پاسخ به چند سوال مهم
سوال ۱- ایا در این ماه احکام جدید صادر می شود .
پاسخ با توجه به تصویب افزایش حقوق ۲۰ درصد بصورت حقوق پلکانی
و تهیه برنامه سیستمی آن وارسال آن احتمالا آن خیلی کم می باشد و احکام جدید در خردادماه احتمالا صادر می شود
————–
سوال ۲- ایا شخصی که چند ماه دیگر لیسانس می گیرد ایا می تواند درآزمون استخدام آموزش و پرورش شرکت کند. ومهلت ثبت نام کی می باشد
پاسخ خیر
چون محدودیت زمانی داریم
داشتن مدرک کنونی لازم وضروری می باشد مهلت ثبت نام آزمون استخدام آموزش وپرورش تا چند روز دیگر (۳۱ ارذیهشت ماه) تمام می شود وآزمون استخدام
در ۱۵ تیرماه برگزار می شود ضمنا نمون سوالات استخدام آموزش وپرورش سوالات مصاحبه در این سایت می باشد www.soolat.ir
جمعه دیگر سوالات مهم در همین سایت www.apahkam.ir پاسخ دهنده کارشناس امور اداری
قابل توجه سایت های فرهنگیان
هر گونه کپی برداری از این سایت ، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد