالابرگ چون تحت پوشش بهزیستی هستیم..
    خواهشاً کاری کنید که ما اینقدر جلو فامیل و اقوام شرمنده نباشیم

    به این نظر امتیاز بده
  224. من خانواده چهار نفره هستم یارانه ما قطع شد من یه خانم خانه دار هستم بیماری ام اس دارم پسرم بیماری صرع داره تو این گرونی از پس دوا ودرمون برنمیایم پسرم بیکاره یه پسرم سربازه از خدمت که بیاد اونم بیکاره همسرم بیماری قلبی داره دارو مصرف میکنه،،حق ما این نیست یارانه مارو قطع کنن،،،دیگه ماشین و خونه رو همه دارن پس این دولت هم بیاد از مابگیره خیالش راحت بشه ماهم میریم تو کارتون میخابیم، کسی که سه تا مریض تو خونه داره تو خونه چهل متری با دوتا پسر جوون زندگی میکنه به نظر شما آقای پزشکیان محترم شما باید یارانه ای که حق همه مردم هست رو قطع کنیید،،

    به این نظر امتیاز بده
  225. با سلام واحترام بنده یه کارمند ساده با ۲۰ تومان حقوق چطوری دهک. ۱۰ شدم. لطفا. یارانه. منو پرداخت.کنید اوضاع. به شدت. خرابه تورو خدا نکنید.اینکار با مردم. کاری کردین با این تورم. مردم به نون شب محتاج شدن. تا. کی باید. ظلم کنین اقایا خانمی که دستت رو کلید قطع یارانه مردمه. روز قیامت باید جواب بدی. البته اگر. اعتقادی داشته باشی که نداری. اگر اعتقاد داشته به روز جزا قطع نمیکردی. من نمیبخشم کسی که اینکار کرده فقط یارانه. فک وفامیلتون و خانوداه آشنایان پرداخت میکنید . شما بهتر از من میدونین کسایی هستن درآمد میلیاردی دارن دارن یارانه میگیرن

    به این نظر امتیاز بده
  226. باسلام واحترام بنده کارگر شرکت هستم اجاره نشینم وماهی هم هفت میلیون کرایه میدم وخانواده چهارنفره می باشم ووضعیت آنچنانی ندارم چرا من دهک ۶بایدباشم درحالیکه خیلی هاوضعیت درست وحسابی درآمد آنچنانی ومال ومنال درست وحسابی ودهک ۳میباشند یعنی دهک پایین میباشند لذاازسامانه حمایت دولت خواهشمندم نسبت به این موضوع اقدامات لازم وبررسی کامل به عمل آورید با تشکر

    به این نظر امتیاز بده
  227. سلام من یک کارگرشرکت هستم و اجاره نشینم ونه مال ومنال درست وحسابی دارم ونه درآمد آنچنانی چرا بایددهک۶باشم درحالیکه خیلی هاوضعیت درست وحسابی دارندوهم درآمد آنچنانی ومال منال آنچنانی امادهک ۳میباشندازسامانه حمایت دولت خواهشمندم نسبت به این موضوع اقدامات لازم وبررسی کامل به عمل آورید با تشکر

    به این نظر امتیاز بده
  228. سلام من یک کارگرشرکت هستم و اجاره نشینم ونه مال ومنال درست وحسابی دارم ونه درآمد آنچنانی چرا بایددهک۶باشم درحالیکه خیلی هاوضعیت درست وحسابی دارندوهم درآمد آنچنانی ومال منال آنچنانی امادهک ۳میباشندازسامانه حمایت دولت خواهشمندم نسبت به این موضوع اقدامات لازم وبررسی کامل به عمل آورید با تشکر

    به این نظر امتیاز بده
  229. بنده یه خانواده چهار نفره هستیم که نه حقوقی دارم نه چیزی با ماشینم توآژانس کار میکنم الان چند ماهی هستش که یارانه من کم کردن از ۴۰۰تومان شده ۳۰۰تومان اجاره نشینم هستم ماهی ۱۵۰۰اجاره میدم نمی‌دونم چکار باید بکنم

    به این نظر امتیاز بده
  230. سلام.
    چرادهکبندیاراصحیح نمیکنند.
    الان چندماه هست اعتراض زدیم.
    بی سرپرست.معلول ودرمانده.
    لااقل چهاراسه بزنید یه ذره نفس باشیم.

    به این نظر امتیاز بده
  231. هنوز یارانه ی ما واریز نشده امروز ۲۱ماه خیلی نگرانم خودم مریضم دارو می‌خوام شوهرم کارگر خودمون مستاجر اگه ندن بدبخت میشم

    به این نظر امتیاز بده
  232. با سلام من یارانه اردیبهشت ها آبانو نگرفتم تازه ثبت نام کردم چیکار باید کرد فقط مال آذری مارال ریختند ممنون میشم راهکار شو بگید با تشکر از ریاست جمهوری اسلامی ایران

    به این نظر امتیاز بده
  233. سلام اقا شما روبه گلوی بریده حسین جواب اعتراض ماروبدید ازفروردین تا شهریورحساب نشده اطلاعات خانوارنیازمندی ما طبق تحقیقات محلی تاییدشدکمیته امدادقایمشهر فرمانداری اومدمحل شورا سفارش کردگفت بیا اداره نامه زدن بهزیستی کمیسیون پزشکی به علت اسیب دومهره ستون فقرات کمری تاییدشدمشکل دهک مانع شده از۵ تا ۳ نشه خدمتی انجام نمیشه پرونده کمیته امداد بلاتکلیف مونده نه میتونم کارکنم نه بیمه هستم هیچی هم ندارم مستاجرهم هستم این جوری پیش بره دخترم هم بایدترک تحصیل کنه ده ساله توان فرزنداوری ندارم توهمین یه دونه موندم پشیمونم بایدفکرفروختن

    به این نظر امتیاز بده
  234. سلام بنده معلول جسمی حرکتی هستم یارانه مهروابان بنده هرماه سیصدهزارکم واریز شده هیچگونه درامدووسیله ای هم ندارم‌بایدچکارکنم‌لطفابررسی فرماییدمتشکر

    به این نظر امتیاز بده
  235. سلام وقت بخیر من چندساله طلاق گرفتم و یارانمو جدا کردم ولی موفق نشدم حساب باز کنم تا امروز الان چندساله هیچ یارانه یا معیشتی دریافت نکردم ولی استعلام گرفتم زده تمام این سال ها از بانک مرکزی واریز شده من الان میتونم یارانه حداقل چندماه قبلو بگیرم؟؟؟؟ سلام وقت بخیر من چندساله طلاق گرفتم و یارانمو جدا کردم ولی موفق نشدم حساب باز کنم تا امروز الان چندساله هیچ یارانه یا معیشتی دریافت نکردم ولی استعلام گرفتم زده تمام این سال ها از بانک مرکزی واریز شده من الان میتونم یارانه حداقل چندماه قبلو بگیرم؟؟؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  236. این اطلاعات ثبت شده تو سامانه، معلوم نیست از کجا اومده و چه جوری حساب شده، درامد خونواده ما رو هم زوری ۳ میلیون تومنه و این‌ سامانه زده ۷ میلیون تومن، رو چه حسابی و بعد سود حساب بانکی مادرم ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومنه، به اشتباه زده ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پدرم سه تا انگشتای دست راستش قطع شده و تامین اجتماعی بهش ۱ میلیون و ۲۰۰ به خاطر مستمری جزئی میده و کارگرم هست که صاحب کارش زوری ۳ ماه به ۳ ماه ۵ میلیون به حسابش می‌زنه، ما چطوری ۷ میلیون درامد ماهیانه تو اون ۲ ماه داریم، رو چه حسابی؟
    چه کتابی

    به این نظر امتیاز بده
  237. سلام من وپسرم دوتایی باهم زندگی میکنیم شوهرم گذاشته رفته ومن هم درخواست طلاق دادم تا حالا واث یارانه ثبت نام نکردیم مستاجرم به خدا با صابخانه تو یه خانه کوچیک زندگی میکنم پس چرا اسم ما تو یارانه ثبت نمیشه تو را خدا رسیدگی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  238. من بازنشسته هستم و دومیلیون و سیصدهزار حقوق میگیرم چرا دهک ده هستم؟

    به این نظر امتیاز بده
  239. من بازنشسته هستم و دومیلیون و سیصدهزار حقوق میگیرم چرطوری دهک ده هستم؟

    به این نظر امتیاز بده
  240. سلام من تا الان هیچ وقت یارانه نگرفتم الان باید چیکار کنم تا بگیرم لطف کنید راهنمایی کنید ممنون

    به این نظر امتیاز بده
  241. سلام من تابه الان یارانه نگرفتم هیچ وقت الان باید چه کار کنم من هم مثل همه یارانه بگیرم

    به این نظر امتیاز بده
  242. چرااینجانب شامل دریافت یارانه میشتی نشده ام

    به این نظر امتیاز بده
  243. علت حذف ازدریافت یارانه چرااینجانب شامل دریافت یارانه میشتی نشده ام

    به این نظر امتیاز بده
  244. باسلام علی رغم اینکه چندباراطلاعاتم را کنترل کرده ام بازهم سامانه پیغام اطلاعات نادرست است رامیدهد چکار باید بکنم .

