سجاد صدیقی مشاور وزیر و مدیر پروژههای استخدامی وزارت آموزش و پرورش:
▪️در حال حاضر پیک بازنشستگی را رد کردهایم اما برای کمبود نیروی آموزش و پرورش تدابیری داریم، از جمله همکاری با بازنشستهها، یا استفاده از سرباز معلمها در فضای اداری است و از معلمانی که اکنون در محیط اداری مشغول هستند در محیط آموزش مدرسه استفاده کنیم.
▪️حتی در خصوص نیروهای خرید خدمات نیز این موضوع صدق میکند. نیروهای خرید خدمات را میتوانیم نه برای کلاس بلکه برای گروه اداری آموزش و پرورش جذب کنیم و معلمان خودمان که در فضای اداری هستند را در بخش آموزش قرار دهیم.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی