اطلاعیه مهم درباره کاهش ساعت مدارس اول مهرماه 1404
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

اطلاعیه مهم درباره کاهش ساعت مدارس اول مهرماه 1404

اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره واریزبازنشستگان امروز 13 مهر
اطلاعیه مهم درباره کاهش ساعت مدارس اول مهرماه 1404 ساعات فعالیت مدارس از مهرماه کاهش نمی‌یابد ▪️ آغاز سال تحصیلی با روال عادی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: 🔹 براساس دستور وزیر آموزش و پرورش، همه معلمان مکلف شده‌اند شرایط را برای حضور باشکوه دانش‌آموزان از اول مهر آماده کنند و مدارس به‌صورت حضوری […]

اطلاعیه مهم درباره کاهش ساعت مدارس اول مهرماه 1404

ساعات فعالیت مدارس از مهرماه کاهش نمی‌یابد

▪️ آغاز سال تحصیلی با روال عادی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:
🔹 براساس دستور وزیر آموزش و پرورش، همه معلمان مکلف شده‌اند شرایط را برای حضور باشکوه دانش‌آموزان از اول مهر آماده کنند و مدارس به‌صورت حضوری و تمام‌وقت مانند گذشته، فعالیت خواهند داشت.

🔹 همه برنامه‌ها بر مبنای حضور دانش‌آموزان طراحی شده و از اول مهر مدارس به‌صورت حضوری فعالیت خواهند کرد مگر در شرایط حاد و خاص.

🔹 ساعات آموزشی کاهش نمی‌یابد، چراکه سرفصل‌ها و زمان‌بندی آموزش مشخص است و امکان کاهش آن وجود

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. یه کارت دادین برای رفاهیات، که هیچ ارزشی نداره، تو هیچ مناسبتی پولی واریز نکردین، فقط خواستین تو رسانه به عموم اعلام کنید که به فکر معلما هستین ولی دریغ از یه ریال رفاهیات
    حتی روز معلم هم هیچی به هیچی
    فقط دروغ، دروغ، دروغ

    به این نظر امتیاز بده
  2. بهانه جورابهانه بسیار هست توزمان کرونادانش آموزانی بودندکه دردبیرستان مدرسه اصلا نز مدندورتبه تک رقمی پزشکی اوردندکسی که بخواددرس بخونه خانه ازمدرسه عالی میباشد بشرط این که بخونه نه اینکه بره بخوابه

    به این نظر امتیاز بده
  3. معلمان مکلفند؟پس مسئولین و مدیران چیکارن.خسته
    نباشید .خوبه معلم هر کاری باید انجام بده حقوق مدیران رو بدید ب معلمان

    به این نظر امتیاز بده
  4. خیلی رو دارید بخدا با چند قاز حقوق توقع گل و بلبل هم دارید معلم بدبخت که برای تامین خانواده مجبوره شبها تا دیر وقت توی اسنپ یا جاهای دیگه کار کنه با کدام روحیه باید روز اول مدرسه شاد باشه .
    خجالت که نمی‌کشید از رو هم نمیرید هر مناسبتی که باشه به معلما اصلا توجهی نمیشه معذرت میخوام دسته بیل هم بهمون نمی‌دید پس خواهشا توقع بیجا نداشته باشید

    به این نظر امتیاز بده
  5. سلام
    کتابهای درسی با حجم وتعداد زیاد زمان بیشتری نیاز به تدریس و یادگیری دارد وبیشتر کتاب‌ها جز خستگی دانش آموز و والدین در خانه ثمره ای ندارد مخصوصا در سطح ابتدایی حتی زنگهای ورزش وهنر اختصاص به تدریس دروس دیگر داده می‌شود و کودکان از مدرسه بیزار شدن

    به این نظر امتیاز بده
  6. اگر انلاین شه ما نودی ها که اول تا سوممون انلاین بوده هفتم. و پایمون ضعیف میشه

    به این نظر امتیاز بده
  7. سلام در روز کارمند به کارمندان پنج میلیون تومان می گیرند عید مبعث می گیرند روز پدر …..روز زن……جشن انقلاب…..وغیره معلم کیرم نمی دین توقع دارید گل و بلبل بشه

    به این نظر امتیاز بده
  8. حضور دانش آموزان در کلاس درس حضوری به جز ضرروزیان هیچ چیر در بر ندارد در کلاس مجازی معلم از ترس آبروی خود با دقت درس میداد ولی در کلاس حضوری ۲ دقیقه درس می‌دهد بقیه اوقات بچه ها در حال بازی اند در ضمن خیلی از چیزهای بد از هم یاد میگرند

    به این نظر امتیاز بده
  9. با توجه اینکه پایان شهریور در میانه هفته است و بیشتر استان‌ها تعطیلی هایشان با هم مغایرت دارد و اینکه برنامه ریزی والدین برای فرزندان دبستانی از ابتدای هفته شکل گرفته،دولت ابتدا وضعیت تعطیلات را مشخص کند و به موازات آن هم وزارت آموزش و پرورش یک بیانیه و اطلاعیه رسمی منتشر کند.
    قشر دبستانی از زمان بیماری کرونا صدمه و لطمه دیده،این موارد برنامه مدونی نیاز داشت.

    به این نظر امتیاز بده
  10. کاشکی فکری به حال مدارس دو شیفته دبیرستانی بکنید ما کلا وقتی که ظهری هستیم وقتی واسه خوندن درس هامون نداریم چه برسه نهایی و کنکور و اینکه شهرستان مون کلا یه دونه مدرسه دولتی دخترانه واسه دبیرستانی ها داره اونم مال آموزش و پرورش قدیم بوده و مساحت هر کلاس کلا ۹متر هم نمیشه

    به این نظر امتیاز بده
  11. مدیر کل محترم آموزش و پرورش باید به عرض برسانم که فراهم نمودن شرایط برای حضور باشکوه دانش آموزان و همچنین معلمان از وظایف مدیریت و به عهده جنابعالی است نه معلمان.
    اکثر مدارس و کلاس های درس از حداقل استانداردهای لازم هم برخوردار نیستند و معلم به تنهایی نمی تواند مشکلات زیرساختی نظام آموزشی را حل نماید. لطفا برای آینده دانش آموزان ارزش قایل شوید.

    به این نظر امتیاز بده
  12. اگه امسال مجازی می شد………..در حق ما نودی یا ظلم بو اول دوم که نرفتیم مدرسه ششم نمی رفتیم دیگه خیلی ظلم بود ولی اگه کاهش تایم می شد وقت درس خواندن نداشتیم و بددمی شد

    به این نظر امتیاز بده
  13. اگه امسال مجازی می شد………..در حق ما نودی یا ظلم بو اول دوم که نرفتیم مدرسه ششم نمی رفتیم دیگه خیلی ظلم بود

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت