♦️ مدیرعامل تأمین اجتماعی: عیدی بازنشستگان در نیمه دوم بهمن پرداخت می‌شود
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

♦️ مدیرعامل تأمین اجتماعی: عیدی بازنشستگان در نیمه دوم بهمن پرداخت می‌شود

♦️ مدیرعامل تأمین اجتماعی: عیدی بازنشستگان در نیمه دوم بهمن پرداخت می‌شود مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در نیمه دوم بهمن‌ماه خبر داد. سالاری: پرداخت عیدی بازنشستگان در نیمه دوم بهمن انجام خواهد شد و منابع آن از محل سود سهام سازمان تأمین اجتماعی در همین دوره مالی […]

♦️ مدیرعامل تأمین اجتماعی: عیدی بازنشستگان در نیمه دوم بهمن پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان
در نیمه دوم بهمن‌ماه خبر داد.

سالاری: پرداخت عیدی بازنشستگان در نیمه دوم بهمن انجام خواهد شد و منابع آن از محل
سود سهام سازمان تأمین اجتماعی در همین دوره مالی تأمین می‌شود.

میرهاشم سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای پرداخت
عیدی بازنشستگان انجام شده و سازمان تأمین اجتماعی تلاش می‌کند تمامی تعهدات خود را
در موعد مقرر اجرایی کند.

وی افزود: پرداخت به‌موقع عیدی، بخشی از سیاست‌های حمایتی سازمان در راستای
تقویت معیشت بازنشستگان به‌ویژه در آستانه سال نو است.

بر اساس روال سال‌های گذشته، عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌صورت مستقل
از عیدی کارمندان دولت و کارگران شاغل پرداخت می‌شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت