افزایش ۲۰ درصدی حقوق مد نظر است
🔰بابایی نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس
🔻اگر دولت و مجلس رضایتمندی گروه کارگران را فراهم کنند بدون شک رضایتمندی عموم جامعه فراهم میشود؛
🔻 اگر بودجه سال آینده هیچ پیامی جزء بهبود شرایط اقتصادی و رفاهی مردم نداشته باشد، کفایت میکند
🔻 با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق گفت درمورد تغییر حقوق کارمندان و کارگران نه ۴۰ درصد افزایش حقوق را میپذیریم و نه ۱۰ درصد عنوان شده در لایحه بودجه را؛ اصل را برمبنای متوسط نرخ میانی در نظر میگیریم بطوریکه کمترین میزان افزایش حقوق همان ۲۰ درصد خواهد بود
🔻مجلس مثل هرسال حامی حقوق کارگران خواهد بود؛رویکرد وزیر کار درخصوص افزایش حقوق کارگران مثبت و حامی محرومان است و انتظاری که از ایشان داریم وارد شدن به بحث سه جانبه گرایی جدی برای مدیریت سفره کارگران است؛
🔻لزوما برای بهبود وضعیت کارگران فقط افزایش حقوق را نمیتوان در نظر گرفت بلکه موضوعاتی همچون ارائه کوپن و کارتهای خرید کالاهای اساسی را باید در نظر بگیریم
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی