🗓افزایش ۳.۵ تا ۶ میلیون تومانی حقوق معلمان در طرح رتبهبندی
منادی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳٫۵ تا ۶ میلیون تومانی حقوق معلمان در فصل جدید طبق متناسبسازی و رتبهبندی خبر داد و گفت:
دو هفته قبل از اتفاقات اخیر با هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت، هر معلم به طور علیالحساب حدود ۸ تا ۱۵ میلیون تومان این مبلغ را دریافت کرد.
سلام والا داخل حکم ک منتشر کردن فوق العاده رتبه بندی رو ۱۵۰۰ زده بودن .فک کنم تا ۳۵۰۰ ک حداقلشه و گفتن ۲تومن فرق داده🤔🤔
این آقای منادی اصلا انگار هیچی از حقوق یا کلا اعداد و ارقام نمیدونه ، وقتی هیچ کاره ای و خبر درست رو نمی
این خبر کذب محض است ما که چنین مبالغی را دریافت نکردیم
درو
رارمیدید….