آیا ثبت‌نام مجدد استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۵ماده ۲۸داریم
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

آیا ثبت‌نام مجدد استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۵ماده ۲۸داریم

آیا ثبت‌نام مجدد استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۵ماده ۲۸داریم بله، ثبت‌نام مجدد برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق ماده ۲۸ معمولاً فقط در صورتی انجام می‌شود که: مهلت اولیه ثبت‌نام تمام شده ولی ظرفیت تکمیل نشده باشد یا تعداد داوطلبان کمتر از نیاز اعلام‌شده باشد. دفترچه اصلاحیه منتشر شود؛ مثلاً رشته‌ها یا شهرهای […]

آیا ثبت‌نام مجدد استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۵ماده ۲۸داریم

بله، ثبت‌نام مجدد برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق ماده ۲۸ معمولاً فقط در صورتی انجام می‌شود که:

  1. مهلت اولیه ثبت‌نام تمام شده ولی ظرفیت تکمیل نشده باشد یا تعداد داوطلبان کمتر از نیاز اعلام‌شده باشد.
  2. دفترچه اصلاحیه منتشر شود؛ مثلاً رشته‌ها یا شهرهای جدید اضافه گردد.
  3. سازمان سنجش یا خود آموزش و پرورش برای رفع مشکلات سامانه یا فرصت دوباره به جاماندگان، تمدید یا ثبت‌نام مجدد را اعلام کند.

🔍 در سال‌های اخیر، این ثبت‌نام مجدد معمولاً چند روز پس از اتمام مهلت نخست و با اطلاعیه رسمی سازمان سنجش یا جهاد انجام شده و برای همه داوطلبان آزاد بوده است

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیاز: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. من خرداد یا تیر ۴۰۵ لیسانس میگیرم.آیا تو استخدامی دی که قراره بیاد میتونم شرکت کنم؟یا سال آینده بازم استخدامی ماده ۲۸ هست؟

    به این نظر امتیاز بده
  2. سلام
    کسانی که غایب بودند
    بنظرم حضوری از قسمت استخدام وزارتخونه
    در میدان فردوسی کوجه محمدی پیگیر بشوید
    طبقه دوم

    به این نظر امتیاز بده
  3. من دوبار کنکور سازمان سنجش دادم توی دوتا دانشگاه دولتی با معدل بالا درس خوندم، توی شهرمم معلم ندارن از هزار راه دور میارن میبرن، واقعا من بدون سهمیه چکار میتونم بکنم ؟!!!!

    به این نظر امتیاز بده
  4. اخبار استخدامی آموزش و پرورش رو از کجا باید دنبال کرد که به موقع با خبر بشیم به علت کمبود وقت و مشغله زیاد نتونستم آمادگی امتحان رو کسب کنم

    به این نظر امتیاز بده
  5. آیا باز هم ضریب شاغلین اعمال میشه؟؟ خب داوطلب آزاد هرچی بخونه بهش نمی‌رسه که آیا رقابت آزاد با سابقه دار عادلانه س؟ آیا نباید از قبل گفته بشه که هدف جذب حق التدریس هاست تا بقیه الکی وقت و هزینه نکنند والکی امیدوار نشوند هر آزمونی که رد میشی امید هاست که می‌میرند ، امسال حق خیلیا ضایع شد ،

    به این نظر امتیاز بده
  6. سلام
    امسال شهر ما دو نفر میخواست رشته ما رو منم آزاد شرکت کردم و کتبی قبول شدم اما ۵۰ امتیاز نسبت به فرد دوم جلو تر بود ولی ایشون مصاحبه رو خوب زدن و قبول شدن
    ولی تو سهمیه ای کسی شرکت نکرد این امکان هست که سال دیگه به عنوان آزاد بگیرن دو باره؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  7. سلام من امسال شرکت کردم قبول شدم اما برا مصاحبه چون همه مراحل پیامک میشد منم منتظره پیامک مصاحبه شدم ولی تو سامانه زده بودن ومن متوجه نشدم و عدم حضور خوردم رد شدم بدلیل سنم ۴۰ سال آیا امکانش هست که ساله آینده هم شرکت کنم؟

    به این نظر امتیاز بده
  8. این چه عدالتیه مسئولین آموزش عدالت رو چطور تعریف میکنن این که تو ی ماراتن ی ضریب بزاری وسطش بعد بگی این عدالته نه این عدالت نیست این حماقته که در حق داوطلبای سهمیه آزاد شد بازی با کلمات مثل این که قانونه دیگه نمیشه اون رو حذف کرد باید بگم این ی بند از قانونه که شما این بند رو میتونین اصلاح کنین فقط باید جوابگوی این همه ظلمی که در حق داوطلبای آزاد کردین باشین و حبران کنید

    به این نظر امتیاز بده
  9. سلام من سال ۱۴۰۳ برای آزمون شرکت کردم و قبول نشدم،الان هم دارم برای آزمون ۱۴۰۵ آماده میشم کی میتونم ثبت نام کنم،ممنون میشم راهنمایی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  10. سلام بنده دکترای ریاصی کاربردی دارم سابقه ۶ سال تدریس در دانسگاه ازاد و دوسال مربی قران در موسسه قرانی و تدریس در اموزشگاه واقعا حق من نیست با این همه زحمت و ۴۰ سال سن استخدام اموزگاری بشم .

    به این نظر امتیاز بده
  11. این چه عدالت و حق دادنیه که افراد نخبه با امتیاز علمی بالا چون مجرد هستن کنار زده بشن و افراد بی سواد چون امتیاز تاهل و فرزند دارن استخدام بشن معلومه نتیجه این استخدام ها در اینده چه میشه . واقعا برا این اجرای عدالت متاسفیم

    به این نظر امتیاز بده
  12. وقتی چند بار یک شخص در آزمون قبول میشود و در گزینش رد میشود بدون اینکه دلیل رد شدن خود را بداند یا اینکه دلیل برتری رقیب خود را بداند این موضوع بیشتر به ذهن می رسد که این آزمونها مانند انتخابات در ایران حالت نمایشی دارد و پذیرفته شدگان از قبل مشخص شده اند فقط برای عموم هزینه و هدر رفت استعداد و انرژی و انگیزه هست.
    هر کاری که شفاف نباشد باعث ایجاد فساد و رانت و بی عدالتی میشود.

    به این نظر امتیاز بده
    1. بله سال آینده با توجه به کمبود نیرو برگزار میشود

      به این نظر امتیاز بده
  13. با عرض سلام سرایدار مدرسه چرا از دهه 60 استفاده نمیکنن که با وجود اینکه تحصیل کرده اند و دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی گرفته اند کاری نیست

    به این نظر امتیاز بده
  14. با عرض سلام سرایدار مدرسه چرا از دهه 60 استفاده نمیکنن که با وجود اینکه تحصیل کرده اند و دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی گرفته اند کاری نیست

    به این نظر امتیاز بده
  15. سلام من پدر سه فرزندم چندین ازمون استخدامی شرکت کردم وقبول شدم منو از مصاحبه رد کردن ایا خدا راضی می شه درحقم اجحاف شده خدا ازشون نگذره خدا ازبچه هاشون نگذره فردای قیامت جواب گو باشند همیشه در استان سیستان وبلوچستان سلیقه ای عمل می کنند خدا حقم را از فرزندانشان بگیره بهمین روز من گرفتار بشن

    به این نظر امتیاز بده
  16. با سلام و وقت بخیر
    واقعا امیدوارم یکبار دیگه این آزمون برگزار بشه برای یک عده آخرین باری هست که میتونند شرکت کنند و از این فرصت استفاده کنند خواهش میکنم این حق و ازشون نگیرید با سپاس فراوان

    به این نظر امتیاز بده
    1. بله برگزار میشه خبر های استخدامی رو دنبال کنید

      به این نظر امتیاز بده
  17. کسی که داخل شهری ۵ سال سکونت داره زندگی میکنه و با وجود تمام اسناد و مدارکی ک ثابت میکنه من داخل این شهر موندگارم چرا باید بومی نداشته باشیم هم از مرکز دورم هم محل تولد کی قراره صدای ما رو بشنوه یا ضریب هارو کم کنید یا حداقل سال های سکونت دو ساله دارو با کتبی بالاترین شهرم رد میشم خواهش میکنم صدای ما باشید
    کجا قراره صدای ما شنیده بشه

    به این نظر امتیاز بده
  18. اگر این پیام ها را واقعا کسی می‌خواند
    خواهش میکنم رسیدگی کنید ما معلمین حق التدریس چندین سال در آموزش پرورش با تمام تبعیض ها و بی عدالتی ها کلاس های خالی را پر کردیم و الان با نمره بالا مردود شدیم و این انصاف نیست و به دور از عدالت است .اگر قرار است مجدد آزمون بگیرید پس نمرات بالای امسال ما کجا خواهد رفت جوابگوی زمان با ارزش و عمر ما و هزینه هایی که کردیم را که خواهد داد؟

    به این نظر امتیاز بده
  19. به نظر شما در یک جامعه که یک زن چون یک مرد کار می‌کند و مسئولیت دو طفل خود را با فوت پدرشان خدا به عنوان رسالتی بزرگ بر او نهاده حال جامعه به جای حمایت امتیاز پدر را به دلیل نبودنش حذف می‌کنند و فرصت قبولی را به رقیب می دهند .آیا انصاف است بعد از ۸ سال کارو تلاش و سابقه و بیمه در آموزش و پرورش الان با نمره بالا مردود شوم و اشک فرزندانم جاری شود من به پیشگاه خداوند و شهدا شکایت خواهم کرد .زیرا که جوابگوی اشک دو طفل یتیم سنگین است.

    به این نظر امتیاز بده
  20. سلام ما معلمین حق التدریس بعد از اینهمه کار و تلاش الان با نمرات بالا مردود شدیم در آزمون استخدامی خواهش میکنم یه فکری به حال ما کنید خدا شاهد هست ما تلاش کردیم نمراتمون بالا بود و الان حقمون نیست بعد از اینهمه سابقه کار و بیمه و نمره عالی مردود بشیم .
    لطف کنید این پیام را به دست مسئولین برسونید .

    به این نظر امتیاز بده
  21. با سلام من واقعا برای اون سازمان متاسفم که به جای شایسته پروری قوانین مسخره ای مثل متاهل بودن و فرزند داشتن رو اولویت قرار میده و امتیاز میده. واقعا دعای من برای این اداره اینه که از خمودگی و مردگی در بیاد و آموزش و پرورش جایی بشه برای افرادی که پر از شوق آموزش دادن هستن و خلاقیت دارن و نه به عنوان شغل دوم یه سری افراد گه فکر میکنن میرن سر کلاس چهار چیز میگن و میگن بیرون بعد میرن سر کار دیگرون.

    به این نظر امتیاز بده
  22. سلام آیا ما که آزمون قبلی را دادم ولی رشتمون اصلاحیه خورد و اذیت شدیم مجدد میتونیم شرکت کنیم؟

    به این نظر امتیاز بده
  23. سلام آیا ما که آزمون قبلی را دادم ولی رشتمون اصلاحیه خورد و اذیت شدیم مجدد میتونیم شرکت کنیم؟

    به این نظر امتیاز بده
  24. سلام من یک مادرم وواقعا قلبم بدرد اومد وقتی این همه ظلم رو دیدم پسرمن بهترین امتیاازرو در این آزمون آورد ام کسیرو قبول کردن که حتی نمیدونست هوش مصنوعی چی هست خونه داشت.ماشین داشت .زن داشت .بچه داشت .شغل داشت ..اونوقت میگن جوونا ازدواج کنند خب کدوم دختر باپسریکه شغل نداره ازدواج میکنه چرا اینکارو میکنید تورو قرآن تجدید نظر کنید امتیاز بیشتر نفر دیگه متعهل بودنش بود آخه این چه قانونیه کسیکه همه چی داره دوبار بهش شغل دوم میدین کجای دنیا ی همچین قانونی هست چرا آموزشو پرورش افراد با استعدادرو حذف میکنه من با قلبی پر از درد و اندوه تقاضای رسیدگی دارم

    به این نظر امتیاز بده
  25. خداشکرثبت نام مجدد برای افراد امثال ماجامانده صورت خواهد گرفت.سوال ماین است که چراتعدادداوطلبان شهرستانهای اطراف حومه آنرا افزایش نمیدهند.هرساله تعداد ظرفیت1نفراونم با سهمیه واقعأاگ میخوایین.عدالت برگزارکنین.پس حق ماراباعدالت انجام صورت گیرد

    به این نظر امتیاز بده
  26. با سلام و احترام
    چرا ثبت نام مجدد قبول شدگان ۱۴۰۴که در مرحله ارزیابی نهایی رد شدند اون هارو بگیرن چرا دوباره خرج بشه این همه زحمت کشیدند

    به این نظر امتیاز بده
  27. من هزینه ی ثبت نام رو پرداخت کردم ولی از آزمون جا موندم بخاطر دیر رسیدن پیامک کارت ورود به جلسه..در واقع گول خوردم…و از امتحان جا موندم .امیدوارم دوباره مجدد امتحان برگزار شده و حق من ک واقعا سرپرست خانوار هستم اینبار ضایع نشه

    به این نظر امتیاز بده
  28. آیا بازم بی عدالتی میشه بازم ضریب شاغلین همون میشه سابقه دارها در اولویت هستند

    به این نظر امتیاز بده
  29. سلام خسته نباشید لطفا امتحانات از طریق سنجش گرفته شود نه جهادلطفا لطفا

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت