اطلاعیه ارزشیابی سالانه بخوانید:
?به اطلاع همکاران گرامی می رساند که ارزشیابی سالانه همکاران باید در سه نسخه تدوین شود
نسخه اول در پرونده پرسنلی فرد بایگانی شود
نسخه دوم در مدرسه بایگانی شود
نسخه سوم تحویل همکار (ذینفع) گردد.
?لذا خواهشمند است در پایان سال تحصیلی نسخه خود را از مدیر مربوطه درخواست نمایید
?با توجه به احتمال اجرای رتبه بندی حتما نسخه ارزشیابی خود را نزد خودتان نگهدارید
?️چون یکی از ملاک های رتبه بندی، قطعا ارزشیابی خواهد بود.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی