اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداری

نکات مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان و شاغلان

بسمه تعالی
نکات بسیار مهم در خصوص بیمه تکمیلی درمان
👇👇👇👇👇
۱_ همکاران محترمی که در طول قرارداد بازنشسته می شوند در صورت تمایل به ادامه پوشش بیمه بایستی تمامی حق بیمه خود و افراد تحت تکفل خود را با سهم دستگاه(هر نفر ماهانه ۵۶۰ هزارتومان) به صورت یکجا پرداخت نمایند.  
⚡️در فرض بازنشستگی از ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ حق بیمه هر نفر عضو بیمه تکمیلی تا پایان قرارداد ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ مبلغ ۶۷/۲۰۰/۰۰۰ ریال خواهد بود که بایستی توسط متقاضی بصورت یکجا در زمان مقرر پرداخت نماید.

۲_ همکاران محترم در صورت تمایل به بیمه نمودن والدین خود بایستی هر دو را تحت پوشش قرار دهند.

۳_آقایان محترم متاهل در صورت تمایل به پوشش بیمه ای خود ،بایستی همسر و فرزند یا فرزندان تحت تکفل خود را نیز بدون حق انتخاب بیمه نمایند .

۴_بانوان محترم ، در صورت تمایل به بیمه نمودن همسر و فرزند یا فرزندان تحت تکفل خود ، بایستی همه را با هم بیمه نمایند.(امکان بیمه گزینشی وجود ندارد.)

۵_ ❌لازم به ذکر است مهلت ثبت نام متقاضیان جدید عضویت (کارکنانی که در سال گذشته عضو بیمه تکمیلی درمان نبوده اند)تا ۱۰ مرداد ماه و به صورت غیر حضوری از طریق لینک ارسالی می باشد.
https://apps1.dana-insurance.ir
🚫 نكته مهم :پس از ثبت اطلاعات این دسته از همکاران و ثبت پيامك تاييد اطلاعات در سامانه فوق توسط همكار، بيمه شدگان با پيغام در انتظار تاييد رفاه منطقه مواجه خواهند شد،كه متقاضيان محترم در اين مرحله مي بايست تا تاييد كارشناسي تعاون و پس از آن تاييد بيمه شكيبايي نموده تا اينكه اطلاعات ايشان توسط،بيمه نيز تاييد شود تا درنهايت بتوانند از بيمه تكميلي استفاده نمايند.

۶_جهت عضویت بیمه تکمیلی داشتن پوشش بیمه پایه از طریق یکی از سازمان های بیمه گر الزامیست.

۷_بر اساس بررسی انجام شده اطلاعات تعدادی از همکاران جدید الاستخدام جهت عضویت جدید در سامانه بیمه بارگذاری نشده که به احتمال زیاد طی چند روز آینده مشکل مرتفع می شود.

۸_با توجه به تجربه سال گذشته ممکن است مهلت ثبت نام و انصراف بیمه تمدید نشود.لذا شایسته است در اسرع وقت زمان مقرر نسبت به عضویت یا انصراف اقدام فرمایید.

۹_مدیران محترم با توجه به بازخورد های دریافتی از تعدادی از همکاران در سنوات گذشته ، شایسته است نسبت به اطلاع رسانی به موقع و قابل استناد به پرسنل شاغل در آموزشگاه خود اهتمام بسیار ویژه ای بعمل آورند

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید