اطلاعیه سامانه LTMS درباره همکارانی که مشکل سامانه دارند
عرض سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می رساند: افرادی که با مشکل دو کد پرسنلی در سامانه مواجه بوده و اکنون کد پرسنلی آنها اصلاح شده است به منظور درج سوابق آموزشی آنان در سامانه Ltms می توانند در صورت داشتن مغایرت تا پایان سال جاری جهت ثبت دوره های آموزشی به مناطق محل خدمت خود مراجعه نمایند . لازم به ذکر است بعد از پایان سال هیچگونه انتقال سوابق از طرف این مرکز صورت نمی پذیرد.
همکاران محترم مناطق و استان ها در یک فایل اکسل با چهار گزینه
|
نام و نام خانوادگی |
کد ملی |
کد پرسنلی قدیم |
کد پرسنلی جدید |
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی