اعتراض داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مقابل مجلس
امروز شنبه ۶ مهر ۱۴۰۴، جمعی از پذیرفتهنشدههای آزمون استخدامی آموزش و پرورش با تجمع مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تهران، به نحوه اعمال ضرایب و امتیازات در این آزمون اعتراض کردند.
این افراد میگویند با وجود کسب درصد و نمرات قبولی بالا، به دلیل برخی فرمولها و ضرایب اعمالشده از سوی آموزش و پرورش، از جذب و استخدام در این وزارتخانه بازماندهاند.
معترضان که از اقصی نقاط کشور به تهران آمدهاند، خواستار بازنگری فوری در فرآیند انتخاب پذیرفتهشدگان، شفافسازی رتبهبندی و تجدیدنظر در آییننامههای مرتبط هستند.
این تجمع در حالی برگزار شده است که انتشار نتایج آزمون و آغاز مراحل گزینش، موجی از انتقاد و اعتراض در میان شرکتکنندگان ایجاد کرده و حالا برخی امیدوارند صدای آنان در مجلس شنیده شود.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی