آغاز شارژ اعتبار کالابرگ با تغییرات از فردا تا ۲۵ خرداد
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

آغاز شارژ اعتبار کالابرگ با تغییرات از فردا تا ۲۵ خرداد

⏪آغاز شارژ اعتبار کالابرگ از فردا تا ۲۵ خرداد وزارت رفاه اعلام کرد: 🔹مرحله یازدهم کالابرگ الکترونیکی از روز جمعه ۱۵ خرداد آغاز و حساب سرپرستان خانوارهای با انتهای کد ملی ۰، ۱ و ۲ و خانوارهای حمایتی و نیروهای مسلح شارژ خواهد شد. 🔹از روز ۲۰ خرداد حساب خانوارهای با انتهای کد ملی ۳ […]

⏪آغاز شارژ اعتبار کالابرگ از فردا تا ۲۵ خرداد

وزارت رفاه اعلام کرد:
🔹مرحله یازدهم کالابرگ الکترونیکی از روز جمعه ۱۵ خرداد آغاز و حساب سرپرستان خانوارهای با انتهای کد ملی ۰، ۱ و ۲ و خانوارهای حمایتی و نیروهای مسلح شارژ خواهد شد.

🔹از روز ۲۰ خرداد حساب خانوارهای با انتهای کد ملی ۳ تا ۶ و از روز ۲۵ خرداد با انتهای کد ملی ۷ تا ۹ شارژ می‌شود.

🔹هموطنان می‌توانند تا پایان تیرماه از اعتبار خود برای خرید اقلام کالابرگی استفاده کنند.

آدرس رفاهیات در بله👇👇حتما عضو شوید

https://ble.ir/refahiyatkhabr

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 2761

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. الان این تغییر کجای خبر بود که من ندیدم دیگه یه تومن کالابرگ که این همه آب و تاب نداره میشه ۶ تا پفک ،این مبلغ هزینه صبحانه یه خانواده ۴ نفره برای نهایت یک هفته هم نمیشه قرار بود که تغییر کنه اما مثل اینکه 😞😞😞😞

    به این نظر امتیاز بده
  2. به هر خانوار ده میلیون می‌دادین نفری یه تومن چکار کنیم😭😭😭😭😭

    به این نظر امتیاز بده
  3. سلام
    این کالا برگ یه توهین به من و مردم کارگر هست.
    تخمه آفتاب گردان شده کیلو یی ۸۰۰ هزار تومن. خنده داره،تخمه شده ۸۰۰ هزار تومن. یه کم فکر کنید،من ۸سال قبل با ۲ونیم میلیون ماشین خریدم،الان میشه ۳کیلو تخمه خرید،همه چی وحشتناک گرون شده ،با سهام معیشتی یک نفر یک کیلو تخمه میشه خرید،،این چه وضعیتی که داریم،اجاره خانه ،بیکاری ،پول پیش ،خرج بچه،خرج خونه،تا کی بتونیم با چندرغاز حقوق ماشین و خونه یخریم،آرزوی خونه و ماشین رو باید به گور ببریم،والا من حاضرم امروز بمیرم تا چند روز بعد،دیگه طاقت و توان کار الکی و بی فایده توی این گرونی رو ندارم.

    به این نظر امتیاز بده
  4. از دولت و وزیر رفاه می خواهم که مبلغ کالا برگ را افزایش بده واقعا ما شرمنده خانواده میشیم به ریال حقوق می گیریم به دلار خرج می حنیم

    به این نظر امتیاز بده
  5. این الان خیلی مهم بود مردم منتظر اضافه شدن هستن با این گرونیها

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت