آخرین خبر از پاداش بازنشستگی فرهنگیان
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

آخرین خبر از پاداش بازنشستگی فرهنگیان

پرداخت معوقات بازنشستگی به شکل اقساطی
آخرین خبر از پاداش بازنشستگی فرهنگیان   فایل پاداش پایان خدمت برگشت خورده و یه اشکالاتی داره تا ۱۸ مهر جمع بندی میشه که یه قسمتیش به همراه حقوق پرداخت شود ازجمله اشکالات ۱_فوق العاده تمام وقت که توی فوق العاده ویژه بود نباید در پاداش تاثیر گذار باشد ۲_حذف تفاوت تطبیق از بندهای مشمول […]

آخرین خبر از پاداش بازنشستگی فرهنگیان

 

فایل پاداش پایان خدمت برگشت خورده و یه اشکالاتی داره تا ۱۸ مهر جمع بندی میشه که یه قسمتیش به همراه حقوق پرداخت شود

ازجمله اشکالات
۱_فوق العاده تمام وقت که توی فوق العاده ویژه بود نباید در پاداش تاثیر گذار باشد
۲_حذف تفاوت تطبیق از بندهای مشمول پاداش

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیاز: 25

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. قانون گذارگفته پاداش شامل تمام بندهای آخرین حکم شاغلی که بازنشسته بابت آنها کسورات بازنشستگی درزمان شاغلی پرداخت کرده تفاوت تطبیق هم بابت اون بازنشستگی پرداخت شده درپاداش های سالهای قبل هم به پاداش اضافه شده به اون آقا که فایل پاداش وبرگردونده گفته تطبیق بایدحذف بشه لطفا ماده قانونی که میگه تطبیق هم جزء پاداش محاسبه میشه رونشونش بدیداگه ستادهم ازماده قانونی بی اطلاع حرفی برای دفاع ازحق قانونی بازنشسته نداره به این بزرگوار بگید توی اینترنت سرچ کنه براش میاره لطفااجازه ندیدبعداز۱۳ماه پاداش بی

    به این نظر امتیاز بده
  2. سلام چرا بعداز۱۳ماه تاخیربجای دادن دیرکرد تازه کم میکنن وتازه قسمتی ازآن را میدند چطورقسط وام رادیرکردش راساعتی حساب میکنند یک بوم ودو ۱۴۰۰فرهنگی تااین اندازه ؟

    به این نظر امتیاز بده
  3. لطف میکنی و.تاحالاکهتحویل فرهنگیان داده ای حالام که خبرخوشحالی اینه ؟کم میکنی

    به این نظر امتیاز بده
  4. بالاخره پاداش در مهر ماه پرداخت می‌شود یانه .دیگر بس نیست هی گفتید واریز شد و ….هر موقع پرداخت کردند خبر آن را بنویسید معلمان و خانواده آنان را عذاب ندهید یکسال منتظر پاداش هستیم تا بعد سی سال یک پراید بگیریم وبدهی خودمان را صاف کنیم به امید آن کلی بدهی آوردیم

    به این نظر امتیاز بده
  5. فقط میخوان الکی زمان هدر بدن طولش بدن که یعنی ما داریم کاری انجام میدیم

    به این نظر امتیاز بده
  6. بعداز ۱۳ماه حالا یادشون افتاده کم کنن برای کم کردن زرنگن ولی برای اضافه کردن هزار بهونه میارن

    به این نظر امتیاز بده
  7. بعد یک سال ، به جای جبران طوفان تورم ، از حق مون کم هم میکنن !

    به این نظر امتیاز بده
  8. بندهای دیگر رو هم حذف کنن …
    اصلا هیچی ندن هم ، کسی حرفی نداره…
    تو کز محنت دیگران بی غمی …

    به این نظر امتیاز بده
  9. خیلی خوب جهت ادامه تاخیردرپرداخت پادارتبه بندی اولاتمام وقت وهمه مشمولین ندارنددوما تفاوت تطبیق که بابت آن بازنشستگی پرداخت شده

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت