افزایش احتساب سنوات خدمت کارمندان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل افزایش احتساب سنوات خدمت کارمندان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر از ۳۰ سال به ۳۵ سال را به ادارات کل استان ها ارسال کرد.
به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در راستای اجرای قوانین خدمات کشوری، با صدور بخشنامه ای به ادارات کل استان ها، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دستورالعمل افزایش حداکثر امتیاز احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر می باشند از ۳۰ سال به ۳۵ سال را ابلاغ کرد.
بر این اساس؛ پیرو دستورالعمل شماره ۲/۱۴۵۹۳/۲۰۰ به تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۸۸ سازمان اموراداری و استخدامی کشور، تصویر بخشنامه شماره ۱۴۳۶۳۸ به تاریخ ۳۱ خرداد۹۹ سازمان اموراداری و استخدامی کشور ؛ به موجب مصوبه جلسه به تاریخ ۲۹اردیبهشت ۹۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، متن زیر به تبصره ۳ بند ۶ فصل دوم بخشنامه صدرالاشاره به دستورالعمل شماره ۲/۱۴۵۹۳/۲۰۰ به تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۸۸ منضم به بخشنامه شماره ۸/۷۱۰ به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۸۸ اضافه شده است و حداکثر امتیاز احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر می باشند از ۳۰ سال به سی و پنج سال افزایش می یابد.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی