معاون وزیر آموزش و پرورش :
احکام رتبهبندی تا پایان مهر صادر میشود!
قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش :
🔹 اطلاعات ۸۴۰ هزار معلم در سامانه رتبهبندی بارگذاری شده است.
🔹 احکام معلمانی که مدارکشان تایید و رتبه آنان مشخص شده است تا پایان مهر صادر خواهد شد.
🔹 زمان ارتقای معلمان به رتبه بالاتر بر اساس عنوان شغلی و شرایط کاری، متفاوت است.
خسته امون کردید تو این گرونی!!!بسه !!!
امید واریم که وزارت آموزش و پرورش عزم جهادی را به کار بگیرد تا شاهد اجرای کامل قانون رتبهبندی معلمان باشیم تا کام این قشر زحمتکش شیرین شود
نه قاسمخان لاشکی ۱۵ ———-۱۷ مهر احکام صادر خواهد شد وزیر =
سلام وقت بخیر قرار بود ۱۷ مهر صادر شود فعلا هنوز ارزیابان تایید نکردند
تشکر می کنیم از جناب آقای دکتر سید لاشکی
سلام چرا واقعیت نمی گویید ابتدا مدیران باید مدارک معلمان را تایید کنند یعنی دو هفته طول می کشد بعد ارزیابان حرفه ای هم دوباره مدارک بررسی می کنند بعد از جهت تعیین رتبه به هیت ممیزی ارجاع داده میشه یعنی یکماه طول می کشه حالا هفته بعد هم اواخر مهر است