اطلاعیه واریزحقوق شهریور ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

اطلاعیه واریزحقوق شهریور ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان

اطلاعیه واریز حقوق شهریورماه
اطلاعیه واریزحقوق شهریور ماه ۱۴۰۱ واریز حقوق شهریورماه شاغلین و بازنشستگان کشوری 🔹 واریز حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ساعتی پیش در تهران و برخی از استانها آغاز شده است و به تدریج تا فردا پرداخت ها ادامه خواهد داشت. 🔹 حقوق شهریورماه شاغلین نیز به همراه ۸۰ درصد حق التدریس […]

اطلاعیه واریزحقوق شهریور ماه ۱۴۰۱

واریز حقوق شهریورماه شاغلین و بازنشستگان کشوری 🔹 واریز حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ساعتی پیش در تهران و برخی از استانها آغاز شده است و به تدریج تا فردا پرداخت ها ادامه خواهد داشت. 🔹 حقوق شهریورماه شاغلین نیز به همراه ۸۰ درصد حق التدریس اردیبهشت ماه به حساب همکاران محترم واریز خواهد شد. 🔹 فعلاً خبری از پرداخت مبلغ علی الحساب رتبه بندی برای نیروهای مهرآفرین نیست. +۸۰درصد باقی مانده حق التدریس اردیبهشت ۱۴۰۱

⌛️به گزارش کارگزین خبر، پرداخت حقوق شهریور ماه ۱۴۰۱ همراه با ۸۰درصد باقی مانده حق التدریس اردیبهشت ۱۴۰۱، شاغلین رسمی وپیمانی بصورت نظام هماهنگ ( پایا ) از عصر امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۹ درسطح کشور آغاز خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۲۹

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 296

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام ، چرا کسورات اقساط وام ماهیانه که ما بازنشسته ها به بانک بدهکاریم الان مدت سه ماهه که بالا کشیدن و واریز نمی کنند

    به این نظر امتیاز بده
  2. سلام ، چرا کسورات اقساط وام ماهیانه که ما بازنشسته ها به بانک بدهکاریم الان مدت سه ماهه که بالا کشیدن و واریز نمی کنند به حساب بانکها ، به خدا سوگند ما هم آبرو داریم ،الان بانک‌ها اخطار به ضامن ها داده اند ، حساب آنها را بسته اند ، این اول مهر از کجا بیاریم بریزیم حساب ،

    به این نظر امتیاز بده
  3. با عرض سلام ، پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ فرهنگیان کی پرداخت میشه ، آیا بین فرهنگیان و سایر ادارات چه تفاوتی هست که آنها به محض بازنشستگی خیلی که وقفه داشته باشد سه ماه نمی شود ، الان یک سال است که ما بازنشسته شدیم .

    به این نظر امتیاز بده
  4. مدیر ، علی الحساب معلمانی که مرداد ماه کمتر واریز شده بود این ماه واریز میکنن؟

    به این نظر امتیاز بده
  5. لطفا الکی خبرنزنید خودمون کم اعصابمون خورده شمام خبرالکی بذارید یبارنشد بموقع بریزن مدام اخربرچ میریزن

    به این نظر امتیاز بده
  6. چراحقوق نمیریزید بخداگرفتاریم‌ چراانقدربی فکرین با۴ تومن چکارمیشه کردکه اینم نمیریزین ،مثل بدبختا چشممون به این پوله که کی واریز میکنین

    به این نظر امتیاز بده
  7. لطفا در مورد پرداخت فاکتورهای اتیه سازان هم کسب اطلاع کنید ، به بیمه مراجعه کردیم گفته با صندوق اموزش و پرورش تسویه حساب کردیم ، به تعاون اداره مراجعه کردیم گفته به اداره کل مربوط میشه ، اداره کل هم گفته دست ما نیست به حساب وزارتخونه ریختند ،با این اوصاف باید اندازه پول بیمه هزینه کنیم تا بیاییم تهران پیگیری کنیم ، لطفا شما این مورد را پیگیری کنید

    به این نظر امتیاز بده
  8. ای خدا
    پشیمانم از این کار

    پول گیرم بیاد یک دکان باز کنم بهتره

    به این نظر امتیاز بده
    1. ان شاءالله

      🔅 فردا حقوق شهریورماه شاغلین به همراه ۸۰درصد حق التدریس اردیبهشت ماه به حساب همکاران محترم واریز خواهد شد.
      درخصوص اخبار مربوط به پرداخت علی الحساب مهر آفرین ، فعلا خبری نیست.

      به این نظر امتیاز بده
    1. ان شاءالله

      🔅 فردا حقوق شهریورماه شاغلین به همراه ۸۰درصد حق التدریس اردیبهشت ماه به حساب همکاران محترم واریز خواهد شد.
      درخصوص اخبار مربوط به پرداخت علی الحساب مهر آفرین ، فعلا خبری نیست.

      به این نظر امتیاز بده
  9. کسی خبر داره حقوقارو کی واریز میکنن
    بابا بچه مدرسه ای داریم مشکلات داریم این دوزاردشیو بریزین دیگ

    به این نظر امتیاز بده
  10. این حقوق فقط خرج کرایه ماشین میشه

    بدبخت تر از معلم جماعت نداریم

    به این نظر امتیاز بده
  11. نمیشه با این حقوق زندگی کرد خود مسئولین بیان با ۴ میلیون زندگی کنن
    بخدا به ۵ روز نمیکشه تموم میشه

    به این نظر امتیاز بده
  12. باعرض سلام وخسته نباشید لطفا مدیریت محترم درباره ی پرداخت نکردن خسارت بیمه تکمیلی آتیه سازان برای شاغلان هم گزارش یاخبری تهیه کنید.متشکرم

    به این نظر امتیاز بده
  13. با عرض سلام به مدیریت محترم سایت لطفا درمورد واریز علی الحساب باقیمانده ی تیر ومرداد اطلاع رسانی شود

    به این نظر امتیاز بده
  14. این خبر صحت داره؟
    آخه من با اداره تماس گرفتم گفتن فعلا هیچ خبری نیست !!!!

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت