آموزشوپرورش: برگزاری کلاس حضوری در مدارس غیردولتی فعلاً ممنوع است
به گزارش کارگزین خبر
رئیس سازمان مدارس غیردولتی از ممنوعیت ادامه فعالیت حضوری این مدارس خبر داد و تأکید کرد که آموزش تا اطلاع ثانوی فقط بهصورت مجازی انجام میشود.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی، تمامی مدارس غیردولتی موظفاند آموزش را صرفاً بهصورت مجازی برگزار کنند و برگزاری هرگونه کلاس حضوری در این مدارس ممنوع است.
وی از خانوادهها و دانشآموزان خواست در صورت مشاهده فعالیت حضوری در مدارس غیردولتی، موضوع را به مراجع مربوطه گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.
به گفته رئیس این سازمان، دو مدرسه غیردولتی که اقدام به برگزاری کلاسهای حضوری کرده بودند، توسط بازرسان مورد بررسی قرار گرفتند و به مدارسی که در پایه دوازدهم آموزش حضوری ارائه میدادند، تذکر رسمی داده شد.
⚠️ اطلاعیه مهم
هرگونه برگزاری کلاس حضوری در مدارس غیردولتی برخلاف دستورالعملهای فعلی آموزشوپرورش بوده و قابل پیگیری و برخورد قانونی است.
این چه عملیات روانی هست سردانش آموزان دوازدهم درمیارین؟یه امتحان داخلی برگزارکنین دیپلمشونوبگیرن وهرکسی دوست داشت بره رشته های بدون کنکوربخونه؛اوضاع آرام شد مثل دهه های قبل کنکوربدون شرط معدل برگزارکنین تموم بشه بره دیگه!حالا دوساله شرط معدل وامتحان نهایی اومده وحی منزل نیست که برای اجرایش دارین ملتوزجرکش می کنین!