✳️سوال:
امسال اگر در دانشگاه سراسری
قبول بشبم و بعدا انصراف بدیم میتونیم دوباره دانشگاه دولتی شرکت کنیم ؟
محرومیت نداره ؟
و اینکه جریمه هم باید پرداخت کرد؟
✅پاسخ:
دانشجوی دوره روزانه، در صورت پذیرفته شدن در کنکور سراسری (دانشگاه روزانه)، می تونه از دانشگاه انصراف بده و در دانشگاه جدید ثبت نام کنه
محرومیت نداره
و جریمه ای هم پرداخت نخواهد کرد
ولی تعهد دانشگاه قبلی به میزان تعهد در دانشگاه جدید اضافه میشه.
ولی در صورتی که در دانشگاهی به غیر روزانه پذیرفته بشه و قصد انصراف از دانشگاه روزانه رو داشته باشه، باید جریمه پرداخت کنه.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی