اطلاعیه واریزحقوق شهریور ماه ۱۴۰۱
واریز حقوق شهریورماه شاغلین و بازنشستگان کشوری 🔹 واریز حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ساعتی پیش در تهران و برخی از استانها آغاز شده است و به تدریج تا فردا پرداخت ها ادامه خواهد داشت. 🔹 حقوق شهریورماه شاغلین نیز به همراه ۸۰ درصد حق التدریس اردیبهشت ماه به حساب همکاران محترم واریز خواهد شد. 🔹 فعلاً خبری از پرداخت مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای نیروهای مهرآفرین نیست. +۸۰درصد باقی مانده حق التدریس اردیبهشت ۱۴۰۱
⌛️به گزارش کارگزین خبر، پرداخت حقوق شهریور ماه ۱۴۰۱ همراه با ۸۰درصد باقی مانده حق التدریس اردیبهشت ۱۴۰۱، شاغلین رسمی وپیمانی بصورت نظام هماهنگ ( پایا ) از عصر امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۹ درسطح کشور آغاز خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۲۹
سلام ، چرا کسورات اقساط وام ماهیانه که ما بازنشسته ها به بانک بدهکاریم الان مدت سه ماهه که بالا کشیدن و واریز نمی کنند
سلام ، چرا کسورات اقساط وام ماهیانه که ما بازنشسته ها به بانک بدهکاریم الان مدت سه ماهه که بالا کشیدن و واریز نمی کنند به حساب بانکها ، به خدا سوگند ما هم آبرو داریم ،الان بانکها اخطار به ضامن ها داده اند ، حساب آنها را بسته اند ، این اول مهر از کجا بیاریم بریزیم حساب ،
با عرض سلام ، پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ فرهنگیان کی پرداخت میشه ، آیا بین فرهنگیان و سایر ادارات چه تفاوتی هست که آنها به محض بازنشستگی خیلی که وقفه داشته باشد سه ماه نمی شود ، الان یک سال است که ما بازنشسته شدیم .
سلام
قم واریز شد با ۸۰درصداضافه اردیبهشت
قم واریز شد
مدیر ، علی الحساب معلمانی که مرداد ماه کمتر واریز شده بود این ماه واریز میکنن؟
لطفا الکی خبرنزنید خودمون کم اعصابمون خورده شمام خبرالکی بذارید یبارنشد بموقع بریزن مدام اخربرچ میریزن
چراحقوق نمیریزید بخداگرفتاریم چراانقدربی فکرین با۴ تومن چکارمیشه کردکه اینم نمیریزین ،مثل بدبختا چشممون به این پوله که کی واریز میکنین
لطفا در مورد پرداخت فاکتورهای اتیه سازان هم کسب اطلاع کنید ، به بیمه مراجعه کردیم گفته با صندوق اموزش و پرورش تسویه حساب کردیم ، به تعاون اداره مراجعه کردیم گفته به اداره کل مربوط میشه ، اداره کل هم گفته دست ما نیست به حساب وزارتخونه ریختند ،با این اوصاف باید اندازه پول بیمه هزینه کنیم تا بیاییم تهران پیگیری کنیم ، لطفا شما این مورد را پیگیری کنید
که حقوق شهریور رو به روز آخر نندازند ت
ای خدا
پشیمانم از این کار
پول گیرم بیاد یک دکان باز کنم بهتره
کدوم حقوق..امروز سی ام هست و هیچ خبری نیست
سلام استان فارس بازنشسته کشوری واریز شده امشب
مدیریت ارجمتدچراندادن اضافه کار؟
ان شاءالله
🔅 فردا حقوق شهریورماه شاغلین به همراه ۸۰درصد حق التدریس اردیبهشت ماه به حساب همکاران محترم واریز خواهد شد.
درخصوص اخبار مربوط به پرداخت علی الحساب مهر آفرین ، فعلا خبری نیست.
حقوقارو واریزکردن؟؟؟؟؟
ان شاءالله
🔅 فردا حقوق شهریورماه شاغلین به همراه ۸۰درصد حق التدریس اردیبهشت ماه به حساب همکاران محترم واریز خواهد شد.
درخصوص اخبار مربوط به پرداخت علی الحساب مهر آفرین ، فعلا خبری نیست.
کسی خبر داره حقوقارو کی واریز میکنن
بابا بچه مدرسه ای داریم مشکلات داریم این دوزاردشیو بریزین دیگ
حقوق کسی واریز شده
این حقوق فقط خرج کرایه ماشین میشه
بدبخت تر از معلم جماعت نداریم
واسه کسی واریز شده ؟
نمیشه با این حقوق زندگی کرد خود مسئولین بیان با ۴ میلیون زندگی کنن
بخدا به ۵ روز نمیکشه تموم میشه
باعرض سلام وخسته نباشید لطفا مدیریت محترم درباره ی پرداخت نکردن خسارت بیمه تکمیلی آتیه سازان برای شاغلان هم گزارش یاخبری تهیه کنید.متشکرم
دروغه از فردا واریز میشه
هنوز خبری نیست
با عرض سلام به مدیریت محترم سایت لطفا درمورد واریز علی الحساب باقیمانده ی تیر ومرداد اطلاع رسانی شود
سلام احتمالا این ماه پرداخت نخواهدشد
این خبر صحت داره؟
آخه من با اداره تماس گرفتم گفتن فعلا هیچ خبری نیست !!!!
طبق معمول یکسال پاداش خبری یوخ .چقدر بازنشستگان ۱۴۰۰بدشانس وبی کسن