آموزش مدارس قطعاً در مهر حضوری نیست/شاید آبان مدارس به شکل مدیریتشده، باز شوند
محمد محسنبیگی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش :
? با توجه به وضعیت فعلی بیماری فعلاً تصمیمی برای بازگشایی حضوری گرفته نشده است.
? هماکنون با قطعیت میتوانیم بگوییم که در مهرماه آموزش حضوری نیست، اما اینکه وضعیت آبان چطور باشد، بستگی به وضعیت ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.
? اگر شرایط مناسبتر شود ممکن است از آبان سال ۱۴۰۰ به شکل مدیریتشده مدارس برای کلاس حضوری بازگشایی شود، اما اگر باز هم مشکل داشته باشیم، امکان تأخیر مجدد وجود دارد.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی