آیا ثبتنام مجدد استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۵ماده ۲۸داریم
بله، ثبتنام مجدد برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق ماده ۲۸ معمولاً فقط در صورتی انجام میشود که:
- مهلت اولیه ثبتنام تمام شده ولی ظرفیت تکمیل نشده باشد یا تعداد داوطلبان کمتر از نیاز اعلامشده باشد.
- دفترچه اصلاحیه منتشر شود؛ مثلاً رشتهها یا شهرهای جدید اضافه گردد.
- سازمان سنجش یا خود آموزش و پرورش برای رفع مشکلات سامانه یا فرصت دوباره به جاماندگان، تمدید یا ثبتنام مجدد را اعلام کند.
🔍 در سالهای اخیر، این ثبتنام مجدد معمولاً چند روز پس از اتمام مهلت نخست و با اطلاعیه رسمی سازمان سنجش یا جهاد انجام شده و برای همه داوطلبان آزاد بوده است
من خرداد یا تیر ۴۰۵ لیسانس میگیرم.آیا تو استخدامی دی که قراره بیاد میتونم شرکت کنم؟یا سال آینده بازم استخدامی ماده ۲۸ هست؟
آیا تکمیل ظرفیت هم داریم برای آزمون 404
سلام
کسانی که غایب بودند
بنظرم حضوری از قسمت استخدام وزارتخونه
در میدان فردوسی کوجه محمدی پیگیر بشوید
طبقه دوم
من دوبار کنکور سازمان سنجش دادم توی دوتا دانشگاه دولتی با معدل بالا درس خوندم، توی شهرمم معلم ندارن از هزار راه دور میارن میبرن، واقعا من بدون سهمیه چکار میتونم بکنم ؟!!!!
اخبار استخدامی آموزش و پرورش رو از کجا باید دنبال کرد که به موقع با خبر بشیم به علت کمبود وقت و مشغله زیاد نتونستم آمادگی امتحان رو کسب کنم
آیا باز هم ضریب شاغلین اعمال میشه؟؟ خب داوطلب آزاد هرچی بخونه بهش نمیرسه که آیا رقابت آزاد با سابقه دار عادلانه س؟ آیا نباید از قبل گفته بشه که هدف جذب حق التدریس هاست تا بقیه الکی وقت و هزینه نکنند والکی امیدوار نشوند هر آزمونی که رد میشی امید هاست که میمیرند ، امسال حق خیلیا ضایع شد ،
سلام
امسال شهر ما دو نفر میخواست رشته ما رو منم آزاد شرکت کردم و کتبی قبول شدم اما ۵۰ امتیاز نسبت به فرد دوم جلو تر بود ولی ایشون مصاحبه رو خوب زدن و قبول شدن
ولی تو سهمیه ای کسی شرکت نکرد این امکان هست که سال دیگه به عنوان آزاد بگیرن دو باره؟؟
سلام من امسال شرکت کردم قبول شدم اما برا مصاحبه چون همه مراحل پیامک میشد منم منتظره پیامک مصاحبه شدم ولی تو سامانه زده بودن ومن متوجه نشدم و عدم حضور خوردم رد شدم بدلیل سنم ۴۰ سال آیا امکانش هست که ساله آینده هم شرکت کنم؟
عالی
این چه عدالتیه مسئولین آموزش عدالت رو چطور تعریف میکنن این که تو ی ماراتن ی ضریب بزاری وسطش بعد بگی این عدالته نه این عدالت نیست این حماقته که در حق داوطلبای سهمیه آزاد شد بازی با کلمات مثل این که قانونه دیگه نمیشه اون رو حذف کرد باید بگم این ی بند از قانونه که شما این بند رو میتونین اصلاح کنین فقط باید جوابگوی این همه ظلمی که در حق داوطلبای آزاد کردین باشین و حبران کنید
سلام من سال ۱۴۰۳ برای آزمون شرکت کردم و قبول نشدم،الان هم دارم برای آزمون ۱۴۰۵ آماده میشم کی میتونم ثبت نام کنم،ممنون میشم راهنمایی کنید
استخدامی آموزش و پرورش
سلام بنده دکترای ریاصی کاربردی دارم سابقه ۶ سال تدریس در دانسگاه ازاد و دوسال مربی قران در موسسه قرانی و تدریس در اموزشگاه واقعا حق من نیست با این همه زحمت و ۴۰ سال سن استخدام اموزگاری بشم .
این چه عدالت و حق دادنیه که افراد نخبه با امتیاز علمی بالا چون مجرد هستن کنار زده بشن و افراد بی سواد چون امتیاز تاهل و فرزند دارن استخدام بشن معلومه نتیجه این استخدام ها در اینده چه میشه . واقعا برا این اجرای عدالت متاسفیم
نه مثل اینکه کاسبی راه انداختید
وقتی چند بار یک شخص در آزمون قبول میشود و در گزینش رد میشود بدون اینکه دلیل رد شدن خود را بداند یا اینکه دلیل برتری رقیب خود را بداند این موضوع بیشتر به ذهن می رسد که این آزمونها مانند انتخابات در ایران حالت نمایشی دارد و پذیرفته شدگان از قبل مشخص شده اند فقط برای عموم هزینه و هدر رفت استعداد و انرژی و انگیزه هست.
هر کاری که شفاف نباشد باعث ایجاد فساد و رانت و بی عدالتی میشود.
آیا سال آینده هم آزمون استخدامی برگزار میشه؟
بله سال آینده با توجه به کمبود نیرو برگزار میشود
با عرض سلام سرایدار مدرسه چرا از دهه 60 استفاده نمیکنن که با وجود اینکه تحصیل کرده اند و دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی گرفته اند کاری نیست
با عرض سلام سرایدار مدرسه چرا از دهه 60 استفاده نمیکنن که با وجود اینکه تحصیل کرده اند و دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی گرفته اند کاری نیست
سلام من پدر سه فرزندم چندین ازمون استخدامی شرکت کردم وقبول شدم منو از مصاحبه رد کردن ایا خدا راضی می شه درحقم اجحاف شده خدا ازشون نگذره خدا ازبچه هاشون نگذره فردای قیامت جواب گو باشند همیشه در استان سیستان وبلوچستان سلیقه ای عمل می کنند خدا حقم را از فرزندانشان بگیره بهمین روز من گرفتار بشن
با سلام و وقت بخیر
واقعا امیدوارم یکبار دیگه این آزمون برگزار بشه برای یک عده آخرین باری هست که میتونند شرکت کنند و از این فرصت استفاده کنند خواهش میکنم این حق و ازشون نگیرید با سپاس فراوان
بله برگزار میشه خبر های استخدامی رو دنبال کنید
کسی که داخل شهری ۵ سال سکونت داره زندگی میکنه و با وجود تمام اسناد و مدارکی ک ثابت میکنه من داخل این شهر موندگارم چرا باید بومی نداشته باشیم هم از مرکز دورم هم محل تولد کی قراره صدای ما رو بشنوه یا ضریب هارو کم کنید یا حداقل سال های سکونت دو ساله دارو با کتبی بالاترین شهرم رد میشم خواهش میکنم صدای ما باشید
کجا قراره صدای ما شنیده بشه
اگر این پیام ها را واقعا کسی میخواند
خواهش میکنم رسیدگی کنید ما معلمین حق التدریس چندین سال در آموزش پرورش با تمام تبعیض ها و بی عدالتی ها کلاس های خالی را پر کردیم و الان با نمره بالا مردود شدیم و این انصاف نیست و به دور از عدالت است .اگر قرار است مجدد آزمون بگیرید پس نمرات بالای امسال ما کجا خواهد رفت جوابگوی زمان با ارزش و عمر ما و هزینه هایی که کردیم را که خواهد داد؟
به نظر شما در یک جامعه که یک زن چون یک مرد کار میکند و مسئولیت دو طفل خود را با فوت پدرشان خدا به عنوان رسالتی بزرگ بر او نهاده حال جامعه به جای حمایت امتیاز پدر را به دلیل نبودنش حذف میکنند و فرصت قبولی را به رقیب می دهند .آیا انصاف است بعد از ۸ سال کارو تلاش و سابقه و بیمه در آموزش و پرورش الان با نمره بالا مردود شوم و اشک فرزندانم جاری شود من به پیشگاه خداوند و شهدا شکایت خواهم کرد .زیرا که جوابگوی اشک دو طفل یتیم سنگین است.
سلام ما معلمین حق التدریس بعد از اینهمه کار و تلاش الان با نمرات بالا مردود شدیم در آزمون استخدامی خواهش میکنم یه فکری به حال ما کنید خدا شاهد هست ما تلاش کردیم نمراتمون بالا بود و الان حقمون نیست بعد از اینهمه سابقه کار و بیمه و نمره عالی مردود بشیم .
لطف کنید این پیام را به دست مسئولین برسونید .
عالی
با سلام من واقعا برای اون سازمان متاسفم که به جای شایسته پروری قوانین مسخره ای مثل متاهل بودن و فرزند داشتن رو اولویت قرار میده و امتیاز میده. واقعا دعای من برای این اداره اینه که از خمودگی و مردگی در بیاد و آموزش و پرورش جایی بشه برای افرادی که پر از شوق آموزش دادن هستن و خلاقیت دارن و نه به عنوان شغل دوم یه سری افراد گه فکر میکنن میرن سر کلاس چهار چیز میگن و میگن بیرون بعد میرن سر کار دیگرون.
سلام آیا ما که آزمون قبلی را دادم ولی رشتمون اصلاحیه خورد و اذیت شدیم مجدد میتونیم شرکت کنیم؟
سلام آیا ما که آزمون قبلی را دادم ولی رشتمون اصلاحیه خورد و اذیت شدیم مجدد میتونیم شرکت کنیم؟
سلام آیا دوباره با تعداد کم برمیدارن
خواهشا بگین در سال ۱۴۰۶ برگزار میشه؟
در تلویزیون اعلام کنید که آزمون استخدامی آموزش ابتدایی برگزار شود
سلام من یک مادرم وواقعا قلبم بدرد اومد وقتی این همه ظلم رو دیدم پسرمن بهترین امتیاازرو در این آزمون آورد ام کسیرو قبول کردن که حتی نمیدونست هوش مصنوعی چی هست خونه داشت.ماشین داشت .زن داشت .بچه داشت .شغل داشت ..اونوقت میگن جوونا ازدواج کنند خب کدوم دختر باپسریکه شغل نداره ازدواج میکنه چرا اینکارو میکنید تورو قرآن تجدید نظر کنید امتیاز بیشتر نفر دیگه متعهل بودنش بود آخه این چه قانونیه کسیکه همه چی داره دوبار بهش شغل دوم میدین کجای دنیا ی همچین قانونی هست چرا آموزشو پرورش افراد با استعدادرو حذف میکنه من با قلبی پر از درد و اندوه تقاضای رسیدگی دارم
خداشکرثبت نام مجدد برای افراد امثال ماجامانده صورت خواهد گرفت.سوال ماین است که چراتعدادداوطلبان شهرستانهای اطراف حومه آنرا افزایش نمیدهند.هرساله تعداد ظرفیت1نفراونم با سهمیه واقعأاگ میخوایین.عدالت برگزارکنین.پس حق ماراباعدالت انجام صورت گیرد
لطفا اگر امکانش هست مجدد ثبت نام کنید
میخوام در آموزش پرورش استخدام بشم
با سلام و احترام
چرا ثبت نام مجدد قبول شدگان ۱۴۰۴که در مرحله ارزیابی نهایی رد شدند اون هارو بگیرن چرا دوباره خرج بشه این همه زحمت کشیدند
خدا کند ،خیلی ناراحت هستند عده ای
خدا کند
خدا کند
به نظرم خیلی دیوسی که همچین خبری رو میزنید
من هزینه ی ثبت نام رو پرداخت کردم ولی از آزمون جا موندم بخاطر دیر رسیدن پیامک کارت ورود به جلسه..در واقع گول خوردم…و از امتحان جا موندم .امیدوارم دوباره مجدد امتحان برگزار شده و حق من ک واقعا سرپرست خانوار هستم اینبار ضایع نشه
آیا بازم بی عدالتی میشه بازم ضریب شاغلین همون میشه سابقه دارها در اولویت هستند
سلام خسته نباشید لطفا امتحانات از طریق سنجش گرفته شود نه جهادلطفا لطفا