بانک ملی ایران؛ آغاز دور جدید طرح اعتبار ملی با تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی
بانک ملی ایران در ادامه طرحهای حمایتی خود، دور جدید طرح اعتبار ملی را با افزایش سقف تسهیلات بانکی به ۷۰۰ میلیون تومان آغاز کرد. این طرح که بهصورت کاملاً غیرحضوری قابل دریافت است، با هدف حمایت از رونق اقتصادی، تأمین نیازهای مالی و تقویت خدمات نوین بانکی ارائه میشود.
جزئیات طرح اعتبار ملی بانک ملی ایران
بر اساس اعلام بانک ملی ایران، شرایط دریافت این وام بسیار ساده است:
- سقف وام: تا ۷ میلیارد ریال (۷۰۰ میلیون تومان)
- نرخ سود: در سه سطح ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد
- مدت بازپرداخت: از ۱ تا ۵ سال، بهصورت انعطافپذیر
- روش دریافت: کاملاً غیرحضوری از طریق سامانههای آنلاین بانک ملی ایران
هدف و مزایای طرح
افزایش سقف از ۵۰۰ میلیون به ۷۰۰ میلیون تومان با هدف حمایت بیشتر از مشتریان و ایجاد فرصتهای بهتر برای سرمایهگذاری، توسعه کسبوکارها، خرید کالا یا خدمات و تأمین نیازهای مالی شخصی انجام شده است. این رقم در نظام بانکی کشور جزو بالاترین سقفها محسوب میشود.
ارتباط با طرحهای پیشین
این اقدام پس از استقبال گسترده از طرح «مهربانی ملی» صورت گرفته و نشاندهنده تلاش بانک ملی ایران در جهت تقویت جایگاه خود در حوزه تسهیلات نوین و خدمات غیرحضوری بانکی است.
ویژگی کلیدی
مهمترین ویژگی طرح اعتبار ملی فرآیند کاملاً غیرحضوری دریافت وام است؛ خدمتی که علاوه بر صرفهجویی در وقت و هزینه، باعث ارتقای اعتماد عمومی به بانک ملی ایران شده است.
جمعبندی
بانک ملی ایران بار دیگر با اجرای طرح اعتبار ملی و افزایش سقف وام به ۷۰۰ میلیون تومان، در مسیر حمایت از مشتریان و رونق بخش اقتصاد کشور گام برداشته است. شرایط آسان، سودهای متنوع و بازپرداخت انعطافپذیر این طرح را به یکی از گزینههای جذاب برای متقاضیان وام در سال ۱۴۰۴ تبدیل کرده است.
خودتونو بیچاره نکنید
زمان دریافت وام رو کمتر کنید .ممنون
خواهش میکنم خبرهای تان دورق نباشد.
الان همین وام ۷۰ مسلیو تومنی چه طور باید ثبت نام کرد؟
عرض ادب و احترام
بازنشسته ی آ.پ هستم و به وام نیاز دارم لیکن سود پرداختی برای وامهای که می دهید بسیار بالاست.متاسفانه شما از افرادی که در امد بالایی ندارند سود با درصد بالا دریافت می کنید و از کسانی که سرمایه های کلان دارند و بانک از پولشان مراقبت می کند سودهای کلان می پردازید. و کاملا برعکس عمل می کنید.من تا به امروز هیچگاه از بانک وامی با بهره و ربای بالا دریافت نکردم و نمی کنم.نیاز دارم اما قرار نیست که پرداخت سود بالا جیب سرمایه داران را پر کنم.
چندتا ضامن میخواد؟
یک رسم بدی که بانک ملی داره هیچ ضامنی رو قبول نمیکنه مگر اینکه حقوق بگیر از بانک ملی باشه و این کار رو واسه وام گیرنده سخت میکنه
با سپاس از مسئولین بانک ملی ، خیلی از مردم به این وام نیاز دارن و زندگی شون را بسازن اما پولی برای سپرده ندارن و این عده همیشه زیر پا له میشون وکسی نیست به دادشون برسه لطفا یه فکری هم به حال اونا بکنین بی نهایت از لطف شما ممنونم
اپلیکیشن بام نصب کنید
چند درصده
درود عزیزان بابک زنجانی میلیاردها تومان ودلار از بانک مختلف وام گرفت ریالی هم واریز نکرد که حکم اعدام گرفت راست راست. در مالزی 50شرک ثبت کرد الانم به بانکا وام میده تاکسی تویوتا هیبرید وارد کرده که سازمان تاکسیرانی تهران اجازه فعالیت نداد بردد۰ کرج این عدالته یه بدبخت مستاجر 50تومن وام میخوادقانون سخت گیرانه اعمال میشه باباش میاد جلوچشش
سلام لطفا شرایط پرداخت ولینک ثبت نام را ارسال کنید
سلام مردم ایران زمین
عنوان وام را درشت مینویسند اما جزئیات را نمی گویند که وقتی میپرسی میگویند برای وام 700 میلیون تومانی باید 700 میلیون تومان چندین ماه در حساب داشته باشی مردک اگر پول داشتم مرض داشتم وام بگیرم
امیرنظری
سلام و احترام. من یک زنه جوان با شوهرم کم سن و سال هستیم این موقع داریم سخت زندگی میکنیم مستاجر هستیم همیشه کم میاریم الان باید پول پیش خونه بدیم نداریم بانک ملی حساب داریم ولی گردشه زیادی نداره بتونیم وام بگیرم اگه امکان هست این پیام منو بخونید و پیگیری کنید. تشکر
سلام واقعن اگر وام هست من نیاز دارم
شرایط چگونه هست من شغلم آزاد هست واقعن نیاز داریم البته اگر شرایط خوب باشه
شرایط چگونه هست
من میخوام وام بگیرم چطوری بگیرم الان هیچ کس ضامن نمیشه چکار کنم با دوتا بچه با کارگر حقوق کم
چرا واضح توضیح نمیدید فقط جنبه تبلیغ برای بانک دارد
نیاز ب وام داریم ک در این شرایط سخت بتونیم راه حلی پیدا کنیم
بسیار عالی است . اما متا”سفانه وقتی به شعب بانکی که حتی پول بالای ۱۰۰ میلیون دارم ،مراجعه می کنم ، مطلقا”اینگونه نیست واین وعده دروغ است
سلام همیشه تعریف میشه ولی وقتی در خواست میکنی صد تا مانع جلو میاد تا حالا چندین وام درخواست کردم ولی وقت خودمو هدر دادم
لطفا طریقه وماندگاری چه مبلغی درچه مدتی میشه ۷۰۰ تومان را گرفت چون توضیحات بالا کافی نبود
سلام خوبین وام اعتبار ملی 700ملیونی غیر فعال بود الان فعالش کردن کسی خبرداره اگه کسی خبردار شد خبربده
سلام منچندسال کارتخوان بانک ملی دارم نیاز به وام هم دارم زیاد ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
لینک ثبت نام را ارسال کنید
بدون ضامن
بدون چگ صیادی هم میدین
یا وقت برای باز نشستگان
چندین سال هست حساب دارم بانک ملی و گردش داره آیا به من تعلق میگیره
چندین سال هست حساب دارم بانک ملی و گردش داره آیا به من تعلق میگیره
سلام ودرود
واقعا عالی ممیتونه کلی از مشکلات را درپوشش خودش قرار بده تشکر فرواوان از دست اندرکاران این مجموعه
رضا جان 2000تومن میدادی کاندوم 5تا بچه چ خبره ؟ دکتر مهندس ها هم 90درصد یه دونه دارن
سلام ملی یعنی برای کل ملت آیا ب فقط کارفرماها تعلق میگیره یا کارگرها طرحی بدید ک واقعا ملی باشه…
سلام
ببخشید که اینجور میگم ولی اینا وام نیس همش نزوله من که یک کارگر هستم خرجم به آخر ماه نمیرسه چطور باید حسابم پول بخابونم یا حسابم کار کنه که وام بگیرم.دکتر مهندس که نیاز به وام ندارن.مگه میشه وام رو طبلیغ کرد .یعنی بانکها برای مردم دل میسوزانند.واقعه که
با سلام و دعای خیر..نیاز وام داریم وحساب مان فعال
مقام محترم خواهان واریز وام با سود کم هستیم
سلام مثل من کارگر که نمی تونم وام بگیرم چون گردش حساب جواب گو نیست باید بریم وام دست دوم مهربانی از کسانی بگیریم که ۱۵۰میلیون به ما میدن ولی قسط ۳۰۰ میلیون باید بدیم ،این چه مهربونی هست که با پنج تا بچه مستاجر این بلاها باید سر مون بیاد
من این حساب دارم میشه بگید چطوری ثبت نام کنم
خوبه اگه نخواد پول بزاری
واقعا که ما ایرانیها چقدر ساده و فراموش کاریم آخه کدوم حرفهای این مسولین حقیقت داشته صدها آگهی میکنند وقتی میری بانک میگن همچن طرحی ما نداریم یا شرایط اونقدر سخته که شامل حال ما مردم عادی نمیشه چند وقته منت سر رانندهها گذاشتن گفتند روی برگ سبز کامیون 400 میلیون وام میدن رفتم بگیرم گفت 90 میلیون باید اول امتیاز بخری دو مرحله اعتبار سنجی داره اقساط هم 12 ماهه 300 دستمونا میگیره نزدیک 500 یک ساله باید پس بدیم ی حسابی کردم دیدم نزول خوره انصافش بیشتره ازش گرفتم
خیلی عالی
سلام من خیلی وقته بیکارم احتیاج به وام دارم زحمت بکشید راهنمایم کنید ممنونم
سلام تا پول زیاد بلند مدت توی بانک نزاری این وام ها به آدم تعلق نمیگیره با این تورم وحشتناک آدم بیاد 6ماه 400میلیون یا 500 میلیون پولشو 6ماه تو این بانکها بخوابونه، خب میگه کم عقلیم خدای نکرده سودش و همه طرفه بانک میبره چه از سود پول شمایی که میتونید تواین مدت طلا بخرید و خیلی سود کنید ازون طرف بانک میخواد بهت وام بده اینقدر روی ضامنین اذیتت میکنه تا تو پشیمون بشی بخاطر وامی که حدودا حساب کنی 27درصد بايد به بانک چند سال سود هم بدی
9 لطفا شرایط پرداخت ولینک ثبت نام را ارسال کنید..
سلام واقعا من کسی ندارم که ضامن بشه برای وام تحت بوشش کمیته امدادهستم توخونه اجاره ای دوتا دختردارم شوهرم فوت کرده چیکارکنم
توروخدابهم زنگ بزنید اگه شد
آیا امتیاز وام اعتبار ملی را میتوان به افرادی بجز اقوام انتقال داد یانه
وام 700 میلیون تومانی
سلام
بخش خدمات را وسیعتر ببینید من خانه گلی دارم که ۱۵سال است کاه گل پشت بام وتعمییر دیرارهای رطوبتی آن صورت نگرفته حداقل بتوانم با این وام آن را بازسازی،تعمیر کنم
سلام
توضیحات تکمیلی کجاست؟!
چقدر حداقل باید پول گذاشت و سپرده گذاری نمود؟!
بعد از چند ماه و چند برابر پول خودمان، وام می دهید؟!
آیا سپرده ما، قفل میشود یا اینکه میتوانیم با نامی که بما پرداخت میکنید، برداشت کنیم؟!
جدول باز پرداخت کجاست؟!
لطفا شفاف و کامل اطلاع رسانی کنید
چون با مراجعه به بانک، جواب درستی حاصل نشده!!!!
عرض ادب احترام همچی فرمودید ولی هیچ توضیحی یا فرمی برای در خواست وجود نداره
من به عنو ان یه ایرانی به همه هم وطنام میگم هیچ سازمانی هیچ بانکی به فکر رفاه مردم نیست گول نخورید این تسهیلات ها فقط برای خودشونو بچه هاشونه حاضرم قسم بخورم بدبختی و فقر این ملت باعث خوشحالی این بالادستیاست بعنوان یه جوان که هیچ امیدی به زندگی ندارم تنها ارزوم اینه همه این ادمایی که بعنوان خدمتگذار ملت خودشونو معرفی کردن فقط برای اینکه جیباشونو پر کنن نباید یه روز خوش داشته باشن مرگ باید براشون عروسی بشه یروزی اگر خدایی وجود داشته باش
فقط حرف می زنند
واقعا فقط درتصورات خودبانک هست وبرای یه عده دوست واشنایان خودشون..فقط سرکاری…بانک مهربانی تمام مراحلشورفتم گفتن بایدسقف واگذاریت بین ۴۰۰تا۵۰۰میلیون باشه وبعد۶ماه اگرامتیازت به حدرسیدشایدبدیم.اگرنیازنبودکه وام نمیگرفتیم یااگرداشتیم چرادنبال وام ودرفکر۴۰۰که ۳۰۰دریافت کنی..مردم رو توروخدا الاف وسرگردان نکنید.اسم وامتون روبگذاریدمخصوص نورچشمیها
این راهکار برای سودجویی مدیران رده بالا و نوکیسه است. یه طرح نشدنی تصویب میکنن ، بودجه تامین میشه و در آخر خودشون یکجا بالا میکشن. عوام هم فقط از پشت ویترین حسرت میخورن
الان امتیاز مهربانی بخوای بخری از ۳۰۰م تنها ۱۵۰ دستتو میگیره اون سرمایه داری که هر ماه سود پولشو میگیره ی امتیاز به حسابش ثبت میشه که اونم خدا تومن میفروشه اینه نظام سرمایه داری که پولدار ثروتمند تر میشه و فقیر تهی دست تر بقیه بانک ها هم به این صورته نصف مبلغ وام رو دلال هایی که نماینده بانکها هستن برمیدارن بعد میگن وام آسان و بدون بهره واقعا مسخره است
چندتومن باید بزاری چندماه بمونه بعدنسبت به امتیازی ک داری وام بهت تعلق میگیره،همه دروغه، اگرپس انداز داشتم وام میخواستم چیکار
درود به شما باید چجوری درخواست وام کرد
ایا احتیاج به امتیاز دارد؟
حرف حق نمیشه زد من متنی بعنوان وامی در کار نیست اگه باشه برا مردم عادی نیست گذاشتم ثبت نشد
این وام تصویب شده برا مدیران و مسئولان وگرنه اشخاص معمولی نمیتونن قسطش رو بدن
سلام دوستان دولت مردان فقط کاری کنیددراین زمان سرمایه داران سرمایه دارفقرابی پول اواره سردرگم من که ۱۸میلیون حقوق میگیرم چطوری قسط ۲۵میلیونی پرداخت کنم این کشوربامدیرانشان فقط ضعیف کش هستندعیناکدخدای قدیم دهاتیهاتمام مدیران برای پول دارهاکارمیکنندباتوجه به اینکه تمام زحمات ازاول انقلاب تاالان ندارهامتقبول شدندولی شیرینش مال سرمایه دارهاوهرکسی پارتی داشته باشد.البته آنهاست فقرابیچاره هستند.اما هم توکل برخداداریم بازهم خداکرمی روحمان ورحیم است
ایا میشه ۳۰۰ میلیون بگیریم قسط ۳۰۰ملیون چقدره
سلام
عرض ادب
ببخشید
چند ضامن میخواد
ایا میشه ۳۰۰ میلیون بگیریم
با حقوقهای ریالی چطوری میشه وامهای دلاری گرفت خدا نگذره این مسئولین بی درایت
من خواهان این وام هستم خلبان بازنشسته هواپیمایی آسمان هستم و حقوق من نزدیک هشتاد میلیون تومان میباشد
حقوق ها ۲۰ میلیونی و اقساط وام برای ۵۰۰ میلیون ۲۵ میلیون نه تنها نباید خورد و زندگی کرد بلکه اگر زنده ماندیم کلی هم قرض کرده ایم تا اقساط را واریز کنیم خدایی مردم رو چی فرض کردید ی نگاه ب سقف حقوق ها کنید ما بعد از افغانستان هستیم هیچ جای دنیا حقوق ۲۰ میلیونی با تورم هزار درصدی ندارد
وام طرح مهربانی که ۳۰۰م تومان بودمیگفتن بدون ضامن وبدون همه چیزقراربودبدن که نمیدن ۷۰۰م تومان پیشکش چراهمه چیزتون دروغه من همه ی راه هارورفتم هیچی بهم ندادن دروغی پیش نیست
سلام چندتا ضامن میخواد چند وقت طول میکشه واریز بشه به حساب قسط بندیش چطوره
سلام
اگر انجام بشه خیلی عالیه متاسفانه موقع گرفتن هزار چالش برات ایجاد می کنن که کاملا منصرف بشی
سلام اگر کسی از وام مهربانی استفاده کرده و در حال پرداخت اقساط هست از این طرح می تواند استفاده کند
سلام الان من بخوام وام بگیرم چکار کنم؟
با سلام و احترام ، ای کاش بجای این وامها وام ازدواج جوانان ناکام و فلک زدە و نسل سوختە ایران زمین را سهل و سریع می کردید برای وامی کە مستحق گرفتن آنند کە در عرض چند روز دریافت کنند باید چند سال در صف وام ازدواج بمانند پولیکە کمک شایانی بە بهبود زندگی زندگی جوانان خواهد کرد وامیکە حق مسلم جوانان ناکام این دورە و زمانە است از آنها دریغ می کنید و در صفهای طولانی بانکها کە مسبب آن بانک مرکزی است نگە میدارید .چراغی کە بە خانە رواست بە مسجد حرام است ابتدا نیازهای اولیە جوانان این مرز و بوم برآوردە کنید بعد بە فکر دیگران باشید . متشکرم
سپرده سرمایه چه مبلغی هست ؟
باید این قدر حساب شخص تراکنش مالی داشته باشد.وحساب او پر پول باشد. که بتواند وام 700میلیونی بگیرد. به درد طبقه اشراف میخورد. آنها هم که به وام نیاز ندارن.
سلام و درود و سپاس
شرایط وام که ذکر شده چگونه هست
ودر ضمن بنده یه حساب جاری و یه حساب قرض الحسنه در بانک ملی دارم
شرایط وام چطوریه چقدر سپرده میخاد
درخواست وام ۷۰۰میلیون تومن آنلاین غیر حضوری بگیرم از بانک ملی
سلام خوبی من درخواست وام دارم ۱۰۰میلنون تومن آنلاین بگیرم غیر حضوری بدون پیش پرداخت نقدی بگیرم با کدملی میشه یا سفته از بانک ملی