اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریخبر فرهنگیانصدای معلمصفحه نخست

اعلام جزئیات نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان۱۳۹۹

اعلام جزئیات نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان۱۳۹۹

جزئیات و جدول زمانبندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی امور اداری وزارت آموزش و پرورش منتشر و اعلام شد.

به گزارش ایسنا، یارمحمد حسین بر، مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان ها اعلام کرد که پیرو بخشنامه ۲۰ فروردین ۹۹ جدول زمانبندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به این شرح است:

ثبت نام متقاضیان در سامانه مربوط به آدرس (profile.medu.ir  ) انجام می شود. در ضمن فرایند نقل و انتقال اضطراری طبق روال سال گذشته با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تایید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق سامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس (hrm.medu.ir)، صرفاً به صورت موقت انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در صورت ضرورت ادارات کل آموزش و پرورش قبل از شروع ثبت نام متقاضیان، در بخش ایجاد دوره نسبت به غیرفعال کردن مناطق دارای مازاد نیرو اقدام لازم را معمول دارند.

تذکر: شرط انتقال موقت؛ دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در مناطق آموزش و پرورش تا ۳۱ شهریور ۹۹ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی است.

تصمیم گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان­ها تفویض می­ شود، لذا شایسته است پس از تهیه دستورالعمل و تنظیم جدول زمانبندی در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی (۹۹/۰۵/۰۷ تا ۹۹/۰۵/۳۰) نسبت به تعریف دوره انتقال در سامانه مربوطه اعم از تعیین شرایط متقاضیان، مناطق مجاز، تعداد اولویت قابل انتخاب توسط متقاضی و …  اقدام کنند.

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید