اطلاعیه مهم درباره نتیجه مصاحبه استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۴
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

اطلاعیه مهم درباره نتیجه مصاحبه استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۴

* اطلاع رسانی مرتبط با آزمون آموزش و پرورش * نتایج بررسی مدارک تعدادی از داوطلبان آزمون مشاغل دبیر، آموزگار و هنرآموز توسط وزارت آموزش و پرورش به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارسال شده است . در این خصوص نکات زیر جهت اگاهی داوطلبان ارائه می گردد؛ 1⃣ در بررسی بعمل آمده صحت مدارک تعدادی […]

* اطلاع رسانی مرتبط با آزمون آموزش و پرورش *

نتایج بررسی مدارک تعدادی از داوطلبان آزمون مشاغل دبیر، آموزگار و هنرآموز توسط وزارت آموزش و پرورش به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارسال شده است .

در این خصوص نکات زیر جهت اگاهی داوطلبان ارائه می گردد؛

1⃣ در بررسی بعمل آمده صحت مدارک تعدادی از داوطلبان مورد تایید واقع نشده است. بنابراین این افراد از ادامه فرآیندحذف شده و درصورت وجود داوطلب دارای حد نصاب در همان شغل – محل – جنسیت – سهمیه، افراد جدید بجای آنها معرفی شده است .

برای این دسته از افراد در قسمت نتیجه بروز رسانی شده متن زیر نمایش داده خواهد شد؛

*داوطلب گرامی ؛*
*بر اساس اعلام وزارت آموزش و‌پرورش صحت مدارک خود اظهاری شما در مرحله بررسی مدارک، مورد تایید قرار نگرفته و به همین دلیل عدم واجد شرایط می باشید. لذا از ادامه مراحل آزمون حذف می شوید .*

2⃣ در بررسی بعمل آمده ، برخی از عوامل امتیاز آور داوطلبان حذف گردیده و موجب کسر امتیاز نهایی داوطلبان شده است .
کسر امتیاز صورت گرفته موجب حذف داوطلب از ادامه مراحل فرآیند این مرحله شده و بجای این دسته از افراد ، در صورت وجود داوطلب دارای حد نصاب، افراد جایگزین معرفی شده است .
برای این دسته از داوطلبان علاوه بر نمایش امتیاز جدید ، متن زیر نمایش داده می شود ؛

*داوطلب گرامی؛*
*بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش برخی از عوامل امتیازآور شما در مرحله بررسی مدارک، حذف گردیده و کسر امتیاز صورت گرفته موجب خارج شدن شما از لیست معرفی شدگان دوبرابر ظرفیت شده است.لذا در این مرحله از ادامه فرآیند حذف می‌شوید.*

3⃣ در بررسی بعمل آمده ، بعضی از عوامل امتیاز آور داوطلبان حذف گردیده ولی با وجود کاهش نمره صورت گرفته ، حضور داوطلب در ادامه فرآیند بلامانع است .
برای ایندسته از داوطلبان علاوه بر نمایش نمره جدید ، متن ذیل نمایش داده می شود ؛

*داوطلب گرامی؛*
* بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش برخی از عوامل امتیازآور شما در مرحله بررسی مدارک ، حذف و امتیاز شما کسر گردیده است.
ضمنا با وجود کسر امتیاز ، حضور شما در ادامه مراحل آزمون بلامانع می باشد. شایان ذکر است مبنای محاسبات پایانی ، امتیاز فعلی بوده و امتیاز اعلامی قبلی فاقد اعتبار می باشد.*

4⃣ با توجه به حذف تعدادی از داوطلبان معرفی شده و وجود داوطلب دارای حد نصاب در همان شغل – محل – جنسیت – سهمیه ، تعدادی از داوطلبانی که قبلا در آزمون پذیرفته نشده اند ، بجای داوطلبان مذکور ( ردیفهای ۱ و ۲) جهت طی مرحله بررسی مدارک معرفی شده اند .

برای این داوطلبان نتیجه بروز رسانی شده با متن زیر نمایش داده می شود ؛
*داوطلب گرامی *
*با توجه به نمره مکتسبه، شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید.*

بدیهی است نمره این دسته از داوطلبان تغییری نکرده و صرفا به دلیل حذف داوطلبان قبلی ، بجای ایشان جایگزین شده اند .

✅ *نکته قابل توجه ؛*
تمام موارد فوق حاصل فرآیند بررسی مدارک توسط ادارات کل آموزش و پرورش و جمع بندی وزارتخانه بوده و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج بررسی را در کارنامه داوطلبان اعمال نموده است

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. جواب اعتراض به نتایجی که در کارنامه پایانی آنها در حال بررسی گزینش درج گردیده کی اعلام می‌شوند و از بلاتکلیفی در میان ؟؟ با تشکر

    به این نظر امتیاز بده
  2. سلام خسته نباشید.من قبول نهایی شدم و سهمیه استان خوزستان شهرستان شادگان هستم .بعد از قبول نهایی شدن مرحله بعدش چیه؟ ایا باید اول اینترنتی مدارک رو بارگذاری کنم یا تحویل حضوری بدم؟کسی میدونه لطف کنه راهنماییم کنه

    به این نظر امتیاز بده
  3. اطلاع رسانی بسیار بسیار ضعیف بود و هست متأسفانه من از مصاحبه جا موندم و به راحتی حقم ضایع شد

    به این نظر امتیاز بده
  4. اطلاع رسانی بسیار بسیار ضعیف بود و هست متأسفانه من از مصاحبه جا موندم و به راحتی حقم ضایع شد

    به این نظر امتیاز بده
  5. سلام من کرجی هستم ،نسل اندر نسل،چرا نباید سهمیه ای برای ما در نطر گرفته شود نود در صد قبول شدگان کرج شاید یک نسل پیش یعنی پدرانشان در کرج نبوده اند ،ومهاجرت به این شهر کرده ودر شهر خود باغ و…دارند اما ما هیچ جای دیگری نداریم اما حتی در ادارجات شهر خودمان هم جایی نداریم ،اگر ظلم است شکایت نزد خدا میبریم چرا که شاید خواننده وپاسخگوی این سوال نیز کرجی نباشد

    به این نظر امتیاز بده
  6. امسال به افرادی که در ازمون ها قبول شدند، گفتندباید برای مصاحبه وگزینش 3میلیون تومن به خزانه دولت واریر کنید،اداره کل اموزش وپرورش اصفهان ،برای گزینش به 23 نفر پیام ندادند اینا نفهمیدند که کی وکجا برن برا گزینش ،بعدبهشون گفتندشما غیبت داشتید ،آخه وقتی پیام ندادن اینا نمی دونستند که کجا وکی برن ،کاش مصاحبه وگزینش هم متمرکز و در وزارت ویا توسط سازمان سنجش برگزار می شد، ،ادارات استان هزارتا نقشه کشی می کنند برای پارتی بازی دست شون بازه،نشانه ی بی عدالتی و نامسلمانی،چرا از جوان بیکار که 3 میلیون تومن گرفتند یه پیام بهش ندادد که کجا بیا برا ی گزینش،ایراد دیگه که ا صفهان داشت ،برای مصاحبه، به یه عده گفتند ساعت 8فلان دبیرستان باشید، افراد از 8صبح تا 6 عصر، مدت 9 ساعت گرسنه وخسته اونجابودند ،در دبیرستان قفل گوشی ها قفل، خب چطور یه جوان گرسنه اعصاب براش می مونه مصاحبه درست انجام بده؟ این بی برنامگی و این رفتار درسته با یک جوان تحصیل کرده، بعد هم به یه عده قبل از مصاحبه پیام دادن فردا فلان جا بیا گزینش،مگه نباید بعد مصاخبه پیام بدهند ؟ به یه عده هم کلا برای گزینش خبر ندادن که برای گزینش کجا بروند و چرا به اون عده قبل از مصاحبه پیام دادن

    به این نظر امتیاز بده
  7. چرا وقتی ۱۸ ساعت فعالیت داشتید نوشتید ۲۴ ساعت به ناحق؟؟؟اشتباهی نبوده عمدی بوده که البته حقتونه از مسیر حذف بشید که دیگه به خودتون اجازه خوردن حق بقیه رو ندید شما با امتیاز تدریس اومدین بالا با نمره علمی نیومدید همین بهتر که حذف بشید

    به این نظر امتیاز بده
  8. خدا قوت
    دختر من یه رقیب داشته که تو کل استان امتیازش از همه بیشتر بوده
    ولی امتیاز خودشم بالاست امکان اینکه تو شهرهای دیگه استان پذیرفته بشه هست
    تکمیل ظرفیت و اینا لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

    به این نظر امتیاز بده
  9. باسلام
    خواهر بنده ۱ماه سنش از شرایط اعلامی در دفترچه بیشتر بوده،امتیاز نخست در استان در رشته آموزگاری رو کسب کرده ،در هنگام ثبتنام اشتباهات تیک ۱۸ساعت فعال نشده ،موقع بررسی مدارک فورا زدن حذف شده در صورتیکه خیلی ها این شرایط رو داشتن حذف نشدن،اما این انصاف و عدالت نبود رتبه نخست رو حذف کنی و یکی بی سوادتر رو بالا بیاری(شبانه روز درس خوانده وزحمت کشیده)

    به این نظر امتیاز بده
  10. باسلام
    خواهر بنده ۱ماه سنش از شرایط اعلامی در دفترچه بیشتر بوده،امتیاز نخست در استان در رشته آموزگاری رو کسب کرده ،در هنگام ثبتنام اشتباهات تیک ۱۸ساعت فعال نشده ،موقع بررسی مدارک فورا زدن حذف شده در صورتیکه خیلی ها این شرایط رو داشتن حذف نشدن،اما این انصاف و عدالت نبود رتبه نخست رو حذف کنی و یکی بی سوادتر رو بالا بیاری(شبانه روز درس خوانده وزحمت کشیده)

    به این نظر امتیاز بده
  11. متاسفانه. متاسفانه. این استخدام از لیسانس ها و فوق ها. که اکثرا مدارک از دانشگاه های علمی کاربردی و غیره گرفتن و اصلا سواد ندارن میان معلم میشن وای به حال سواد دانش آموز آن ،،اگه معلم کمه از کنکور سراسری فرهنگیان. استخدام کن. چه وضعشه

    به این نظر امتیاز بده
  12. با سلام.
    بنده سه ماه سنم بالاتر از شرایط ثبت نام هست.رشته کشاورزی بودم که تا امسال نمی‌تونستم تو آزمون شرکت کنم امسال که تونستم موقع ثبت نام به جای 18ساعت فعالیت تدریس اشتباهی 24ساعت در هفته ثبت شده.حالا که قبول شدم و رتبه ام هم خوب بوده .موقع برسی مدارک ناقص زدن.خیلی ها شرایط من و داشتن ولی تونستن اون فرم 25و تایید کنن و برن مرحله گزینش.حالا به من گفتن اسمت حذف میشه واقعا انصاف نیست به خاطر چند ماه این همه زحمت کشیدم

    به این نظر امتیاز بده
  13. بنده دانشجوی دکتری ریاضی هستم یعنی باید برای تدریس توی شهرم که کارشناسی ریاضی نداره باید از خیر یک ترم درسم بگذرم قبول شم
    ما که می‌خونیم رسیدیم دکتری ریاضی
    لطفا یه فکری بحال ما بکنید بیکاریم

    به این نظر امتیاز بده
  14. سلام در موقع بررسی مدارک با توجه به اینکه مدرکم ناقص بود مدارکم قبول نکردن گفتن برو اون برگه رو بیار الان بررسی برای من انجام نشده همون نمره قبلی هست الان تکلیف من چیه

    به این نظر امتیاز بده
  15. با سلام و احترام

    اینجانب، به‌عنوان مادر یک دانش‌آموز یازده‌ساله، بر خود لازم می‌دانم نکته‌ای مهم را در خصوص کیفیت آموزش و نقش معلمین در نظام آموزشی کشور مطرح نمایم.

    در طی سال‌های تحصیلی اخیر، متأسفانه به ندرت شاهد حضور معلمانی بوده‌ایم که با علاقه و شور واقعی به امر تعلیم و تربیت پرداخته باشند. بسیاری از معلمان، بی‌میلی و عدم دلبستگی خود را به حرفه‌ی خطیر آموزش، تنها به بهانه‌ی مشکلات معیشتی و حقوق اندک توجیه کرده‌اند؛ در حالی که در این میان، آسیب اصلی متوجه فرزندان ما بوده است.

    کلاسی که معلم در آن شور و شوقی برای تدریس نداشته باشد، به محیطی بی‌روح و غیرجذاب برای دانش‌آموزان تبدیل می‌شود و طبیعی است که در چنین شرایطی، انگیزه‌ی تحصیلی کودکان کاهش یابد. به‌راستی اگر معلم چراغی از عشق به آموزش در درون خود نیفروزد، چگونه می‌تواند چراغ راه آینده‌ی نسل فردا باشد؟

    بر همین اساس، پیشنهاد می‌گردد در آزمون‌های ورودی آموزش و پرورش، علاوه بر سنجش علمی و مدرکی، میزان علاقه، انگیزه، و شور معلمی نیز به‌عنوان یکی از معیارهای اصلی گزینش مورد توجه قرار گیرد. چرا که تنها فردی که با عشق و دلسوزی قدم در مسیر معلمی می‌گذارد، می‌تواند در جان دانش‌آموزان امید و انگیزه‌ی یادگیری را زنده نگاه دارد.

    امید است با بازنگری در این فرآیندها، جایگاه رفیع معلمی بیش از پیش پاس داشته شود و نظام آموزشی کشور به سمت شکوفایی هرچه بیشتر حرکت نماید.

    با احترام

    به این نظر امتیاز بده
  16. با سلام ببخشید رشته من بهداشت میخوره برای مربی سلامت رشته من hse سلامت ومحیط زیست است تحویل مدارک گفتن نمیشه .من کد ۵۰۰۰ نزدم فکر میکردم مشکلی نیست برای رشته ای که انتخاب کردم من ۵ سال حق تدریسی داشتم ثبت نکردم .الان نتونستم مدارک بدم باید چیکار کنم منی که ۵ ال وقتمو گذاشتم الان که قبول شدم به همین راحتی بیخیالش شم لطفا راهنمایی کنید شاید قبول شم .

    به این نظر امتیاز بده
  17. سلام چرا به ناحق نوشتید که در بررسی مدارک امتیاز ۲۴ ساعت درهفته ناقص بوده درصورتی که من هم بیمه اوردم وهم از مدرسه واداره تاییدیه ولی بخاطر ۲ ماه اضافه سن حذف شدم چرا کارتون رو بادروغ پیش میبریدوبه نتیجه دروغ شما اعتراض دارم۰

    به این نظر امتیاز بده
  18. سلام .بنده با سابقه دوسال تدریس وبا وجود مدارک لازم تو کارنامم دوسال سابقم لحاظ نشده با وجود اینکه موقع ثبت نام تیک خورده بود.بعد یکی که مدرک سابقه نداره ،براش سابقه میخوره.سیستم آموزش ما بر حسب بی عدالتی
    اگر سابقه من لحاظ میشد من بایستی نفر دوم میشدم وبانفر اول برای مصاحبه رقابت میکردم.اعتراض زدم ولی چ فایده.اگرم اعتراضم قبول هم واقع بشه ،نفر اول سرکار .

    به این نظر امتیاز بده
  19. سلام خداقوت کسانی که قبول شدند وهمه ی مدارک انها کامل بوده وفقط بخاطر چندروز یا چندماه اضافه سن ان هم به دلیل نقص در دفترچه که به وضوح اعلام نکرده که سنوات تاهل وهمکاران غیردولتی باهم تجمیع نمیشود وفقط یکی ازاین دو لحاض میشودباید چکار کنند به چه مسولی مراجعه کنند وچه کسی حق الناس هزینه ها وبچه ها وهمسر شخص قبول شده را میپردازد خدایی انصاف نیست بعدازسالها همکاری با اموزش وپرورش الان اینجوری باما رفتار کنند وحتی اجازه رقابت باسایرقبول شدهاروندهدشما را بخدا قسم صدای ما را به گوش مسولین برسانید ۰

    به این نظر امتیاز بده
  20. اگر نیازمند کمک مالی هستید از یه راه دیگه اقدام کنید نه با آزمون های الکی با تشکر

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت