افزایش تا ۲۰درصدی حقوق ها؛ پرداخت از مهر
🔵👈معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حقوق کارکنان دولت تا بیست درصد افزایش خواهد یافت و پرداختیها از مهر خواهد بود.
🔵👈سید محمد حسینی در علی آبادکتول با بیان این مطلب افزود: با همکاری خوب دولت و مجلس، لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد.
🔵👈 وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر شورای نگهبان نیز در این باره تصمیم گیری کند
خط فقر رسیده به ۲۰ میلیون، معلم ۶تا نهایتا ۸ تومن میگیره اگر سابقه اش بالا باشه. بعد اینها واسه افزایش یه تومن این همه بازی در میارن. رنبه بندی هم که هنوز رو هواست. وزیر یه خط درمیون پز میده بعد ۱۳ سال اجراش کردم. کدوم اجرا؟؟