    به این نظر امتیاز بده
  245. سلام من سال ۹۴ تا ۹۷ در یک شرکت دولتی با کدملی حساب بازکرده بودم تنخواه شرکت استفاده می شد الان حدود ۵ سال است یارانه ام قطع شده است برای پیگیری چکارکنم

    به این نظر امتیاز بده
  246. من قبلا یارانه میگرفتم من یک فرهنگی بازنشسته میباشم چرا یارانه من قطع شده است لطفا یارانه مرا پرداخت کنید

    به این نظر امتیاز بده
  247. من قبلا یارانه میگرفتم من یک فرهنگی بازنشسته می باشم لطفا یارانه مرا پرداخت کنید

    به این نظر امتیاز بده
    1. یارانه جاماندگان واریز می‌شود

      ▪️ابراهیم رئیسی امروز دستور داده کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند، واریز شود.

      ▫️بر این اساس از میان ۱۰ میلیون نفری که یارانه جدید را نگرفته‌اند، تعدادی به زودی کمک معیشتی را دریافت می‌کنند. این افراد چه کسانی هستند؟ افرادی که تا پیش از این یارانه نقدی یا معیشتی را می‌گرفتند. شرط دوم واریز یارانه این است که افراد اعتراض خود به واریز نشدن یارانه را در سامانه اعتراضات، ثبت کرده باشند.|ایسنا

      به این نظر امتیاز بده
  248. خواهشن موضوع چیه من با حقوق ۴ میلیونی با ۴ سر عائله .چرا برام یارانه واریز نسده است

    به این نظر امتیاز بده
  249. سلام من همسرم مریض بیکار سن۶۸ سال من بامستمری تامین اجتماعی زندگی میکنم.۴ فرزند پسر بزرگم مستقل شده پسر دوم مهندس بیکار دوخترم لیسانس بیکار دوختر دومم که فرزند چهارم من ازدواج کرده. ۸سال است یارانه ام را قطع کردن.فرزند کار داره ماشین داره به پدر مادر چه میرسه خوب اونم باید زندگی خودش را بسازه.خواهشاکمتر زندگی مردم خوبتان را بالا پائین بکنید زندگی مسئولین و درآمد آنهارا مردم ندارن.پس انصاف داشته باشید

    به این نظر امتیاز بده
  250. سلام چرا یارانه اینجانب اردیبهشت پرداخت نشد

    به این نظر امتیاز بده
  251. معلم با ۲۷ سال سابقه. بچه هام درآمد دارند برای زندگی خودشان . خرجی منو نمیدن ماشین دلرند برای خودشان. چرا یارانه را قطع می کنند.

    به این نظر امتیاز بده
  252. من دبیر بازنشسته هستم با۳ پسر بیکار بالای ۳۰ سال یارانه ومعیشتی را قطع کردند چرا !؟

    به این نظر امتیاز بده
    1. سلام وارد سامانه بشید . کد ملی شماره حساب یارانه وارد کنید تا مشخص شود . احتمالا ماشین خارجی به نام فرزندتون هست. یا اینکه برداشت پول در حسابتون یا حسابهای پسراتون زیاد بوده

      به این نظر امتیاز بده
  253. سلام برای بنده نوشته شده بود دارای دو منزل مسکونی هستم آیا فرزند من احتیاج به خانه ندارد که در این زمینه بنده وام گرفتم وسند خانه ۶ دنگ می‌بایست بنام خودم میبود تا بتونم وام بگیرم در خصوص این که نوشته شده واحد صنفی دارم بفرمایید تشریف بیاورید تحقیق کنید بنده به عنوان کار فرما شدم تا بتوانم شغلی برای فرزندم ایجاد کنم فرزندی که ۶سال از سربازی آمده هنوز نتوانسته ازدواج کند وضع کاسبی هم خرابه با وام های مختلف که الان حدودا ۷ میلیون تومان دارم قسط وام خالی میکنم خودرو خانواده بنده مدل پایین وتا حدودی فرسوده است ویک مورد آن فقط پلاک ش بنام افراد خانواده من هست وخود خودرو سال، ۹۸ فروخته شده است بقول معروف بیرونش مردمو کشته درونش خودمون رو بنابراین آن چیزی که نوشته شده باید دیده شود چون دیدن حق است نه شنیدن بنده مستحق یارانه میباشم

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت