مدارس کشور به ۱۰۴ هزار نیروی پرورشی نیاز دارند!
📋 وزیر آموزش و پرورش: در سالهای اخیر مربیان پرورشی مدارس را از دست دادیم چرا که تعداد بسیاری از آنها بازنشسته شدند و جذب نیروی جدید نداشتیم؛ هماکنون مجوز استخدام ۱۱ هزار مربی پرورشی از سوی دولت صادر شده که قرار است به ۲۵ هزار نفر افزایش یابد.
💢بر اساس قانون احیای پرورشی، ۱۰۴ هزار نیرو مورد نیاز است که اکنون ۴۵ هزار نیرو وجود دارد و حدود ۶۰ هزار مربی پرورشی در کشور کمبود وجود دارد. همچنین ۵۰ درصد مربیان پرورشی در دوره ابتدایی، ۲۸ درصد در دوره متوسطه اول، ۲۳ درصد در متوسطه دوم هستند.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی